Zdravím všechny.
Dnes jsem si sehnal BattleFielda 3. Po instalaci jsem spustil hru. Vše běželo v pořádku až do první mise... Kromě Low FPS (což se dalo čekat vzhledem ke stáří mého NoteBooku) mě opravdu zděsil zvuk. Strašně moc se mi trhá a vše slyším ozvěnou. Tudíž místo "Keep your eyes open" slyším "Keep your eyes, eyes, open, open, open, Keep..." Hru jsem si dal na nejnižší nároky a v nastavení Zvuku jsem vypnul něco pro Prostorový zvuk nebo něco v tom smyslu (jediná věc která jde u Audia vypnout). Ovšem zlepšila se pouze úroveň FPS. Zvuk je pořád příšerný.
Odehrál jsem misi a čekal jsem, že se to potom snad zlepší. Ovšem se nic nezlepšilo. Zvuk je stále s ozvěnou.
Protože já nejsem zrovna moc velký odborník na IT, tak jsem se obrátil na Vás. Neví tedy někdo, co udělat s tím zvukem kromě koupě nového NoteBooku? Jestli třeba nestačí jen sehnat jen nějaký "prográmek" nebo ovladač?
A taky bych prosil o případný "návod pro blbečky" jak to zpravit.
Díky za případnou odpověď, s pozdravem Trotlmao
Mimochodem jako OS používám W7.
Problém se zvukem u BF 3 Vyřešeno
Problém se zvukem u BF 3
Naposledy upravil(a) Trotlmao dne 07 lis 2012 18:44, celkem upraveno 1 x.
- adavyp
- člen BSOD týmu
-
Master Level 7
- Pohlaví:
- Stav:
Re: Problém se zvukem u BF 3
Zkoušel si patche? Aktualizovals ovladače grafiky? Typ ntb?
Potřebujete poradit? Napište mi SZ.
"Non scholae, sed vitae discimus." - Seneca
Patche jsem nezkoušel, ovladače jsem neaktualizoval, jelikož netuším jak a NoteBook mám Acer Aspire 5552G.
- adavyp
- člen BSOD týmu
-
Master Level 7
- Pohlaví:
- Stav:
Zkus patche. Origin ti je stáhne sám.
Ovladače aktualizuješ tak, že klikneš pravým na plochu a otevřeš si nVidia/AMD ovladač GK. Tam potom hledej tlačítko pro aktualizaci (většinou to hledej v nabídce nápověda - o programu...). Anebo mi napiš Co tam máš v tý nabídce po kliknutí na plochu.