Pomalý PC - prosím o kontrolu logu Vyřešeno

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

854005
Level 2
Level 2
Příspěvky: 241
Registrován: říjen 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Pomalý PC - prosím o kontrolu logu

Příspěvekod 854005 » 27 led 2015 19:58

Dobrý večer,

základní info o problému jsem psal vedle v Problémech s HW, odpověď zatím nemám, tak bych, prosím, zkusil pátrat po příčině softwérové. Jde o to, že počítač má pomalé reakce prakticky na cokoli. Pokud by to nebylo havětí, bude skutečně problém v HW. Zatím přikládám níže log z HJT:

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 19:50:00, on 27.1.2015
Platform: Windows 7 SP1 (WinNT 6.00.3505)
MSIE: Internet Explorer v11.0 (11.00.9600.17496)


Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Windows\system32\taskhost.exe
C:\Windows\system32\Dwm.exe
C:\Windows\Explorer.EXE
C:\Program Files\Broadcom\Broadcom 802.11 Network Adapter\WLTRAY.EXE
C:\Program Files\Bluetooth Suite\BtvStack.exe
C:\Program Files\AVAST Software\Avast\avastui.exe
C:\Windows\System32\hkcmd.exe
C:\Windows\system32\igfxsrvc.exe
C:\Windows\System32\igfxpers.exe
C:\Program Files\Windows Sidebar\sidebar.exe
C:\Windows\system32\wbem\unsecapp.exe
C:\Users\Šárka\Documents\HijackThis.exe
C:\Windows\system32\SearchFilterHost.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.cz/?rlz=1W4CHBA_csCZ532
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
O2 - BHO: IESpeakDoc - {8D10F6C4-0E01-4BD4-8601-11AC1FDF8126} - C:\Program Files\Bluetooth Suite\IEPlugIn.dll
O2 - BHO: avast! Online Security - {8E5E2654-AD2D-48bf-AC2D-D17F00898D06} - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\aswWebRepIE.dll
O2 - BHO: URLRedirectionBHO - {B4F3A835-0E21-4959-BA22-42B3008E02FF} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office14\URLREDIR.DLL
O4 - HKLM\..\Run: [Broadcom Wireless Manager UI] C:\Program Files\Broadcom\Broadcom 802.11 Network Adapter\WLTRAY.exe
O4 - HKLM\..\Run: [GfxServiceInstall] C:\Windows\system32\GfxServiceInstall.bat
O4 - HKLM\..\Run: [AtherosBtStack] "C:\Program Files\Bluetooth Suite\BtvStack.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [AvastUI.exe] "C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvastUI.exe" /nogui
O4 - HKLM\..\Run: [IgfxTray] C:\Windows\system32\igfxtray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HotKeysCmds] C:\Windows\system32\hkcmd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Persistence] C:\Windows\system32\igfxpers.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Sidebar] C:\Program Files\Windows Sidebar\sidebar.exe /autoRun
O8 - Extra context menu item: E&xportovat do aplikace Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office14\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Od&eslat do aplikace OneNote - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office14\ONBttnIE.dll/105
O9 - Extra button: Odeslat do aplikace OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\Program Files\Microsoft Office\Office14\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Od&eslat do aplikace OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\Program Files\Microsoft Office\Office14\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: (no name) - {7815BE26-237D-41A8-A98F-F7BD75F71086} - C:\Program Files\Bluetooth Suite\IEPlugIn.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Send by Bluetooth to - {7815BE26-237D-41A8-A98F-F7BD75F71086} - C:\Program Files\Bluetooth Suite\IEPlugIn.dll
O9 - Extra button: P&ropojené poznámky aplikace OneNote - {789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA} - C:\Program Files\Microsoft Office\Office14\ONBttnIELinkedNotes.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: P&ropojené poznámky aplikace OneNote - {789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA} - C:\Program Files\Microsoft Office\Office14\ONBttnIELinkedNotes.dll
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O18 - Filter hijack: text/xml - {807573E5-5146-11D5-A672-00B0D022E945} - C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\OFFICE14\MSOXMLMF.DLL
O23 - Service: Adobe Acrobat Update Service (AdobeARMservice) - Adobe Systems Incorporated - C:\Program Files\Common Files\Adobe\ARM\1.0\armsvc.exe
O23 - Service: Adobe Flash Player Update Service (AdobeFlashPlayerUpdateSvc) - Adobe Systems Incorporated - C:\Windows\system32\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe
O23 - Service: AtherosSvc - Atheros Commnucations - C:\Program Files\Bluetooth Suite\adminservice.exe
O23 - Service: avast! Antivirus - AVAST Software - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvastSvc.exe
O23 - Service: avast! Firewall - AVAST Software - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\afwServ.exe
O23 - Service: Služba Google Update (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Služba Google Update (gupdatem) (gupdatem) - Google Inc. - C:\Program Files\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: HP SI Service (HPSIService) - HP - C:\Windows\system32\HPSIsvc.exe
O23 - Service: IconMan_R - Realsil Microelectronics Inc. - C:\Program Files\Realtek\Realtek PCIE Card Reader\RIconMan.exe

