Všeobecné obchodní podmínky Projektu eRmail
I.
Základní ustanovení a definice pojmů
1.Projekt eRmail je internetový projekt dostupný na internetové adrese
http://www.eRmail.cz, který se věnuje zprostředkování reklamních nabídek a poskytování dalších marketingových služeb Uživatelům, kteří za čtení Reklamních emailů a vyplňování Dotazníků získávají Odměnu, která jim po splnění podmínek daných VOP bude vyplacena.
2.Zprostředkovatelem je provozovatel Projektu eRmail, tedy společnost eRmail Company s.r.o., IČ: 286 08 461, se sídlem Ostrava, Nábřeží protifašistických bojovníků 457/30, PSČ 708 00, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ostravě, oddíl C, vložka 34419. Zprostředkovatel v rámci Projektu eRmail poskytuje marketingové služby, při nichž vytváří pro Zadavatele vhodné reklamní produkty, které následně adresuje Uživatelům.
3.Uživatel je fyzická osoba starší 18 let se způsobilostí k právním úkonům, která se zapojila do Projektu eRmail, zaregistrovala si Uživatelský účet a věnuje se čtení Reklamních emailů či vyplňování Dotazníků.
4.Zadavatel je fyzická nebo právnická osoba, která má zájem o služby Zprostředkovatele v oblasti reklamy, přičemž Zprostředkovatel pro Zadavatele vyvíjí marketingovou činnost směřovanou vůči Uživatelům.
5.VOP jsou tyto Všeobecné obchodní podmínky Projektu eRmail v účinném znění.
6.Emailová adresa Uživatele je emailová adresa, kterou Uživatel zadal při registraci Uživatelského účtu. Na tuto emailovou adresu Zprostředkovatel Uživateli zasílá aktuální Reklamní emaily nebo Dotazníky jakož i veškeré další informace a komunikaci.
7.Reklamní email je email, který obsahuje odkaz, po jehož aktivaci se Uživateli zobrazí konkrétní reklama, za jejíž zhlédnutí bude Uživateli připsána Odměna ve výši uvedené v tomto emailu.
8.Dotazník je formulář obsahující sadu otázek, na které Uživatel popravdě odpovídá. Dotazník se Uživateli zobrazí po aktivaci odkazu v emailu obsahujícím informaci o výši odměny, která bude Uživateli připsána za vyplnění Dotazníku.
9.Uživatelský účet slouží k interakci mezi Uživatelem a Zprostředkovatelem a tento účet vedený v systému Zprostředkovatele ke konkrétní Emailové adrese Uživatele obsahuje informace o počtu přečtených Reklamních emailů, vyplněných Dotazníků, získané Odměně a dále umožňuje Uživateli zvolit si různý režim spolupráce se Zprostředkovatelem.
10.Level je označení úrovně spolupráce Uživatele a Zprostředkovatele, čím vyšší Level, tím intenzivnější spolupráce. Existují 3 úrovně Levelu, přičemž vyšší úroveň Levelu znamená pro Uživatele vyšší průměrnou Odměnu získanou Uživatelem za stejné množství přečtených Reklamních emailů, možnost vyplňování rozsáhlejších Dotazníků, jakož i potenciál vyššího Bonusu.
11.Odměna je finanční odměna, která je Uživateli připisována za čtení Reklamních emailů a vyplňování Dotazníků jakož i další úkony dle VOP. Odměnu si Uživatel může vybrat po dosažení určité minimální výše Odměny stanovené VOP.
12.Bonus je multiplikátor, kterým se násobí Odměna, kterou Uživatel získá, pokud se na základě jeho doporučení třetí osoba zaregistruje jako nový Uživatel. Výše a maximální výše Bonusu je stanovena VOP.
II.
Registrace a Uživatelský účet
1.Jakožto Uživatel se může registrovat pouze fyzická osoba starší 18 let se způsobilostí k právním úkonům na serveru
http://www.ermail.cz/ v sekci „Registrace“, kde uvede svoji emailovou adresu. Na tuto emailovou adresu bude následně zájemci o registraci doručen aktivační email. Po spuštění aktivačního odkazu nový Uživatel zadá své heslo, čímž dokončí registraci a bude mu vytvořen Uživatelský účet, do kterého se Uživatel přihlásí prostřednictvím serveru
http://www.ermail.cz/ zadáním Emailové adresy Uživatele a hesla Uživatele.
2.Uživatel je povinen při registraci uvést pravdivé údaje. Zprostředkovatel je oprávněn pravost těchto údajů kdykoli ověřit a při zjištění nedostatků Uživatele vyzvat k nápravě, pokud tak Uživatel do 10 dnů neučiní, je Zprostředkovatel oprávněn jeho účet zablokovat a následně smazat. V případě, že se na Uživatelském účtu nacházela Odměna, kterou si Uživatel dosud nevybral, propadá tato Odměna a všechny nároky s ní spojené ve prospěch Zprostředkovatele.
3.Uživatelský účet slouží Uživateli zejména jako informační médium o výši získané Odměny dle čl. III. odst. 10. a 11. VOP, a jako přehled o přečtených Reklamních emailech a vyplněných Dotaznících.
4.Uživatel je po registraci tzv. Uživatelem na Levelu 1. Po dosažení Odměny ve výši minimálně 600,- Kč Uživatel může využít možnosti stát se tzv. Uživatelem na Levelu 2 a po dosažení Odměny ve výši minimálně 1.600,- Kč Uživatel může využít možnosti stát se tzv. Uživatelem na Levelu 3.
5.Uživatel může o službách Zprostředkovatele informovat a tyto služby doporučit dalším osobám, jejichž kontaktní údaje získal se souhlasem těchto osob. Při informování těchto osob je Uživatel povinen počínat si v souladu s dobrými mravy.
6.Zaregistruje-li se třetí osoba jakožto Uživatel na základě informování jiným Uživatelem dle čl. II odst. 5. VOP, obdrží Uživatel, který služby Zprostředkovatele této osobě doporučil a toto doporučení Zprostředkovateli prokázal, Bonus dle čl. III. odst. 5. a 6. VOP.
III.
Odměna
1.Za čtení Reklamních emailů a za vyplňování Dotazníků získává Uživatel Odměnu, přičemž první Odměnu ve výši 100,- Kč Uživatel získá za registraci.
2.Uživatel na Levelu 1 může za přečtení Reklamního emailu získat Odměnu ve výši až 5,- Kč. Tento Uživatel může rovněž vyplňovat jednoduché Dotazníky, za což může získat Odměnu ve výši až 20,- Kč.
3.Uživatel na Levelu 2 může za přečtení Reklamního emailu získat Odměnu ve výši až 7,- Kč. Tento Uživatel může rovněž vyplňovat středně náročné Dotazníky, za což může získat Odměnu ve výši až 50,- Kč.
4.Uživatel na Levelu 3 může za přečtení Reklamního emailu získat Odměnu ve výši až 10,- Kč. Tento Uživatel může rovněž vyplňovat náročné Dotazníky, za což může získat Odměnu ve výši až 100,- Kč.
5.Zaregistruje-li se třetí osoba jakožto Uživatel na základě doporučení služeb Zprostředkovatele jiným Uživatelem, obdrží Uživatel, který služby Zprostředkovatele doporučil, Bonus ve výši 10%. Tímto Bonusem se následně násobí veškerá Odměna, kterou Uživatel získá, přičemž Uživatel na Levelu 1 může získat Bonus maximálně za 10 nových Uživatelů, kteří se na základě jeho doporučení zaregistrují jakožto noví Uživatelé. V takovémto případě by tedy Bonus činil 100% a Uživatel by tak za přečtení Reklamního emailu nebo vyplnění Dotazníku získal dvojnásobnou Odměnu než v případě, kdy by jeho Bonus činil 0%. Uživatel na Levelu 2 může získat Bonus maximálně za 15 nových Uživatelů, kteří se na základě jeho doporučení zaregistrují jakožto noví Uživatelé. V takovémto případě by tedy Bonus činil 150% a Uživatel by tak za přečtení Reklamního emailu nebo vyplnění Dotazníku získal dva a půl násobnou Odměnu oproti případu, kdy by jeho Bonus činil 0%. Uživatel na Levelu 3 může získat Bonus maximálně za 20 nových Uživatelů, kteří se na základě jeho doporučení zaregistrují jakožto noví Uživatelé. V takovémto případě by tedy Bonus činil 200% a Uživatel by za přečtení Reklamního emailu nebo vyplnění Dotazníku získal trojnásobnou Odměnu oproti případu, kdy by jeho Bonus činil 0%.
6.Bonusem se násobí pouze Odměna přidělená po získání Bonusu nikoli Odměna získaná Uživatelem před přidělením Bonusu.
7.Zprostředkovatel určuje výši získané Odměny za přečtení Reklamního emailu nebo vyplnění Dotazníku dle marketingové kampaně navržené dle požadavků daného Zadavatele.
8.Konkrétní výše Odměny, kterou Uživatel za přečtení Reklamního emailu nebo vyplnění Dotazníku získá, bude uvedena v Reklamním emailu nebo emailu obsahujícím odkaz na konkrétní Dotazník.
9.Odměnu může Uživatel čerpat po dosažení její minimální výše, která se liší podle tzv. Levelu Uživatele. Uživatelé prvního Levelu mohou čerpat Odměnu ve výši 1.000,- Kč poté, co jejich Odměna dosáhne výše minimálně 1.000,- Kč, Uživatelé druhého Levelu mohou čerpat Odměnu ve výši 2.000,- Kč poté, co jejich Odměna dosáhne výše minimálně 2.000,- Kč a Uživatelé třetího Levelu mohou čerpat Odměnu ve výši 4.000,- Kč poté, co jejich Odměna dosáhne výše minimálně 4.000,- Kč. Vybrání a vyplacení Odměny před dosažením hraniční výše Odměny dle tohoto odstavce není možné. Uživatel na vyšším Levelu rovněž nemůže čerpat Odměnu dle podmínek stanovených pro Uživatele nižšího Levelu. Dosažení minimální výše Odměny, jakožto podmínka čerpání této Odměny, je dáno administrativními náklady Zprostředkovatele spojenými s vyplácením příliš nízkých částek Uživatelům. Dosažení vyšší minimální výše Odměny pro Uživatele vyššího Levelu je pak dáno tím, že tito Uživatelé získávají vyšší Odměnu oproti Uživatelům nižšího Levelu.
10.Odměna bude Uživateli zaslána na jím uvedený bankovní účet nebo složenkou na jim uvedené jméno a adresu do 10 pracovních dnů poté, co Uživatel dosáhne minimální výše Odměny, která ho opravňuje k jejímu čerpání dle čl. III. odst. 9. VOP a v Uživatelském účtu si zvolí možnost vyplacení Odměny.
11.Po vyplacení Odměny bude Odměna, na kterou má Uživatel nárok, o vyplacenou Odměnu ponížena.
IV.
Práva a povinnosti Uživatele
1.Jediným údajem, který je Uživatel při registraci Uživatelského účtu povinen vyplnit je Emailová adresa Uživatele.
2.Uživatel se zavazuje, že při registraci Uživatelského účtu, jeho změně, vyplňování Dotazníků jakož i všech dalších úkonech upravených VOP nebude uvádět nepravdivé údaje.
3.Uživatel je oprávněn zřídit si pouze jeden Uživatelský účet.
4.Uživatel se zavazuje, že bude čtení Reklamních emailů a vyplňování Dotazníků, na jejichž nabídku ze strany Zprostředkovatele se rozhodne reflektovat a za něž mu bude přidělena Odměna, věnovat svou plnou pozornost.
5.Bude-li Uživatel o službách Zprostředkovatele informovat třetí osoby, zavazuje se Uživatel, že bude informovat pouze ty osoby, jejichž kontaktní údaje získal se souhlasem těchto osob. Při informování třetích osob je Uživatel povinen počínat si neagresivně a v souladu s pravidly slušného chování a dobrými mravy tak, aby nemohlo dojít k poškození dobrého jména a pověsti Zprostředkovatele. Zprostředkovatel nenese za případné nekalé praktiky jednotlivých Uživatelů odpovědnost a od těchto praktik se distancuje. Budou-li takovéto praktiky zjištěny, bude Uživateli smazán jeho Uživatelský účet a v případě, že se na Uživatelském účtu nacházela Odměna, kterou si Uživatel dosud nevybral, propadá tato Odměna a všechny nároky s ní spojené ve prospěch Zprostředkovatele.
V.
Práva a povinnosti Provozovatele
1.Prokáže-li se, že Uživatel porušil podmínky stanovené těmito VOP, zejména tedy zřídil více Uživatelských účtů, uvedl nepravdivé údaje nebo při informování třetích osob o službách Zprostředkovatele užívá metody, které jsou v rozporu s VOP a dobrými mravy, je Zprostředkovatel oprávněn Uživatelský účet tohoto Uživatele smazat a v případě, že se na Uživatelském účtu nacházela Odměna, kterou si Uživatel dosud nevybral, propadá tato Odměna a všechny nároky s ní spojené ve prospěch Zprostředkovatele.
2.Provozovatel není povinen zasílat Uživatelům žádný minimální počet Reklamních emailů či Dotazníků. Množství Reklamních emailů či Dotazníků zasílaných Uživateli závisí na aktivitě a spolehlivosti Uživatele a množství marketingových služeb poptávaných po Zadavateli.
