Mám 12 listů s přehledy přijatých faktur za jednotlivé měsíce. Chtěla bych vytvořit nějaký "výcuc", kde by se dalo hlavně filtrovat, co ještě nebylo zaplaceno a třeba přiřazovat priority a podobně...
jednoduše na každém listu by to asi šlo filtry, ale já bych chtěla vytvořit nějakou jednu soubornou tabulku, kde by se natahovala (a reagovala na změny) data ze všech těch listů... co poradíte?
byla by vhodná kontingenční tabulka? s těmi nejsem moc kamarád, nikdy jsem je nepotřebovala, ale možná by to usnadnily...
Asi je to celé zbytečně komplikovaně navržené už od začátku, jenže už je to tak zaběhlé... nevím, snad by bylo lepší, kdyby data byla hezky za sebou na jednou listě... jenže pak je to zase nepřehledné....
Díky za radu
Excel - "databáze" faktur Vyřešeno
-
- Level 4
- Příspěvky: 1142
- Registrován: srpen 08
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
Re: Excel - "databáze" faktur
Zavcasu sloucit jednotlive listy, prestoze to je zabehnute. Neprehledne? prave filtr umozni ziskat prehled i nad doplnkovymi udaji (priority,...).
Strucne receno, databazova reseni i v Excelu by mela byt koncipovana jako jedina souhrnna tabulka (back-end) treba i v samostatnem sesitu pro data a nad nimi pak pro operace s daty (vstup, vystup, tisk, doplnovani udaju,...) sada formularu (front-end) treba take v samostatnem sesitu, vysledky zobrazovat na listu (listech).
Pokud je predstava vytvoreni jedne souhrnne tabulky pro uvedene operace takova, ze se bude automaticky aktualizovat podle dilcich tabulek a naopak zmeny v teto souhrnne tabulce (prirazovat priority,...) budou aktualizovat prislusnou dilci tabulku, tak je sice mozne navrhout nejake reseni, ale bude slozite a pri kazdem dalsim pozadavku se bude slozite upravovat.
Strucne receno, databazova reseni i v Excelu by mela byt koncipovana jako jedina souhrnna tabulka (back-end) treba i v samostatnem sesitu pro data a nad nimi pak pro operace s daty (vstup, vystup, tisk, doplnovani udaju,...) sada formularu (front-end) treba take v samostatnem sesitu, vysledky zobrazovat na listu (listech).
Pokud je predstava vytvoreni jedne souhrnne tabulky pro uvedene operace takova, ze se bude automaticky aktualizovat podle dilcich tabulek a naopak zmeny v teto souhrnne tabulce (prirazovat priority,...) budou aktualizovat prislusnou dilci tabulku, tak je sice mozne navrhout nejake reseni, ale bude slozite a pri kazdem dalsim pozadavku se bude slozite upravovat.
Re: Excel - "databáze" faktur
Beru, sloučím to, nechci žádná složitá řešení, hlavně, aby to bylo efektivní.
Děkuji
Děkuji
-
- Mohlo by vás zajímat
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
-
EXCEL -jak otevřít 2 excel sobory abych je viděla současne a samostatně
od Ketty02 » 30 srp 2024 21:19 » v Vše ostatní (sw) - 2
- 4756
-
od Riviera kid
Zobrazit poslední příspěvek
02 zář 2024 16:21
-
-
- 2
- 12167
-
od Snekment
Zobrazit poslední příspěvek
29 led 2025 15:05
-
- 1
- 4554
-
od atari
Zobrazit poslední příspěvek
07 kvě 2025 09:41
-
- 3
- 3305
-
od lubo.
Zobrazit poslední příspěvek
24 říj 2024 00:00
-
-
Excel 2016 - vzorec kombinace podmínek Příloha(y)
od MK_Vs » 08 led 2025 17:56 » v Kancelářské balíky - 5
- 4050
-
od lubo.
Zobrazit poslední příspěvek
14 led 2025 00:51
-
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů