Čau pánové,
tak jsem opět poslal tablet na reklamaci. Dneska mi přišlo vyjádření technika: "Mechanicky poskozene konektory. Stopy po kapaline. Provedena mimozarucni vymena zakladni desky."
Co to jako má znamenat? Na mimozáruční opravě se snad vždycky zákazník se servisem dohodne ne? To mám teď něco platit až mi to přijde?
Reklamace u CZC
Re: Reklamace u CZC
Neviděl jsem jaký je uveden požadavek v reklamačním protokolu případně co je napsáno v průvodním dopise. Ale obecně reklamace může být vyřízena nebo zamítnuta. Pokud provedli "mimozáruční opravu" aniž by se předem se zákazníkem dohodly, tak nic platit nemusíš. Porušili občanský zákoník. Na http://www.dtest.cz (a i jinde) najdeš ohledně reklamací relevantní podrobné info.
Re: Reklamace u CZC
Díky. V průvodním dopise jsem jenom vypsal závady. Žádná jiná korespondence neproběhla, jenom mi přišel email o přijetí zboží na reklamační oddělení. Pak až tohle.
Část vzoru formuláře pro uplatnění reklamace:
Vzhledem k tomu, že se zřejmě jedná o vadu odstranitelnou, žádám vás o opravu výše uvedeného zboží, a to nejpozději v zákonné lhůtě
30 kalendářních dnů.
Zároveň vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právo uplatnil, co je obsahem
reklamace spolu s mým nárokem na opravu a následně o potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení
opravy a době jejího trvání.
Předem děkuji za kladné vyřízení
Zvlášť to první souvětí mě zajímá. Tímto jím přece nedávám souhlas k mimozáruční opravě ne?
Část vzoru formuláře pro uplatnění reklamace:
Vzhledem k tomu, že se zřejmě jedná o vadu odstranitelnou, žádám vás o opravu výše uvedeného zboží, a to nejpozději v zákonné lhůtě
30 kalendářních dnů.
Zároveň vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právo uplatnil, co je obsahem
reklamace spolu s mým nárokem na opravu a následně o potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení
opravy a době jejího trvání.
Předem děkuji za kladné vyřízení
Zvlášť to první souvětí mě zajímá. Tímto jím přece nedávám souhlas k mimozáruční opravě ne?
Naposledy upravil(a) Babis dne 23 čer 2015 11:21, celkem upraveno 1 x.
Re: Reklamace u CZC
EDIT:
To jsem se toho moc nedozvděl. Jde o to, zda v průvodím dopise byl požadavek na opravu, nebo na opravu v rámci odpovědnosti za vady v rámci reklamace (dříve lidově záruka). To je velký rozdíl.
To jsem se toho moc nedozvděl. Jde o to, zda v průvodím dopise byl požadavek na opravu, nebo na opravu v rámci odpovědnosti za vady v rámci reklamace (dříve lidově záruka). To je velký rozdíl.
Re: Reklamace u CZC
Zkratka jestli jsi jim nepodepsal ze nezarucni opravu do urcite castky mohou provest.
Re: Reklamace u CZC
Upravil jsem příspěvek. Nic o mimozáruční opravě jsem nepodepisoval.
Celý protokol ke stažení tady: http://www.czc.cz/reklamace-napoveda/clanek
Celý protokol ke stažení tady: http://www.czc.cz/reklamace-napoveda/clanek
- Ltb
- Administrátor
-
Master Level 8.5
- Příspěvky: 6760
- Registrován: únor 03
- Bydliště: Praha západ
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
- Kontakt:
Re: Reklamace u CZC
Zajímavá situace...
Postupoval bych asi tak, že bych se spojil s reklamačním oddělením telefonicky a vše jim vysvětlil. Sdělil jim, že jsem nebyl nikým kontaktován a nikdo se mnou nekonzultoval onu údajnou "mimozáruční" opravu a že s ní nesouhlasím.
Domnívám se, že tohle si nemohou dovolit. Nemohou ti provést mimozáruční opravu, když jsi očekával opak...minimálně by to s tebou měli konzultovat a mít tvůj doložitelný souhlas.
Věta
Určitě bych to takto nenechal, nic neplatil, snažil se domluvit...
Postupoval bych asi tak, že bych se spojil s reklamačním oddělením telefonicky a vše jim vysvětlil. Sdělil jim, že jsem nebyl nikým kontaktován a nikdo se mnou nekonzultoval onu údajnou "mimozáruční" opravu a že s ní nesouhlasím.
Domnívám se, že tohle si nemohou dovolit. Nemohou ti provést mimozáruční opravu, když jsi očekával opak...minimálně by to s tebou měli konzultovat a mít tvůj doložitelný souhlas.
Věta
mi připadá dost zavádějící. Vyloženě tam nestojí, že chceš pouze záruční opravu, ale ani tam neříkáš, že chceš za každou cenu opravovat.Vzhledem k tomu, že se zřejmě jedná o vadu odstranitelnou, žádám vás o opravu výše uvedeného zboží, a to nejpozději v zákonné lhůtě
30 kalendářních dnů.
Určitě bych to takto nenechal, nic neplatil, snažil se domluvit...
Re: Reklamace u CZC
Díky za všechny odpovědi. Za chvíli mi zavolá právník a domluvíme se jak dál postupovat. Už mě to CZC sere, jsou s nima pořád jenom problémy.
-
- Mohlo by vás zajímat
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 3
- 1967
-
od ITCrowd
Zobrazit poslední příspěvek
15 kvě 2023 09:19
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host