Ahoj objednal jsem si a soucasně zaplatil za nový monitor u DATARTu a to 21.listopadu v neděli kdy bylo napsáno že je skladem u dodavatele 29.11 v pondělí. Postupně to každý nový den prodlužují a dnes je to do 6.12.
Mám vůbec reálnou šanci že to dají na expedici 29.11. v pondělí?
Má někdo zkušenosti s DATART a jeho stavem když je zboží u dodavatele?
DATART a novy monitor
- ITCrowd
- Tvůrce článků
-
Guru Level 13.5
- Příspěvky: 23610
- Registrován: březen 10
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
Re: DATART a novy monitor
Nic ti nebrání objednávku zrušit a vzít monitor odjinud. A pokud nespěcháš, jsou dvě možnosti - buď ti ho dodají, nebo se omluví a vrátí ti peníze.
Zkusili jste to vypnout a zapnout? Problémy řeším pouze v tématech. Do SZ mi proto píšete zbytečně.
Základní diagnostika WiFi Jak na diagnostiku sítě Router jako switch Proč je nesmysl chtít router s velkým dosahem Vybíráme router
Základní diagnostika WiFi Jak na diagnostiku sítě Router jako switch Proč je nesmysl chtít router s velkým dosahem Vybíráme router
Re: DATART a novy monitor
Zapomel jsem rict ze jsem na email datartu napsal a tohle mi odpovedeli:
Dobrý den,
monitor je pro Vás již skladem. Objednávka 4000722017 je na expedici. Po jejím odeslání Vás budeme informovat. Přejeme hezký den.
S přátelským pozdravem
Zvezdelin Angelov
Dobrý den,
monitor je pro Vás již skladem. Objednávka 4000722017 je na expedici. Po jejím odeslání Vás budeme informovat. Přejeme hezký den.
S přátelským pozdravem
Zvezdelin Angelov
Re: DATART a novy monitor
Tak co potom řešíš, však ten email zní úplně jasně
Windows 11 PRO 64bit, Základní deska: Asus Strix B550-F Gaming, CPU: AMD Ryzen 5 5600, Grafická karta: ASUS TUF GAMING GeForce RTX 3060 Ti O8G GDDR6X, Ram: Kingston FURY 32GB KIT DDR4 3200MHz CL16, Disk: Kingston KC3000 NVMe 1TB, Chladič: Endorfy Fera 5, Zdroj: MSI MPG A650GF
Re: DATART a novy monitor
Tak už to budou dávat na expedici. Ty jsi to objednával v době, kdy to mělo být připraveno 29.11. Což, pravděpodobně bude splněno. Uvidíš, my ti zde stejně moc nepomůžeme. Jedině, kdyby to trvalo dlouho, tak zrušit objednávku, nechat si vrátit peníze a objednat někde jinde.
-
- Mohlo by vás zajímat
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 8
- 335
-
od mmmartin
Zobrazit poslední příspěvek
01 kvě 2024 12:46
-
- 0
- 505
-
od fuji
Zobrazit poslední příspěvek
19 kvě 2023 17:41
-
- 7
- 861
-
od Tosk
Zobrazit poslední příspěvek
23 kvě 2023 18:14
-
- 14
- 2144
-
od Kvp2
Zobrazit poslední příspěvek
14 lis 2023 09:55
-
- 4
- 1701
-
od HarryS21
Zobrazit poslední příspěvek
29 bře 2024 19:48
Zpět na “Vše ostatní (z oblasti IT)”
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host