--
End of file - 4790 bytes

Reklama
Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43298
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Pomalý PC - prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 28 led 2015 09:25

Stáhni si ATF Cleaner
Poklepej na ATF Cleaner.exe, klikni na select all found, poté:
-Když používáš Firefox (Mozzila), klikni na Firefox nahoře a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected.
-Když používáš Operu, klikni nahoře na Operu a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected. Poté klikni na Main (hlavní stránku ) a klikni na Empty Selected.
Po vyčištění klikni na Exit k zavření programu.
ATF-Cleaner je jednoduchý nástroj na odstranění historie z webového prohlížeče. Program dokáže odstranit cache, cookies, historii a další stopy po surfování na Internetu. Mezi podporované prohlížeče patří Internet Explorer, Firefox a Opera. Aplikace navíc umí odstranit dočasné soubory Windows, vysypat koš atd.

- Pokud používáš jen Google Chrome , tak ATF nemusíš použít.


Stáhni si TFC
Otevři soubor a zavři všechny ostatní okna, Klikni na Start k zahájení procesu. Program by neměl trvat dlouho.
Poté by se měl PC restartovat, pokud ne , proveď sám.

Stáhni AdwCleaner (by Xplode)
http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/

Ulož si ho na svojí plochu
Ukonči všechny programy , okna a prohlížeče
Spusť program poklepáním a klikni na „Prohledat-Scan“
Po skenu se objeví log ( jinak je uložen systémovem disku jako AdwCleaner[R?].txt), jeho obsah sem celý vlož.

Stáhni si Malwarebytes' Anti-Malware
- Při instalaci odeber zatržítko u „Povolit bezplatnou zkušební verzi Malwarebytes' Anti-Malware Premium“
Nainstaluj a spusť ho
- na konci instalace se ujisti že máš zvoleny/zatrhnuty obě možnosti:
Aktualizace Malwarebytes' Anti-Malware a Spustit aplikaci Malwarebytes' Anti-Malware, pokud jo tak klikni na tlačítko konec
- pokud bude nalezena aktualizace, tak se stáhne a nainstaluje
- program se po té spustí a klikni na Skenovat nyní a
- po proběhnutí programu se ti objeví hláška vpravo dole tak klikni na b] Kopírovat do schránky [/b]a a vlož sem celý log.

- po té klikni na tlačítko Exit, objeví se ti hláška tak zvol Ano
(zatím nic nemaž!).

Pokud budou problémy , spusť v nouz. režimu.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

854005
Level 2
Level 2
Příspěvky: 241
Registrován: říjen 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Pomalý PC - prosím o kontrolu logu

Příspěvekod 854005 » 28 led 2015 20:52

Při provádění TFC na mě vyskočila hláška ve smyslu: "Došlo ke kritické chybě v systému Windows. Uložte si práci, systém bude automaticky za minutu restartován." A za minutu se to opravdu natvrdo restartovalo, ale TFC meztím dokončil činnost včas.

Dále AdwCleaner:

# AdwCleaner v4.109 - Report created 28/01/2015 at 20:10:36
# Updated 24/01/2015 by Xplode
# Database : 2015-01-26.1 [Live]
# Operating System : Windows 7 Home Premium Service Pack 1 (32 bits)
# Username : Šárka - MAMINKY-NTB
# Running from : C:\Users\Šárka\Documents\AdwCleaner.exe
# Option : Scan

***** [ Services ] *****


***** [ Files / Folders ] *****

Folder Found : C:\Users\Šárka\AppData\Roaming\pdfforge

***** [ Scheduled Tasks ] *****


***** [ Shortcuts ] *****


***** [ Registry ] *****


***** [ Browsers ] *****

-\\ Internet Explorer v11.0.9600.17496


-\\ Google Chrome v40.0.2214.93


*************************

AdwCleaner[R0].txt - [667 octets] - [28/01/2015 20:10:36]

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[R0].txt - [726 octets] ##########

854005
Level 2
Level 2
Příspěvky: 241
Registrován: říjen 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Pomalý PC - prosím o kontrolu logu

Příspěvekod 854005 » 28 led 2015 20:55

MBAM log nemohu vložit, protože mi nejde vyexportovat. Ta obrazovka pro export je větší, než rozlišení monitoru, posunout, ani zmenšit nejde. Větší rozlišení taky není. Tak aspoň takto:
mbam.jpg

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43298
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Pomalý PC - prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 29 led 2015 09:51

Spusť znovu AdwCleaner (u Windows Vista či Windows7, klikni na AdwCleaner pravým a vyber „Spustit jako správce
klikni na „Prohledat-Scan“, po prohledání klikni na „ Vymazat-Clean

Program provede opravu, po automatickém restartu neukáže log (C:\AdwCleaner [S?].txt) , jeho obsah sem celý vlož.