3.Nepřihlásí-li se Uživatel na svůj Uživatelský účet po dobu delší 3 měsíců a zároveň neupozorní Zprostředkovatele, že nebude svůj Uživatelský účet dočasně užívat, je Zprostředkovatel oprávněn takovýto Uživatelský účet smazat. V případě, že se na Uživatelském účtu nacházela Odměna, kterou si Uživatel dosud nevybral, propadá tato Odměna a všechny nároky s ní spojené ve prospěch Zprostředkovatele.
VI.
Ochrana osobních údajů
1.Uživatel je povinen neprodleně informovat Zprostředkovatele o změně Emailové adresy Uživatele a dalších údajů, které Uživatel případně poskytl Zprostředkovateli.
2.Registrací do uživatelského systému Zprostředkovatele uděluje Uživatel Zprostředkovateli souhlas ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů, ke zpracování osobních údajů, které mohou být Uživatelem Zprostředkovateli sděleny v souvislosti s marketingovou činností Zprostředkovatele. Souhlas Uživatele zahrnuje zpracování osobních údajů i dalšími subjekty, které zpracovávají osobní údaje na základě smluvního vztahu se Zprostředkovatelem.
3.Uživatel uděluje svůj souhlas se zpracováním a předáváním osobních údajů dobrovolně a má právo ho kdykoli odvolat sdělením adresovaným Zprostředkovateli.
4.Uživatel má rovněž právo přístupu k osobním údajům poskytnutých Zprostředkovateli, jakož i právo na jejich opravu. V případě, že zpracování osobních údajů je v rozporu s ochranou soukromého života Uživatele nebo v rozporu se zákonem, může Uživatel požádat Zprostředkovatele či zpracovatele o vysvětlení nebo žádat, aby takový stav byl odstraněn (zejména jde o blokování, provedení opravy, doplnění nebo likvidaci osobních údajů). Uživatel má též právo obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.
VII.
Postup při řešení sporů
1.Veškeré spory mezi stranami budou přednostně urovnány jednáním stran. V případě, že okamžité dohody stran nebude dosaženo, musí být sporný nárok uplatněn písemnou formou u druhé strany bez zbytečného odkladu.
2.Strany se zavazují k mlčenlivosti a zdrží se jakýchkoli prohlášení či komentářů adresovaných veřejnosti nebo médiím v průběhu či po vyřešení sporu.
3.Pro řešení sporů se uplatní český právní řád.
4.Nedojde-li k mimosoudnímu vyřešení sporu, budou veškeré spory vzniklé z právních vztahů upravených VOP nebo v souvislosti s nimi řešeny v souladu se zákonem č. 216/1994 Sb., o rozhodčím řízení a o výkonu rozhodčích nálezů v platném znění, v jednoinstančním rozhodčím řízení před jediným rozhodcem určeným Rozhodčí společností, s.r.o., IČ: 27710891, splňujícím předpoklady pro výkon rozhodce dle ust. § 4 odst. 1 z. č. 216/1994 Sb, k čemuž se strany zavazují poskytnout si součinnost. Strany výslovně pověřují rozhodce k rozhodování dle zásad spravedlnosti pouze na základě listinných důkazů předložených stranami ve lhůtě rozhodcem stanovené bez nutnosti nařízení ústního jednání. Rozhodce je oprávněn nařídit ústní jednání pouze v případě, že listinné důkazy nebudou shledány dostatečnými pro řádné rozhodnutí sporu. Stranám bude doručováno na adresy, které oznámí v průběhu řízení rozhodci. Zásilky zasílané na adresy dle předchozí věty se pro účely rozhodčího řízení považují za doručené i tehdy, pokud adresát jejich přijetí odepřel nebo si ve stanovené desetidenní úložní době zásilku nevyzvedl, a to dnem odepření přijetí písemnosti nebo uplynutím úložní doby. Řízení je zahájeno dnem, kdy je spor přijat rozhodcem k rozhodnutí. Náklady řízení činí 3% z hodnoty sporu, minimálně potom 3.000,-- Kč a dále DPH z této částky v zákonné výši. Náhrada nákladů řízení včetně nákladů na právní zastoupení se řídí obdobně dle občanského soudního řádu a souvisejících předpisů, především potom vyhl. č. 484/2000 Sb. a vyhl. 177/1996 Sb., v platných zněních.
VIII.
Závěrečná ustanovení
1.Veškerá zasílaná oznámení v souvislosti s těmito VOP budou písemná, v českém jazyce a zaslána prostřednictvím emailu.
2.VOP mohou být Zprostředkovatelem kdykoliv změněny formou oznámení zveřejněného na internetových stránkách Projektu eRmail učiněného nejpozději k datu účinnosti změny VOP.
3.Tyto VOP nabývají účinnosti dne 27. července 2011.