Pc ruší powerline internet Vyřešeno

Zvukové karty, síťové karty, grafické karty, modemy…

Moderátoři: Pic, Mods_junior, Mods_senior, HW spec team

dominiksvech
nováček
Pohlaví: Muž

Pc ruší powerline internet

Příspěvekod dominiksvech » 26 pro 2021 12:11

Zdravím všechny, mám takový nepříjemný problem. Asi 3 měsíce jsem stavěl novou kancelář, po domluvě s poskytovatelem internetu jsme se dohodli na Powerline řešení, jinak řečeno vedení internetu po elektrické síti.
Vše jsme zapojili, vše fungovalo v pořádku až do chvíle, než jsem zapl pc. Rychlost okamžitě spadla na téměř nulu. Zkusil jsem koupit prodluzku s všemožnými ochranami, to napomohlo mírnému zlepšení. Rchylost se teď pohybuje kolem 3-6 mega, jak down tak up, z původních asi 15-20.
Nevíte, v čem by mohl být problem? Nesetkal se někdo z vas s něčím podobným?

V pc mám tento zdroj : https://www.alza.cz/fortron-hyper-m-500-d2642638.htm

A ještě jeden dotaz k ups, jsem absolutní laik, takže omluvte případný hloupý dotaz. Problem evidentně nastává když je pc na stejně síti. Pomohla by v tomhle ups, ze by pc nebyl připojeny jakoby v síti ale v tomto externím zařízení? (Které se ale stejně napaji ze sítě). Opravdu nevím, jak to funguje, takže vám dekuji za vysvětlení!
Hezké svátky!

Reklama
ITCrowd
Tvůrce článků
Guru Level 13
Guru Level 13

Re: Pc ruší powerline internet

Příspěvekod ITCrowd » 26 pro 2021 13:06

Vítej na PC-HELP!
Začni výměnou zdroje. S dost vysokou pravděpodobností je na vině on.
K upc - v zásadě existují dva druhy - online a offline. Online je drahá, trvale běží měnič na baterie a baterie se dobíjí ze sítě. Ta by asi pomoci mohla, i když jen částečně. Offline funguje tak, že je zařízení normálně napájeno ze sítě, a pokud dojde k výpadku proudu, naskočí měnič a zařízení je napájeno z baterie. Tento typ nepomůže určitě.
Zkusili jste to vypnout a zapnout? Problémy řeším pouze v tématech. Do SZ mi proto píšete zbytečně.