Stáhni si Junkware Removal Tool by Thisisu

na svojí plochu.

Deaktivuj si svůj antivirový program. Pravým tl. myši klikni na JRT.exe a vyber „spustit jako správce“. Pro pokračování budeš vyzván ke stisknutí jakékoliv klávesy. Na nějakou klikni.
Začne skenování programu. Skenování může trvat dloho , podle množství nákaz. Po ukončení skenu se objeví log (JRT.txt) , který se uloží na ploše.
Zkopíruj sem prosím celý jeho obsah.

Stáhni si RogueKiller by Adlice Software
32bit.:
http://www.sur-la-toile.com/RogueKiller/RogueKiller.exe
64bit.:
http://www.sur-la-toile.com/RogueKiller ... lerX64.exe
na svojí plochu.
- Zavři všechny ostatní programy a prohlížeče.
- Pro OS Vista a win7 spusť program RogueKiller.exe jako správce , u XP poklepáním.
- počkej až skončí Prescan -vyhledávání škodlivých procesů.
- Zkontroluj , zda máš zaškrtnuto:
Kontrola MBR
Offline Reg
Antirootkit

-Potom klikni na „Prohledat“.
- Program skenuje procesy PC. Po proskenování klikni na „Zpráva“celý obsah logu sem zkopíruj.
Pokud je program blokován , zkus ho spustit několikrát. Pokud dále program nepůjde spustit a pracovat, přejmenuj ho na winlogon.exe.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

854005
Level 2
Level 2
Příspěvky: 241
Registrován: říjen 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Pomalý PC - prosím o kontrolu logu

Příspěvekod 854005 » 29 led 2015 22:11

ADW Cleaner:

# AdwCleaner v4.109 - Report created 29/01/2015 at 22:07:08
# Updated 24/01/2015 by Xplode
# Database : 2015-01-26.1 [Live]
# Operating System : Windows 7 Home Premium Service Pack 1 (32 bits)
# Username : Šárka - MAMINKY-NTB
# Running from : C:\Users\Šárka\Documents\AdwCleaner.exe
# Option : Clean

***** [ Services ] *****


***** [ Files / Folders ] *****

Folder Deleted : C:\Users\Šárka\AppData\Roaming\pdfforge

***** [ Scheduled Tasks ] *****


***** [ Shortcuts ] *****


***** [ Registry ] *****


***** [ Browsers ] *****

-\\ Internet Explorer v11.0.9600.17496


-\\ Google Chrome v40.0.2214.93


*************************

AdwCleaner[R0].txt - [805 octets] - [28/01/2015 20:10:36]
AdwCleaner[R1].txt - [864 octets] - [29/01/2015 21:51:23]
AdwCleaner[S0].txt - [788 octets] - [29/01/2015 22:07:08]

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S0].txt - [847 octets] ##########

854005
Level 2
Level 2
Příspěvky: 241
Registrován: říjen 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Pomalý PC - prosím o kontrolu logu

Příspěvekod 854005 » 29 led 2015 22:27

JRT:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Junkware Removal Tool (JRT) by Thisisu
Version: 6.4.1 (12.28.2014:1)
OS: Windows 7 Home Premium x86
Ran by ć rka on źt 29.01.2015 at 22:14:51,35
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




~~~ Services



~~~ Registry Values



~~~ Registry Keys



~~~ Files



~~~ Folders



~~~ Event Viewer Logs were cleared





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Scan was completed on źt 29.01.2015 at 22:21:16,01
End of JRT log
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

854005
Level 2
Level 2
Příspěvky: 241
Registrován: říjen 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Pomalý PC - prosím o kontrolu logu

Příspěvekod 854005 » 29 led 2015 22:37

RogueKiller:

RogueKiller V10.2.0.0 [Jan 19 2015] by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Feedback : http://forum.adlice.com
Webová stránka : http://www.adlice.com/softwares/roguekiller/
Blog : http://www.adlice.com

Operační systém : Windows 7 (6.1.7601 Service Pack 1) 32 bits version
Spuštěno : Normální režim
Uživatel : Šárka [Práva správce]
Mód : Prohledat -- Datum : 01/29/2015 22:36:39

