Sektory v pevném disku
Sektory v pevném disku
Jsem úplný nováček a proto potřebuji pomoc od někoho zkušenějšího. Dal jsem počítač do servisu, protože se mi při spuštění počítače spustí pouze plocha bez ikon a lišty, jenže v nouzovém režimu se to vše spustí v pořádku s ikonama i lištou. Říkal jsem si, že to bude něco se softwarem, ale dnes mi volali a je to prý něčím v sektorech u pevnýho disku. Logicky se mi ale zdá, že pokud se mi něco kvůli pokaženýmu harddisku nespustí normálně, tak by se to nemělo spustit ani v nouzovém režimu. Ještě jednou opakuji, že jsem nováček a pokud teď plácám nějákou pitomost, tak mi prosím někdo vysvětlete jestli to může být harddiskem, trošku se totiž bojím, že mě v tom servisu hlavně chtěj co nejvíce obrat o peníze.
-
- Pohlaví:
Re: Sektory v pevném disku
Logicky uvažuješ blbě. Nouzový režim totiž nenatahuje ovladače, tudíž jeden z nich může být klidně na vadném sektoru. Jestliže ti tvrdí, že má disk vadné sektory, pak ho zřejmě proskenovali a zjistili to. Ostatně, to klidně můžeš udělat i sám.
Disk zase není taková položka, aby sis ho nemohl nechat vyměnit.
ITCrowd píše:Logicky uvažuješ blbě. Nouzový režim totiž nenatahuje ovladače, tudíž jeden z nich může být klidně na vadném sektoru. Jestliže ti tvrdí, že má disk vadné sektory, pak ho zřejmě proskenovali a zjistili to. Ostatně, to klidně můžeš udělat i sám.
Dobře a co když se mi prostě nějak pokazil ovladač? Potom mi proskenovali počitač kde zjistili, že mam vadny sektor a řekli si "aha tak nějakej ovladač je na tom sektoru" a třeba tam ani nebyl. Třeba jsem nemusel platit 3000, jen by se reinstaloval windows a stalo by to 800?
-
- Pohlaví:
Proč jednoduše nevezmeš ten disk a neproskenuješ ho, místo toho, aby ses něco domníval? Prostě proskenuj disk a pokud tam vadný sektor nebude, uplatni reklamaci.
-
- Mohlo by vás zajímat
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 3
- 5136
-
od petr22
Zobrazit poslední příspěvek
27 úno 2025 11:31
-
- 3
- 2004
-
od Jirka88
12 zář 2024 19:44
-