Ahoj, chci se zeptat, co mám dělat, když zapnu počítač, obrazovka je černá, klávesnice a myš se nerozsvítí a jediné, co se stane je, že mi svítí počítač a hučí, jak by měl? Když zapnu tlačítkem obrazovku, tak to napíše NO SIGNAL.
Tenhle problém jsem už párkrát měl, ale stačilo si s tím nějak pohrát, třeba vypnout elektřinu a zas zapnout, nebo ručně restartovat, ale teď už to všelijak zkouším 2 hodiny a nic.
Jsem začátečník, v pc jsem se nikdy nehrabal, tak prosím, aby jste nepoužívali nějaký fajnšmekr výrazy.
Počítač hučí, ale vše ostatní je vyplé
-
- člen HW spec týmu
-
Elite Level 12
- Pohlaví:
- Stav:
Re: Počítač hučí, ale vše ostatní je vyplé
A když zapneš repro, slyšíš znělku, že naběhly Windows? Svítí klávesnice? Je totiž otázka, zda vše jede a pouze nejde signál z grafiky do monitoru a nebo jen točí ventilátory a jinak je mrtvo.
Kabely k monitoru jsi asi zkoušel. Ještě to otevřít a kouknout na kondenzátory na základní desce, zda nejsou vyschlé (nafouknuté).
//nechci předbíhat, ale z 90% případů je to chyba zdroje.
Kabely k monitoru jsi asi zkoušel. Ještě to otevřít a kouknout na kondenzátory na základní desce, zda nejsou vyschlé (nafouknuté).
//nechci předbíhat, ale z 90% případů je to chyba zdroje.
Nikdy neříkej, že to nejde, protože se najde někdo, kdo o tom neví a udělá to!
Chcete si nechat sestavit nový počítač?
Chcete si nechat sestavit nový počítač?
-
- Pohlaví:
Jenom doplním. Nafouklé kondenzátory vypadají takto:
A když to budeš mít rozdělané, tak koukni jaká je tam zdroj, název a výkon/W.
A když to budeš mít rozdělané, tak koukni jaká je tam zdroj, název a výkon/W.