¤¤¤ Procesy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Registry : 24 ¤¤¤
[PUM.HomePage] HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main | Start Page : http://www.microsoft.com/isapi/redir.dl ... ar=msnhome -> Nalezeno
[PUM.HomePage] HKEY_USERS\S-1-5-18\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main | Start Page : http://www.microsoft.com/isapi/redir.dl ... ar=msnhome -> Nalezeno
[PUM.SearchPage] HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main | Search Page : http://www.microsoft.com/isapi/redir.dl ... r=iesearch -> Nalezeno
[PUM.SearchPage] HKEY_USERS\S-1-5-21-2804061707-822429196-1185189593-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main | Search Page : http://www.microsoft.com/isapi/redir.dl ... r=iesearch -> Nalezeno
[PUM.SearchPage] HKEY_USERS\S-1-5-18\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main | Search Page : http://www.microsoft.com/isapi/redir.dl ... r=iesearch -> Nalezeno
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{5ED64C3C-6D88-43D3-A714-9DD64103FCA3} | DhcpNameServer : 93.153.117.1 93.153.117.33 [(Unknown Country?) (XX)][(Unknown Country?) (XX)] -> Nalezeno
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{71DA69B8-7CD4-4D00-A92D-063A420BFBC4} | DhcpNameServer : 77.234.40.79 [CZECH REPUBLIC (CZ)] -> Nalezeno
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{F91299F7-8424-4BD7-BEC7-2D2AB5C31CBD} | DhcpNameServer : 160.218.161.60 194.228.211.33 [EUROPEAN UNION (EU)][CZECH REPUBLIC (CZ)] -> Nalezeno
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{5ED64C3C-6D88-43D3-A714-9DD64103FCA3} | DhcpNameServer : 93.153.117.1 93.153.117.33 [(Unknown Country?) (XX)][(Unknown Country?) (XX)] -> Nalezeno
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{71DA69B8-7CD4-4D00-A92D-063A420BFBC4} | DhcpNameServer : 77.234.40.79 [CZECH REPUBLIC (CZ)] -> Nalezeno
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{F91299F7-8424-4BD7-BEC7-2D2AB5C31CBD} | DhcpNameServer : 160.218.161.60 194.228.211.33 [EUROPEAN UNION (EU)][CZECH REPUBLIC (CZ)] -> Nalezeno
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet002\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{5ED64C3C-6D88-43D3-A714-9DD64103FCA3} | DhcpNameServer : 93.153.117.1 93.153.117.33 [(Unknown Country?) (XX)][(Unknown Country?) (XX)] -> Nalezeno
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet002\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{71DA69B8-7CD4-4D00-A92D-063A420BFBC4} | DhcpNameServer : 77.234.40.79 [CZECH REPUBLIC (CZ)] -> Nalezeno
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet002\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{F91299F7-8424-4BD7-BEC7-2D2AB5C31CBD} | DhcpNameServer : 160.218.161.60 194.228.211.33 [EUROPEAN UNION (EU)][CZECH REPUBLIC (CZ)] -> Nalezeno
[PUM.StartMenu] HKEY_USERS\S-1-5-21-2804061707-822429196-1185189593-1001\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced | Start_ShowMyDocs : 2 -> Nalezeno
[PUM.StartMenu] HKEY_USERS\S-1-5-21-2804061707-822429196-1185189593-1001\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced | Start_ShowMyGames : 2 -> Nalezeno
[PUM.StartMenu] HKEY_USERS\S-1-5-21-2804061707-822429196-1185189593-1001\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced | Start_ShowMyMusic : 2 -> Nalezeno
[PUM.StartMenu] HKEY_USERS\S-1-5-21-2804061707-822429196-1185189593-1001\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced | Start_ShowMyPics : 2 -> Nalezeno
[PUM.StartMenu] HKEY_USERS\S-1-5-21-2804061707-822429196-1185189593-1001\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced | Start_ShowUser : 2 -> Nalezeno
[PUM.StartMenu] HKEY_USERS\S-1-5-21-2804061707-822429196-1185189593-1001\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced | Start_ShowControlPanel : 2 -> Nalezeno
[PUM.StartMenu] HKEY_USERS\S-1-5-21-2804061707-822429196-1185189593-1001\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced | Start_ShowMyComputer : 2 -> Nalezeno
[PUM.StartMenu] HKEY_USERS\S-1-5-21-2804061707-822429196-1185189593-1001\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced | Start_ShowSetProgramAccessAndDefaults : 0 -> Nalezeno
[PUM.DesktopIcons] HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\HideDesktopIcons\NewStartPanel | {20D04FE0-3AEA-1069-A2D8-08002B30309D} : 1 -> Nalezeno
[PUM.DesktopIcons] HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\HideDesktopIcons\NewStartPanel | {59031a47-3f72-44a7-89c5-5595fe6b30ee} : 1 -> Nalezeno

¤¤¤ Úlohy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubory : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubor HOSTS : 1 ¤¤¤
[C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts] 127.0.0.1 localhost

