Nefunkční telefon po vrácení ze zaslání na výrobce.

Problematika reklamací a vše kolem nich, rady a zkušenosti spotřebitelů...

Moderátor: Mods_senior

petr22
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 39125
Registrován: únor 12
Pohlaví: Muž

Re: Nefunkční telefon po vrácení ze zaslání na výrobce.

Příspěvekod petr22 » 04 lis 2015 14:58

Co konkretne od nich cekas?

To, ze to prasklo jen tak samo v kapse neni nic jineho, nez tvoje tvrzeni.
A jejich tvrzeni zase je, ze sis to vymyslel a mechanickym namahanim zlomil.

Tudiz jedina moznost je soud pokud se ti to nelibi.



Reklama
Martin951
nováček
Příspěvky: 40
Registrován: prosinec 14
Pohlaví: Muž

Re: Nefunkční telefon po vrácení ze zaslání na výrobce.

Příspěvekod Martin951 » 04 lis 2015 15:01

Tak pokud vím, tak já jsem v právu ce se týče tvrzení.

petr22
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 39125
Registrován: únor 12
Pohlaví: Muž

Re: Nefunkční telefon po vrácení ze zaslání na výrobce.

Příspěvekod petr22 » 04 lis 2015 15:04

Jenze to oni taky :-)

Z pravniho hlediska ma tve i jejich tvrzeni uplne stejnou hodnotu. Pak uz zalezi jen na tom, jaky kdo bude mit znalecky posudek - ty potrebujes posudek soudniho znalce, kde bude presne popsano ze k te zavade mohlo dojit samo od sebe.

V tuhle chvili ma samozrejmne vyhodu prodejce, protoze zamitnuti reklamace je stav, se kterym ty nesouhlasis.

Martin951
nováček
Příspěvky: 40
Registrován: prosinec 14
Pohlaví: Muž

Re: Nefunkční telefon po vrácení ze zaslání na výrobce.

Příspěvekod Martin951 » 04 lis 2015 15:05

To jsou šmejdi.... Hlavně že maj nějakýho ufouna co řve jak super výhodná koupě to je.

petr22
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 39125
Registrován: únor 12
Pohlaví: Muž

Re: Nefunkční telefon po vrácení ze zaslání na výrobce.

Příspěvekod petr22 » 04 lis 2015 15:10

Pricinu zamitnuti hledej v autorizovanem servisu, ne u zelene prisery.

d1amond
člen HW spec týmu
Elite Level 12
Elite Level 12
Příspěvky: 15950
Registrován: květen 08
Bydliště: České Budějovice
Pohlaví: Muž

Re: Nefunkční telefon po vrácení ze zaslání na výrobce.

Příspěvekod d1amond » 04 lis 2015 15:16

Příčina zamítnutí je jasná. Mechanické poškození telefonu - nebyl používán správně. Prasklé sklo je tedy v každém případě důvodem zamítnutí reklamace.
Jedinou šancí na výhru případného sporu by bylo, že se najde více takových. Takže zkus pohledat na Internetu, zda má někdo podobný problém s tímto typem telefonu a pak se můžeš jít hádat.
Ber to zase z pohledu výrobce. Někdo se někde popere s telefonem v kapse a zjistí, že sklo je prasklé. Těžko by se prokazovalo, že to tak není - takže se vlastně výrobce kryje, protože zrovna u dotykových zařízení je prasklé sklo/digitizér/deska 99% příčin nefunkčních telefonů. A upřímně, většinu z těch závad tvoří právě cizí zavinění - upadlo to, jejda...
Nikdy neříkej, že to nejde, protože se najde někdo, kdo o tom neví a udělá to!
i5-4430/Asus H97M/Kingston HyperX 8GB DDR3/Asus R9 280X/Seasonic M12II-620/Samsung 850 Pro 128GB
Chcete si nechat sestavit nový počítač?


  • Mohlo by vás zajímat
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek
  • Nenaskočí Windows (7), opakuje se logo výrobce
    od shaleman » 30 led 2019 19:37 » v Windows 10, 8, 7, Vista, XP…
    6
    526
    od ITCrowd
    30 led 2019 21:03
  • Výrobce nevydal aktualizaci ovladače zvukové karty
    od Lukášer » 09 zář 2019 12:13 » v Windows 10, 8, 7, Vista, XP…
    34
    1975
    od RIKI22
    18 zář 2019 20:09
  • Vracení složek
    od Qinter » 28 črc 2019 11:26 » v Vše ostatní (sw)
    13
    666
    od zeus
    28 črc 2019 14:32
  • vrácení zbozí alza
    od name66 » 11 říj 2019 12:17 » v Vše ostatní (inet)
    9
    372
    od atari
    11 říj 2019 16:41
  • Vrácení penez czc
    od volvo1971 » 19 lis 2018 22:27 » v Vše ostatní (inet)
    4
    1162
    od volvo1971
    19 lis 2018 23:14

Zpět na “Reklamace a zákony”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host