Neustále se počítač zasekává Vyřešeno

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

Uživatelský avatar
AngelikaB
Level 6
Level 6
Příspěvky: 3139
Registrován: červen 13
Pohlaví: Žena
Stav:
Offline

Neustále se počítač zasekává

Příspěvekod AngelikaB » 25 srp 2013 12:02

Ahojky mám problém s windowsem XP díval jsem se na internetu pak tam něco vyskočilo a pochytal něco eset nod 32. Dnes jsem spustil počítač strašně se zasekává třeba když poslouchám hudbu sekne se a pak zase začne hrát. Prosil bych čím mám počítač odvirovat :-) . Předem děkuji :-)

Reklama
guest
Pohlaví: Nespecifikováno

Re: Neustále se počítač zasekává

Příspěvekod guest » 25 srp 2013 12:07

Level 2,5 a ty nevíš, že sem se dávají logy ke kontrole?

Uživatelský avatar
AngelikaB
Level 6
Level 6
Příspěvky: 3139
Registrován: červen 13
Pohlaví: Žena
Stav:
Offline

Re: Neustále se počítač zasekává

Příspěvekod AngelikaB » 25 srp 2013 12:08

Vím ale jaké ?? to sem napsal :D

Prosil bych čím mám počítač odvirovat

guest
Pohlaví: Nespecifikováno

Re: Neustále se počítač zasekává

Příspěvekod guest » 25 srp 2013 12:10


Uživatelský avatar
AngelikaB
Level 6
Level 6
Příspěvky: 3139
Registrován: červen 13
Pohlaví: Žena
Stav:
Offline

Re: Neustále se počítač zasekává

Příspěvekod AngelikaB » 25 srp 2013 12:14

Log z HijackThis

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 12:13:42, on 25.8.2013
Platform: Windows XP SP3 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v8.00 (8.00.6001.18702)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\SOUNDMAN.EXE
C:\Program Files\Canon\MyPrinter\BJMyPrt.exe
C:\Program Files\ScanSoft\OmniPageSE4\OpwareSE4.exe
C:\Program Files\Microsoft Office\Office12\GrooveMonitor.exe
C:\Program Files\ESET\ESET NOD32 Antivirus\egui.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Program Files\Seznam.cz\bin\postak.exe
C:\Program Files\Skype\Phone\Skype.exe
C:\Program Files\ESET\ESET NOD32 Antivirus\ekrn.exe
C:\Program Files\Canon\IJPLM\IJPLMSVC.EXE
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\Documents and Settings\Home\Data aplikací\uTorrent\uTorrent.exe
C:\Program Files\Windows Media Player\wmplayer.exe
C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe
C:\Program Files\Mozilla Firefox\plugin-container.exe
C:\WINDOWS\system32\msiexec.exe
C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis\HiJackThis.exe