¤¤¤ Antirootkit : 0 (Driver: Nahrán) ¤¤¤

¤¤¤ Webové prohlížeče : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Kontrola MBR : ¤¤¤
+++++ PhysicalDrive0: ST320LT020-9YG142 ATA Device +++++
--- User ---
[MBR] 65c303b9317c9b3f7ad69a7d429ce86c
[BSP] 9b6d079ef8195370aa783b272b9aa52e : Windows Vista/7/8 MBR Code
Partition table:
0 - [ACTIVE] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 2048 | Size: 100 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
1 - [XXXXXX] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 206848 | Size: 99900 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
2 - [XXXXXX] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 204802048 | Size: 205243 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43298
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Pomalý PC - prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 30 led 2015 09:48

Zavři všechny programy a prohlížeče. Deaktivuj antivir a firewall.
Prosím, odpoj všechny USB (kromě myši s klávesnice) nebo externí disky z počítače před spuštěním tohoto programu.
Spusť znovu RogueKiller ( Pro Windows Vista nebo Windows 7, klepni pravým a vyber "Spustit jako správce", ve Windows XP poklepej ke spuštění).
- Počkej, až Prescan dokončí práci...
- Pak klikni na "Prohledat " ,po jeho skončení:


- V záložkách (Registry , Tasks , Web Browser apod.) vše zatrhni (dej zatržítka)
(musíš dát myší zatržítko do toho čtverečku vlevo od registru ap.)


- Klikni na "Smazat"
- Počkej, dokud Status box nezobrazí " Mazání dokončeno "
- Klikni na "Zpráva " a zkopíruj a vlož obsah té zprávy prosím sem. Log je možno nalézt v RKreport [číslo]. txt na ploše.
- Zavři RogueKiller

Vypni antivir
Stáhni
Zoek.exe

a uloz si ho na plochu.
Zavři všechny ostatní programy , okna i prohlížeče.
Spusť Zoek.exe ( u win vista , win7, 8 klikni na něj pravým a vyber : „Spustit jako správce“
- pozor , náběh programu může trvat déle.

Do okna programu vlož skript níže:

Kód: Vybrat vše

autoclean;
emptyclsid;
iedefaults;
FFdefaults;
CHRdefaults;
emptyalltemp;
resethosts;


klikni na Run Script
Program provede sken , opravu, sken i oprava může trvat i více minut ,je třeba posečkat do konce. Do okna neklikej!
Program nabídne restart , potvrď .

Po restartu se může nějaký čas ukázat pouze černá plocha , to je normální. Je třeba počkat až se vytvoří log. Ten si můžeš uložit třeba do dokumentů , jinak se sám ukládá do:
C:\zoek-results.log
Zkopíruj sem celý obsah toho logu.

Vlož nový log z HJT + info o problémech.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

854005
Level 2
Level 2
Příspěvky: 241
Registrován: říjen 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Pomalý PC - prosím o kontrolu logu

Příspěvekod 854005 » 30 led 2015 19:10

RK report

RogueKiller V10.2.0.0 [Jan 19 2015] by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Feedback : http://forum.adlice.com
Webová stránka : http://www.adlice.com/softwares/roguekiller/
Blog : http://www.adlice.com

Operační systém : Windows 7 (6.1.7601 Service Pack 1) 32 bits version
Spuštěno : Normální režim
Uživatel : Šárka [Práva správce]
Mód : Smazat -- Datum : 01/30/2015 19:08:47

