Tak tady vám dávám odkaz na mojí první stránku. Jsem zatím samouk, takže mě moc nekritizujte. Časem tam budu přidávat další věci.
http://www.paul27.wz.cz/pc.html
moje první stránka
- Elusive
- Level 5
- Pohlaví:
- Stav:
- Kontakt:
Ani mně se nezobrazuje diakritika korektně (Opera). Co se týče designu - strašně špatně se to čte, zelené pozadí tahá oči a v kombinaci s červenou - to už je na očaře...
Máš tám pár chybek, v článku o HJT ti chybí konec tagu "/url" atd., moc podrobně jsem to neprocházel, nedá se na to koukat. Něco s tím udělej.
edit: Jinak výborný stránky o tvorbě webu jsou tady, je tam i takové to desatero, čeho se vyvarovat, mrkni na to, určitě tam něco užitečnýho najdeš. Tvorbě zdar!
Máš tám pár chybek, v článku o HJT ti chybí konec tagu "/url" atd., moc podrobně jsem to neprocházel, nedá se na to koukat. Něco s tím udělej.

edit: Jinak výborný stránky o tvorbě webu jsou tady, je tam i takové to desatero, čeho se vyvarovat, mrkni na to, určitě tam něco užitečnýho najdeš. Tvorbě zdar!
Elusive píše:Ani mně se nezobrazuje diakritika korektně (Opera). Co se týče designu - strašně špatně se to čte, zelené pozadí tahá oči a v kombinaci s červenou - to už je na očaře...
Máš tám pár chybek, v článku o HJT ti chybí konec tagu "/url" atd., moc podrobně jsem to neprocházel, nedá se na to koukat. Něco s tím udělej. :wink:
Tak už se to dá číst?
- El Diablo
- Moderátor
-
Elite Level 11.5
- Pohlaví:
- Stav:
- Kontakt:
Máš špatně nastavenou znakovou sadu proto se to nikomu nezobrazuje dobře....
Respektive ji nemáš nastavenou vůbec!
Vlož do hlavičky tohle: <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1250">
Respektive ji nemáš nastavenou vůbec!
Vlož do hlavičky tohle: <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1250">
RTFM!!! UBCD - Ultimate Boot CD Zkusili jste to vypnout a zapnout? Aneb z PIO do DMA a zpět... :) * Jak provést Clear CMOS
Kdo se moc ptá, málo googlí. Doporučený freeware