Mám HP pavilion g6 1270-ec.. 4 jadrový procesor (1,4Ghz - turbo 2,3ghz) .. a niekedy sa zasekáva aj zvuk aj obraz..mám ho tyzden asi ... a bol to výstavný model... poprosím poradiť...PS: som začiatočník. Ďakujem za radu :)
procesor AMD A6 - 3400M APU (Llano)
Môj notebook často seká (laguje)
Re: Môj notebook často seká (laguje)
jak dlouho máš ten notebook ?
Dum Spiro Spero
Spem retine
S Rozumem a Odvahou
Audacem Fortuna Iuvat
Sciens Vincit
Semper Fi
Spem retine
S Rozumem a Odvahou
Audacem Fortuna Iuvat
Sciens Vincit
Semper Fi
Lagy jsou výpadky nebo špatné spojení se serverem. To jen pro upřesnění.
V jakých konkrétních situacích se ti seká ?
V jakých konkrétních situacích se ti seká ?
týden mám ho... napríklad keď vytiahnem nabíjačku alebo počas hry vyskočí nejaké okno. :)
Jelikož jsem náchylný na procesory AMD v notebooku tak bych to nejradši všechno svedl na ně.
To nahrává i fakt, že není moc výkonný. Při spuštění programu, který nevyužívá všechny 4 jádra mi to přijde málo.
Navíc si psal, že se ti to seká při odpojení napájení. To by měl mít notebook nižší výkon než při napájení. (aspoň u mě jsem to tak vypozoroval)

To nahrává i fakt, že není moc výkonný. Při spuštění programu, který nevyužívá všechny 4 jádra mi to přijde málo.
Navíc si psal, že se ti to seká při odpojení napájení. To by měl mít notebook nižší výkon než při napájení. (aspoň u mě jsem to tak vypozoroval)
A čo by som mal spraviť?
Vypozoruj jestli je to opravdu tak jak říkám a jestli tady neplácám do větru. Zkus pracovat s připojením k síti a potom bez aby se potvrdilo nebo vyvrátilo.
Když se to potvrdí tak mě napadá, že po odpojení adaptéru se ti notebook přepne na nízký režim spotřeby. Tak to změn.
+ psal si něco, že se ti to sekne při vyskakování okna. Napadá mě jen uzavřít některé běžící programy, které někdy způsobují nečekané vyskakování oken. ( to by možná mohlo vadit při hraní her )