¤¤¤ Procesy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Registry : 24 ¤¤¤
[PUM.HomePage] HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main | Start Page : http://www.microsoft.com/isapi/redir.dl ... ar=msnhome -> Nahrazeno (http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141)
[PUM.HomePage] HKEY_USERS\S-1-5-18\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main | Start Page : http://www.microsoft.com/isapi/redir.dl ... ar=msnhome -> Nahrazeno (http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141)
[PUM.SearchPage] HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main | Search Page : http://www.microsoft.com/isapi/redir.dl ... r=iesearch -> Nahrazeno (http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896)
[PUM.SearchPage] HKEY_USERS\S-1-5-21-2804061707-822429196-1185189593-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main | Search Page : http://www.microsoft.com/isapi/redir.dl ... r=iesearch -> Nahrazeno (http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896)
[PUM.SearchPage] HKEY_USERS\S-1-5-18\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main | Search Page : http://www.microsoft.com/isapi/redir.dl ... r=iesearch -> Nahrazeno (http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896)
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{5ED64C3C-6D88-43D3-A714-9DD64103FCA3} | DhcpNameServer : 93.153.117.1 93.153.117.33 [(Unknown Country?) (XX)][(Unknown Country?) (XX)] -> Nahrazeno ()
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{71DA69B8-7CD4-4D00-A92D-063A420BFBC4} | DhcpNameServer : 77.234.40.79 [CZECH REPUBLIC (CZ)] -> Nahrazeno ()
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{F91299F7-8424-4BD7-BEC7-2D2AB5C31CBD} | DhcpNameServer : 160.218.161.60 194.228.211.33 [EUROPEAN UNION (EU)][CZECH REPUBLIC (CZ)] -> Nahrazeno ()
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{5ED64C3C-6D88-43D3-A714-9DD64103FCA3} | DhcpNameServer : 93.153.117.1 93.153.117.33 [(Unknown Country?) (XX)][(Unknown Country?) (XX)] -> Nahrazeno ()
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{71DA69B8-7CD4-4D00-A92D-063A420BFBC4} | DhcpNameServer : 77.234.40.79 [CZECH REPUBLIC (CZ)] -> Nahrazeno ()
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{F91299F7-8424-4BD7-BEC7-2D2AB5C31CBD} | DhcpNameServer : 160.218.161.60 194.228.211.33 [EUROPEAN UNION (EU)][CZECH REPUBLIC (CZ)] -> Nahrazeno ()
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet002\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{5ED64C3C-6D88-43D3-A714-9DD64103FCA3} | DhcpNameServer : 93.153.117.1 93.153.117.33 [(Unknown Country?) (XX)][(Unknown Country?) (XX)] -> Nahrazeno ()
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet002\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{71DA69B8-7CD4-4D00-A92D-063A420BFBC4} | DhcpNameServer : 77.234.40.79 [CZECH REPUBLIC (CZ)] -> Nahrazeno ()
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet002\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{F91299F7-8424-4BD7-BEC7-2D2AB5C31CBD} | DhcpNameServer : 160.218.161.60 194.228.211.33 [EUROPEAN UNION (EU)][CZECH REPUBLIC (CZ)] -> Nahrazeno ()
[PUM.StartMenu] HKEY_USERS\S-1-5-21-2804061707-822429196-1185189593-1001\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced | Start_ShowMyDocs : 2 -> Nahrazeno (1)
[PUM.StartMenu] HKEY_USERS\S-1-5-21-2804061707-822429196-1185189593-1001\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced | Start_ShowMyGames : 2 -> Nahrazeno (1)
[PUM.StartMenu] HKEY_USERS\S-1-5-21-2804061707-822429196-1185189593-1001\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced | Start_ShowMyMusic : 2 -> Nahrazeno (1)
[PUM.StartMenu] HKEY_USERS\S-1-5-21-2804061707-822429196-1185189593-1001\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced | Start_ShowMyPics : 2 -> Nahrazeno (1)
[PUM.StartMenu] HKEY_USERS\S-1-5-21-2804061707-822429196-1185189593-1001\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced | Start_ShowUser : 2 -> Nahrazeno (1)
[PUM.StartMenu] HKEY_USERS\S-1-5-21-2804061707-822429196-1185189593-1001\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced | Start_ShowControlPanel : 2 -> Nahrazeno (1)
[PUM.StartMenu] HKEY_USERS\S-1-5-21-2804061707-822429196-1185189593-1001\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced | Start_ShowMyComputer : 2 -> Nahrazeno (1)
[PUM.StartMenu] HKEY_USERS\S-1-5-21-2804061707-822429196-1185189593-1001\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced | Start_ShowSetProgramAccessAndDefaults : 0 -> Nahrazeno (1)
[PUM.DesktopIcons] HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\HideDesktopIcons\NewStartPanel | {20D04FE0-3AEA-1069-A2D8-08002B30309D} : 1 -> Nahrazeno (0)
[PUM.DesktopIcons] HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\HideDesktopIcons\NewStartPanel | {59031a47-3f72-44a7-89c5-5595fe6b30ee} : 1 -> Nahrazeno (0)

¤¤¤ Úlohy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubory : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubor HOSTS : 1 ¤¤¤
[C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts] 127.0.0.1 localhost -> Smazáno

¤¤¤ Antirootkit : 0 (Driver: Nahrán) ¤¤¤

¤¤¤ Webové prohlížeče : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Kontrola MBR : ¤¤¤
+++++ PhysicalDrive0: ST320LT020-9YG142 ATA Device +++++
--- User ---
[MBR] 65c303b9317c9b3f7ad69a7d429ce86c
[BSP] 9b6d079ef8195370aa783b272b9aa52e : Windows Vista/7/8 MBR Code
Partition table:
0 - [ACTIVE] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 2048 | Size: 100 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
1 - [XXXXXX] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 206848 | Size: 99900 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
2 - [XXXXXX] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 204802048 | Size: 205243 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK


============================================
RKreport_SCN_01292015_223639.log - RKreport_SCN_01302015_185811.log

854005
Level 2
Level 2
Příspěvky: 241
Registrován: říjen 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Pomalý PC - prosím o kontrolu logu

Příspěvekod 854005 » 30 led 2015 20:29

ZOEK:


Zoek.exe v5.0.0.0 Updated 27-01-2015
Tool run by ć rka on p  30.01.2015 at 19:11:50,05.
Microsoft Windows 7 Home Premium 6.1.7601 Service Pack 1 x86
Running in: Normal Mode Internet Access Detected
Launched: C:\Users\RKA~1\Documents\zoek.exe [Scan all users] [Script inserted]

==== System Restore Info ======================

30.1.2015 19:14:45 Zoek.exe System Restore Point Created Succesfully.