R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Odkazy
O2 - BHO: Groove GFS Browser Helper - {72853161-30C5-4D22-B7F9-0BBC1D38A37E} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\GRA8E1~1.DLL
O2 - BHO: Ukazatel S-Rank - {EA837F48-5AD1-443E-AE34-FFE03CBF3099} - C:\Program Files\Seznam.cz\bin\core.4.dll
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMan] SOUNDMAN.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [CanonSolutionMenu] C:\Program Files\Canon\SolutionMenu\CNSLMAIN.exe /logon
O4 - HKLM\..\Run: [CanonMyPrinter] C:\Program Files\Canon\MyPrinter\BJMyPrt.exe /logon
O4 - HKLM\..\Run: [SSBkgdUpdate] "C:\Program Files\Common Files\Scansoft Shared\SSBkgdUpdate\SSBkgdupdate.exe" -Embedding -boot
O4 - HKLM\..\Run: [OpwareSE4] "C:\Program Files\ScanSoft\OmniPageSE4\OpwareSE4.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [GrooveMonitor] "C:\Program Files\Microsoft Office\Office12\GrooveMonitor.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [egui] "C:\Program Files\ESET\ESET NOD32 Antivirus\egui.exe" /hide /waitservice
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Seznam Postak] "C:\Program Files\Seznam.cz\bin\postak.exe" -s
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "C:\Program Files\Skype\Phone\Skype.exe" /minimized /regrun
O4 - HKCU\..\Run: [uTorrent] "C:\Documents and Settings\Home\Data aplikací\uTorrent\uTorrent.exe" /MINIMIZED
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'NETWORK SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O8 - Extra context menu item: E&xportovat do aplikace Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: Odeslat do aplikace OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Od&eslat do aplikace OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O18 - Protocol: grooveLocalGWS - {88FED34C-F0CA-4636-A375-3CB6248B04CD} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\GR99D3~1.DLL
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~1\COMMON~1\Skype\SKYPE4~1.DLL
O22 - SharedTaskScheduler: Browseui preloader - {438755C2-A8BA-11D1-B96B-00A0C90312E1} - C:\WINDOWS\system32\browseui.dll
O22 - SharedTaskScheduler: Proces mezipaměti kategorií součástí - {8C7461EF-2B13-11d2-BE35-3078302C2030} - C:\WINDOWS\system32\browseui.dll
O23 - Service: Adobe Flash Player Update Service (AdobeFlashPlayerUpdateSvc) - Adobe Systems Incorporated - C:\WINDOWS\system32\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe
O23 - Service: Ati HotKey Poller - ATI Technologies Inc. - C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: ESET Service (ekrn) - ESET - C:\Program Files\ESET\ESET NOD32 Antivirus\ekrn.exe
O23 - Service: PIXMA Extended Survey Program (IJPLMSVC) - Unknown owner - C:\Program Files\Canon\IJPLM\IJPLMSVC.EXE
O23 - Service: Mozilla Maintenance Service (MozillaMaintenance) - Mozilla Foundation - C:\Program Files\Mozilla Maintenance Service\maintenanceservice.exe
O23 - Service: Skype Updater (SkypeUpdate) - Skype Technologies - C:\Program Files\Skype\Updater\Updater.exe

--
End of file - 5741 bytes

Uživatelský avatar
memphisto
Guru Level 13
Guru Level 13
Příspěvky: 21113
Registrován: září 06
Bydliště: Zlín - České Budějovice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Neustále se počítač zasekává

Příspěvekod memphisto » 25 srp 2013 14:42

Stáhni si ATF Cleaner
Poklepej na ATF Cleaner.exe, klikni na select all found, poté:
-Když používáš Firefox (Mozzila), klikni na Firefox nahoře a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected.
-Když používáš Operu, klikni nahoře na Operu a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected.
Po vyčištění klikni na Exit k zavření programu.
ATF-Cleaner je jednoduchý nástroj na odstranìní historie z webového prohlížeče. Program dokáže odstranit cache, cookies, historii a další stopy po surfování na Internetu. Mezi podporované prohlížeče patří Internet Explorer, Firefox a Opera. Aplikace navíc umí odstranit doèasné soubory Windows, vysypat koš atd.

Stáhni si Malwarebytes' Anti-Malware
Nainstaluj a spusť ho
- na konci instalace se ujisti že máš zvoleny/zatrhnuty obě možnosti:
Update Malwarebytes' Anti-Malware (Aktualizace Malwarebytes' Anti-Malware) a Launch Malwarebytes' Anti-Malware (Spustit aplikaci Malwarebytes' Anti-Malware), pokud jo tak klikni na tlačítko Finish
- pokud bude nalezena aktualizace, tak se stáhne a nainstaluje
- program se po té spustí a nech vybranou možnost Perform Quick Scan (Provést rychlý sken) a klikni na tlačítko Scan (Skenovat)
- po probìhnutí programu se ti objeví hláška tak klikni na OK a pak na tlačítko Show Results
- pak zvol možnost Save Logfile a ulož si log na plochu
- po té klikni na tlačítko Exit, objeví se ti hláška tak zvol Ano
(zatím nic nemaž!).
Vlož sem pak obsah toho logu.

