Zamrzání PC

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

Uživatelský avatar
Damned
Tvůrce článků
Příspěvky: 8353
Registrován: 05 pro 2006 02:17
Bydliště: Rokycany
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Damned »

Možná, pro kontrolu ať si stáhne Processexplorer http://www.sysinternals.com/Files/ProcessExplorerNt.zip, rozbalí ho ve složce C:\Widows a podívá se za jakých okolností mu explore něco užírá
Nic není nemožné, proto tam, kde jsme s rozumem v koncích, neváháme použít kladivo.
Chceš-li vědět, co je nového, podívej se do starých knih.
Damnedovy češtiny - překlady programů pro údržbu PC
HiJackThis 2+návod FCleaner+čeština Wise Registry Cleaner
Uživatelský avatar
aproch
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 263
Registrován: 23 led 2007 21:44
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od aproch »

Ve správci zařízení je všechno v pohodě, Lexmark je multifunkce (tiskárna, kopírka, fax). Zkusím ten Processexplorer.
Uživatelský avatar
aproch
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 263
Registrován: 23 led 2007 21:44
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od aproch »

Problém je zdá se vyřešen (nebo spíš "obejit" :? ). Pomohlo zapnutí funkce skrývání hlavního panelu, od té doby (přes týden) nebyl zaznamenán ani jednou výskyt chyby. Jo, jsou věci mezi PC a Microsoftem... :smile:
Odpovědět

Zpět na „HiJackThis“