==== Reset Hosts File ======================

# Copyright (c) 1993-2006 Microsoft Corp.
#
# This is a sample HOSTS file used by Microsoft TCP/IP for Windows.
#
# This file contains the mappings of IP addresses to host names. Each
# entry should be kept on an individual line. The IP address should
# be placed in the first column followed by the corresponding host name.
# The IP address and the host name should be separated by at least one
# space.
#
# Additionally, comments (such as these) may be inserted on individual
# lines or following the machine name denoted by a '#' symbol.
#
# For example:
#
# 102.54.94.97 rhino.acme.com # source server
# 38.25.63.10 x.acme.com # x client host

# localhost name resolution is handle within DNS itself.
127.0.0.1 localhost
::1 localhost

==== Empty Folders Check ======================

C:\Program Files\Malwarebytes' Anti-Malware deleted successfully
C:\PROGRA~2\PDF Architect deleted successfully
C:\Users\Public\AppData\\Local deleted successfully
C:\Users\RKA~1\AppData\Local\GHISLER deleted successfully

==== Deleting CLSID Registry Keys ======================


==== Deleting CLSID Registry Values ======================


==== Deleting Services ======================


==== Deleting Files \ Folders ======================

C:\Program Files\Revo Uninstaller deleted

==== Firefox Extensions Registry ======================

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Mozilla\Firefox\Extensions]
"wrc@avast.com"="C:\Program Files\AVAST Software\Avast\WebRep\FF" [27.01.2015 08:31]

==== Chromium Look ======================

Google Chrome Version: 40.0.2214.93 (Up to date, latest Stable version: 40.0.2214.93)

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Google\Chrome\Extensions
gomekmidlodglbbmalcneegieacbdmki - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\WebRep\Chrome\aswWebRepChrome.crx[16.11.2014 21:33]


==== Chromium Fix ======================

C:\Users\RKA~1\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Local Storage\http_static.webprotectapp00.webprotectapp.com_0.localstorage deleted successfully
C:\Users\RKA~1\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Local Storage\https_static.olark.com_0.localstorage deleted successfully

==== Set IE to Default ======================

Old Values:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="http://www.google.cz/?rlz=1W4CHBA_csCZ532"

New Values:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="http://www.google.cz/?rlz=1W4CHBA_csCZ532"

==== All HKCU SearchScopes ======================

HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes
"DefaultScope"="{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}"
{012E1000-F331-11DB-8314-0800200C9A66} Google Url="http://www.google.com/search?q={searchTerms}"
{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} Bing Url="http://www.bing.com/search?q={searchTerms}&src=IE-SearchBox&FORM=IE8SRC"
{1D29A699-AD16-440A-893E-B79E317AE59B} Google Url="http://www.google.com/search?q={searchTerms}&sourceid=ie7&rls=com.microsoft:{language}:{referrer:source}&ie={inputEncoding?}&oe={outputEncoding?}"

==== Reset Google Chrome ======================

C:\Users\RKA~1\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Preferences was reset successfully
C:\Users\RKA~1\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Web Data was reset successfully

==== Empty IE Cache ======================

C:\Users\RKA~1\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully
C:\Windows\system32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully
C:\Windows\serviceprofiles\Localservice\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully
C:\Windows\system32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully

==== Empty FireFox Cache ======================

No FireFox Profiles found

==== Empty Chrome Cache ======================

C:\Users\RKA~1\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Cache emptied successfully

==== Empty All Flash Cache ======================

No Flash Cache Found

==== Empty All Java Cache ======================

No Java Cache Found

==== C:\zoek_backup content ======================

C:\zoek_backup (files=56 folders=2 6859352 bytes)

==== Empty Temp Folders ======================

C:\Users\Default\AppData\Local\temp emptied successfully
C:\Users\Default User\AppData\Local\temp emptied successfully
C:\Users\RKA~1\AppData\Local\temp will be emptied at reboot
C:\Windows\serviceprofiles\networkservice\AppData\Local\Temp emptied successfully
C:\Windows\serviceprofiles\Localservice\AppData\Local\Temp emptied successfully
C:\Windows\Temp will be emptied at reboot

==== After Reboot ======================

==== Empty Temp Folders ======================

C:\Windows\Temp successfully emptied
C:\Users\RKA~1\AppData\Local\Temp successfully emptied

==== Empty Recycle Bin ======================

C:\$RECYCLE.BIN successfully emptied

==== EOF on p  30.01.2015 at 20:26:47,49 ======================

854005
Level 2
Level 2
Příspěvky: 241
Registrován: říjen 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Pomalý PC - prosím o kontrolu logu

Příspěvekod 854005 » 30 led 2015 20:34

Nový HJT níže. Bohužel / bohudík? žádný rozdíl, stále stejné, nicméně problém bude tedy spíš na straně HW, než SW, když testy nic neodhalily závažného.

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 20:31:56, on 30.1.2015
Platform: Windows 7 SP1 (WinNT 6.00.3505)
MSIE: Internet Explorer v11.0 (11.00.9600.17496)


Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Windows\system32\taskhost.exe
C:\Windows\system32\Dwm.exe
C:\Windows\Explorer.EXE
C:\Program Files\Broadcom\Broadcom 802.11 Network Adapter\WLTRAY.EXE
C:\Program Files\Bluetooth Suite\BtvStack.exe
C:\Program Files\AVAST Software\Avast\avastui.exe
C:\Windows\System32\hkcmd.exe
C:\Windows\system32\igfxsrvc.exe
C:\Windows\System32\igfxpers.exe
C:\Program Files\Windows Sidebar\sidebar.exe
C:\Windows\system32\wbem\unsecapp.exe
C:\Users\Šárka\Documents\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.cz/?rlz=1W4CHBA_csCZ532
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
O1 - Hosts: ::1 localhost
O2 - BHO: IESpeakDoc - {8D10F6C4-0E01-4BD4-8601-11AC1FDF8126} - C:\Program Files\Bluetooth Suite\IEPlugIn.dll
O2 - BHO: avast! Online Security - {8E5E2654-AD2D-48bf-AC2D-D17F00898D06} - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\aswWebRepIE.dll
O2 - BHO: URLRedirectionBHO - {B4F3A835-0E21-4959-BA22-42B3008E02FF} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office14\URLREDIR.DLL
O4 - HKLM\..\Run: [Broadcom Wireless Manager UI] C:\Program Files\Broadcom\Broadcom 802.11 Network Adapter\WLTRAY.exe
O4 - HKLM\..\Run: [GfxServiceInstall] C:\Windows\system32\GfxServiceInstall.bat
O4 - HKLM\..\Run: [AtherosBtStack] "C:\Program Files\Bluetooth Suite\BtvStack.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [AvastUI.exe] "C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvastUI.exe" /nogui
O4 - HKLM\..\Run: [IgfxTray] C:\Windows\system32\igfxtray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HotKeysCmds] C:\Windows\system32\hkcmd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Persistence] C:\Windows\system32\igfxpers.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Sidebar] C:\Program Files\Windows Sidebar\sidebar.exe /autoRun
O8 - Extra context menu item: E&xportovat do aplikace Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office14\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Od&eslat do aplikace OneNote - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office14\ONBttnIE.dll/105
O9 - Extra button: Odeslat do aplikace OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\Program Files\Microsoft Office\Office14\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Od&eslat do aplikace OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\Program Files\Microsoft Office\Office14\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: (no name) - {7815BE26-237D-41A8-A98F-F7BD75F71086} - C:\Program Files\Bluetooth Suite\IEPlugIn.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Send by Bluetooth to - {7815BE26-237D-41A8-A98F-F7BD75F71086} - C:\Program Files\Bluetooth Suite\IEPlugIn.dll
O9 - Extra button: P&ropojené poznámky aplikace OneNote - {789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA} - C:\Program Files\Microsoft Office\Office14\ONBttnIELinkedNotes.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: P&ropojené poznámky aplikace OneNote - {789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA} - C:\Program Files\Microsoft Office\Office14\ONBttnIELinkedNotes.dll
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O18 - Filter hijack: text/xml - {807573E5-5146-11D5-A672-00B0D022E945} - C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\OFFICE14\MSOXMLMF.DLL
O23 - Service: Adobe Acrobat Update Service (AdobeARMservice) - Adobe Systems Incorporated - C:\Program Files\Common Files\Adobe\ARM\1.0\armsvc.exe
O23 - Service: Adobe Flash Player Update Service (AdobeFlashPlayerUpdateSvc) - Adobe Systems Incorporated - C:\Windows\system32\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe
O23 - Service: AtherosSvc - Atheros Commnucations - C:\Program Files\Bluetooth Suite\adminservice.exe
O23 - Service: avast! Antivirus - AVAST Software - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvastSvc.exe
O23 - Service: avast! Firewall - AVAST Software - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\afwServ.exe
O23 - Service: Služba Google Update (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Služba Google Update (gupdatem) (gupdatem) - Google Inc. - C:\Program Files\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: HP SI Service (HPSIService) - HP - C:\Windows\system32\HPSIsvc.exe
O23 - Service: IconMan_R - Realsil Microelectronics Inc. - C:\Program Files\Realtek\Realtek PCIE Card Reader\RIconMan.exe

--
End of file - 4887 bytes


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 125 hostů