Stáhni AdwCleaner
Ulož si ho na svojí plochu
Ukonči všechny programy, okna a prohlížeče
Spusť program poklepáním a klikni na „Search“
Po skenu se objeví log (jinak je uložen systémovem disku jako AdwCleaner[R?].txt), jeho obsah sem celý vlož.
PRAVIDLA PC-HELP.CZ, PRAVIDLA sekce HijackThis, HijackThis návod, Memtest, CCleaner
Logy z programu HijackThis neposílejte prosím přes SZ, ale vkládejte je do patřičné sekce. Děkuji

Uživatelský avatar
AngelikaB
Level 6
Level 6
Příspěvky: 3139
Registrován: červen 13
Pohlaví: Žena
Stav:
Offline

Re: Neustále se počítač zasekává

Příspěvekod AngelikaB » 25 srp 2013 20:28

Malwarebytes Anti-Malware (Zkušební verze Malwarebytes Anti-Malware.) 1.75.0.1300
www.malwarebytes.org

Verze: v2013.08.25.04

Windows XP Service Pack 3 x86 NTFS
Internet Explorer 8.0.6001.18702
Home :: DOMA-8BB2AD2F3F [administrátor]

Ochrana: Povolena

25.8.2013 20:00:25
MBAM-log-2013-08-25 (20-27-51).txt

Typ: Rychlá kontrola
Nastavení kontroly povoleno: Paměť | Po spuštění | Registr | Systémové soubory | Heuristická analýza Extra | Heuristická analýza Shuriken | PUP | PUM
Nastavení kontroly zakázáno: P2P
Kontrolované objekty: 201850
Uplynulý čas: 12 minut, 33 sekund

Nalezené procesy v paměti: 0
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)

Nalezené moduly v paměti: 0
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)

Nalezené klíče v registru: 0
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)

Nalezené hodnoty v registru: 0
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)

Nalezené datové položky v registru: 0
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)

Nalezené složky: 0
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)

Nalezené soubory: 1
C:\Documents and Settings\Home\Local Settings\Temp\rqnPQ7r0.exe.part (PUP.Optional.Bandoo) -> Nebyla provedena žádná instrukce.

(konec)

Uživatelský avatar
AngelikaB
Level 6
Level 6
Příspěvky: 3139
Registrován: červen 13
Pohlaví: Žena
Stav:
Offline

Re: Neustále se počítač zasekává

Příspěvekod AngelikaB » 25 srp 2013 20:44

# AdwCleaner v3.001 - Report created 25/08/2013 at 20:40:42
# Updated 24/08/2013 by Xplode
# Operating System : Microsoft Windows XP Service Pack 3 (32 bits)
# Username : Home - DOMA-8BB2AD2F3F
# Running from : C:\Documents and Settings\Home\Plocha\adwcleaner.exe
# Option : Clean

***** [ Services ] *****


***** [ Files / Folders ] *****


***** [ Shortcuts ] *****


***** [ Registry ] *****


***** [ Browsers ] *****

-\\ Internet Explorer v8.0.6001.18702


-\\ Mozilla Firefox v23.0.1 (cs)

[ File : C:\Documents and Settings\Home\Data aplikací\Mozilla\Firefox\Profiles\d2yw3nv5.default\prefs.js ]


*************************

AdwCleaner[R0].txt - [802 octets] - [25/08/2013 20:38:09]
AdwCleaner[S0].txt - [724 octets] - [25/08/2013 20:40:42]

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S0].txt - [783 octets] ##########

Uživatelský avatar
memphisto
Guru Level 13
Guru Level 13
Příspěvky: 21113
Registrován: září 06
Bydliště: Zlín - České Budějovice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Neustále se počítač zasekává

Příspěvekod memphisto » 26 srp 2013 08:29

Ten nález v Mbam nech smazat.

Stáhni si RogueKiller
32bit.:
http://www.sur-la-toile.com/RogueKiller/RogueKiller.exe
64bit.:
http://www.sur-la-toile.com/RogueKiller ... lerX64.exe
na svojí plochu.
- Zavři všechny ostatní programy a prohlížeče.
- Pro OS Vista a win7 spusť program RogueKiller.exe jako správce , u XP poklepáním.
- počkej až skončí Prescan -vyhledávání škodlivých procesů.
- Zkontroluj , zda máš zaškrtnuto:
Kontrola MBR
Kontrola Faked
Antirootkit

-Potom klikni na „Prohledat“.
- Program skenuje procesy PC. Po proskenování klikni na „Zpráva“celý obsah logu sem zkopíruj.
Pokud je program blokován , zkus ho spustit několikrát. Pokud dále program nepůjde spustit a pracovat, přejmenuj ho na winlogon.exe.

Stáhni si Junkware Removal Tool

na svojí plochu.
Deaktivuj si svůj antivirový program.
Pravým tl. myši klikni na JRT.exe a vyber „spustit jako správce“. Pro pokračování budeš vyzván ke stisknutí jakékoliv klávesy. Na nějakou klikni.
Začne skenování programu. Skenování může trvat dloho , podle množství nákaz. Po ukončení skenu se objeví log (JRT.txt) , který se uloží na ploše.
Zkopíruj sem prosím celý jeho obsah.
PRAVIDLA PC-HELP.CZ, PRAVIDLA sekce HijackThis, HijackThis návod, Memtest, CCleaner
Logy z programu HijackThis neposílejte prosím přes SZ, ale vkládejte je do patřičné sekce. Děkuji

Uživatelský avatar
AngelikaB
Level 6
Level 6
Příspěvky: 3139
Registrován: červen 13
Pohlaví: Žena
Stav:
Offline

Re: Neustále se počítač zasekává

Příspěvekod AngelikaB » 26 srp 2013 10:46

Zde jeden log JunkmaneRemoveTools mně se vždy sekne nevím proč ale nechce jet vždy napíše neodpovída :-(

RogueKiller V8.6.6 [Aug 19 2013] by Tigzy
mail : tigzyRK<at>gmail<dot>com
Podpora : http://www.adlice.com/forum/
Webové stránky : http://www.adlice.com/softwares/roguekiller/
: http://tigzyrk.blogspot.com/

Operační systém : Windows XP (5.1.2600 Service Pack 3) 32 bits version
Spuštěno v : Normální režim
Uživatel : Home [Práva správce]
Mód : Odebrat -- Datum : 08/26/2013 10:06:11
| ARK || FAK || MBR |

¤¤¤ Škodlivé procesy: : 0 ¤¤¤

¤¤¤ ¤¤¤ Záznamy Registrů: : 1 ¤¤¤
[HJ DESK] HKLM\[...]\NewStartPanel : {20D04FE0-3AEA-1069-A2D8-08002B30309D} (1) -> NAHRAZENO (0)

¤¤¤ naplánované úlohy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ spuštění položky : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Webové prohlížeče : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Zvláštní soubory / Složky: ¤¤¤

¤¤¤ Ovladač : [NAHRÁNO] ¤¤¤

¤¤¤ Externí včelstvo: ¤¤¤

¤¤¤ Nákaza : ¤¤¤

¤¤¤ Soubor HOSTS: ¤¤¤
--> %SystemRoot%\System32\drivers\etc\hosts


127.0.0.1 localhost


¤¤¤ Kontrola MBR: ¤¤¤

+++++ PhysicalDrive0: WDC WD1600JB-00REA0 +++++
--- User ---
[MBR] 00bec09ac50a9c40f66688e78a089760
[BSP] 5583b75c97cd97ec4299845558e5c9f8 : Windows XP MBR Code
Partition table:
0 - [ACTIVE] NTFS (0x07) [VISIBLE] Offset (sectors): 63 | Size: 99998 Mo
1 - [XXXXXX] EXTEN-LBA (0x0f) [VISIBLE] Offset (sectors): 204796620 | Size: 52619 Mo
User = LL1 ... OK!
User = LL2 ... OK!

Dokončeno : << RKreport[0]_D_08262013_100611.txt >>
RKreport[0]_S_08262013_100554.txt

Uživatelský avatar
memphisto
Guru Level 13
Guru Level 13
Příspěvky: 21113
Registrován: září 06
Bydliště: Zlín - České Budějovice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Neustále se počítač zasekává

Příspěvekod memphisto » 26 srp 2013 11:45

Dej sem log z programu CrystalDiskInfo
PRAVIDLA PC-HELP.CZ, PRAVIDLA sekce HijackThis, HijackThis návod, Memtest, CCleaner
Logy z programu HijackThis neposílejte prosím přes SZ, ale vkládejte je do patřičné sekce. Děkuji

Uživatelský avatar
AngelikaB
Level 6
Level 6
Příspěvky: 3139
Registrován: červen 13
Pohlaví: Žena
Stav:
Offline

Re: Neustále se počítač zasekává

Příspěvekod AngelikaB » 26 srp 2013 12:31

Zde
Přílohy
Bez názvu.PNG


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 96 hostů