Notebook MSI - Možnost reklamace, vítám každou radu Vyřešeno

Problematika reklamací a vše kolem nich, rady a zkušenosti spotřebitelů...

Moderátor: Mods_senior

Badicek
Level 1
Level 1
Příspěvky: 73
Registrován: listopad 13
Pohlaví: Nespecifikováno

Notebook MSI - Možnost reklamace, vítám každou radu  Vyřešeno

Příspěvekod Badicek » 15 čer 2014 22:45

Ahoj lidi,
potřeboval bych od vás pomoc ohledně reklamace notebooku MSI GE 620 DX. Včera se mi stala neštastná nehoda a notebook mi blbe upadnul na zem. Vyletěla z nej baterka, ale tu jsem bez problemu vratil a pocitac zapnul. Bohuzel pri padu se nejspise docela dost poskodil displej, protože pocitac nenabehne, jen se rozsviti a cela obrazovka blika vsemi barvami. Displej jako takovy(sklo) neni poskozen, ani zadni strana nejevi zadne znamky poskozeni, jen proste vnitrek je asi zniceny(na displeji jdou videt takove cary, jak kdyby byl praskly, i kdyz neni, viz foto v priloze). Pocitac je stale v zaruce, dokonce jsem ho ted chtel reklamovat, protoze nesla vyndat vyndat baterie, dokud mi nespadl :D (jeden ze cvocku pres ktere se vyndava, byl zasekly).

Takze jsem se chtel zeptat na vase napady, jak pocitac reklamovat tak, aby byla aspon nejaka sance ze bude uspesne reklamovan i pres to, ze jsem skoda zavinil ja sam.

Díky moc :) :)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) Badicek dne 15 čer 2014 22:52, celkem upraveno 1 x.



Reklama
petr22
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 39196
Registrován: únor 12
Pohlaví: Muž

Re: Notebook MSI - Možnost reklamace

Příspěvekod petr22 » 15 čer 2014 22:49

Na prvni pohled je videt ze ten displej praskly je a je videt i kde. Sklo neni displej - displej je az za sklem. Notebook spadnul na levy zadni roh, ne?

Muj nazor je ze reklamace bude zamitnuta s tim ze na mechanicke poskozeni zpusobene uzivatelem se zaruka nevztahuje.

Krome toho praskleho displeje bude urcite videt i poskozeni sasi a zaznam v senzoru ktery monitoruje volne pady (ma ho vetsina fotaku, telefonu a notebooku).

Jediny zpusob jak z toho vybruslit lacino je koupit si vlastni displej a vymenit ho (je ale treba overit ze je to skutecne tenhle typ, je to napsane zezadu kdyz se vymontuje):
http://www.ebay.com/itm/MSI-CR-500-CX-5 ... 2ed2c45b17

Badicek
Level 1
Level 1
Příspěvky: 73
Registrován: listopad 13
Pohlaví: Nespecifikováno

Re: Notebook MSI - Možnost reklamace, vítám každou radu

Příspěvekod Badicek » 15 čer 2014 23:05

upadl mi z urovne pasu, na jake misto bohuzel presne nevim. Jestli to pomuze, byl uz jednou reklamovan(nejaka chyba v hardwaru....nesel vubec zapnout - uznana reklamace)

Uživatelský avatar
Rewqa
Moderátor
Master Level 9
Master Level 9
Příspěvky: 7809
Registrován: říjen 06
Bydliště: Praha
Pohlaví: Muž

Re: Notebook MSI - Možnost reklamace, vítám každou radu

Příspěvekod Rewqa » 15 čer 2014 23:07

Na reklamacích nejsou blbý, na to přijdou. Tohleto se jen tak s displejem nestane. Jak psal petr22, kup novej displej a vyměň ho nebo si ho nech vyměnit. Holt za nešikovnost se platí.
MSI B85-G43 | Intel i5 4460 | MSI GTX 1060 6GB Camo Squad | 16GB Crucial DDR3 | Be Quiet! Pure Power L8 500W | Corsair 230T Graphite Series
Pravidla PC-Help

Badicek
Level 1
Level 1
Příspěvky: 73
Registrován: listopad 13
Pohlaví: Nespecifikováno

Re: Notebook MSI - Možnost reklamace, vítám každou radu

Příspěvekod Badicek » 15 čer 2014 23:15

I kdybych se rozhodl pro vymenu displeje....to prijdu o zaruku ne? V pocitaci blbne baterka(pise mi to ze mam zvazit vymenu baterie) a to se netyka tohoto padu, s tim uz mam problem tak mesic + nejde vymenit, jak jsem psal. Takze tyhle veci bych jeste rad vyresil, nez o zaruku prijdu.

Pokud novy displej doopravdy stoji se vsim vsudy kolem tisicovky (viz ebay odkaz), tak to neni tak strasne, myslel jsem, ze se cena bude pohybovat uplne jinde.

A myslite ze mam alespon zkusit tu reklamaci nebo je to vazne beznadejne, i kdybych si vymyslel ten nejlepsi pribeh :).

petr22
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 39196
Registrován: únor 12
Pohlaví: Muž

Re: Notebook MSI - Možnost reklamace, vítám každou radu

Příspěvekod petr22 » 15 čer 2014 23:19

Ten displej je prelomeny vejpul po uhlopricce. Nedovedu si predstavit zadny pribeh ktery by zduvodnil takovehle poskozeni a zaroven se na nej vztahovala zaruka. A nebude to jenom displej co bude jevit znamky narazu.

I zaruku neprijdes v autoziovanem servisu, ale priprav si tak 5000 Kc.

Badicek
Level 1
Level 1
Příspěvky: 73
Registrován: listopad 13
Pohlaví: Nespecifikováno

Re: Notebook MSI - Možnost reklamace, vítám každou radu

Příspěvekod Badicek » 15 čer 2014 23:31

Zas na druhou stranu ten pocitac nespadl nejak moc tvrde, de o to, ze byl otevreny a pri padu podle me ta vnejsi strana displeje narazila o roh postele, to nejspise zpusobilo to rozbiti + spadl na docela mekky koberec, hadam, ze kdyby byl zavreny, nejspise se s nim nic nestane, ale to situaci asi moc nemeni ze? :(

Uživatelský avatar
Layo
Level 4.5
Level 4.5
Příspěvky: 1884
Registrován: únor 10
Pohlaví: Muž

Re: Notebook MSI - Možnost reklamace, vítám každou radu

Příspěvekod Layo » 15 čer 2014 23:39

Tak to pošli do servisu a nech si rovnou i nacenit výměnu displaye...
GIGABYTE Z68XP-UD3| Intel Core i5-3570K @ 4,3Ghz + 212+EVO | HD 7950 FLEX 3GB GDDR5 1200/1650 | GEIL RAM DDR3 8GB(2x4GB) 2133Mhz | SEASONIC S12II-520W | Corsair 300R | OCZ Vertex 4 - 128GB | WD Green 2TB | Dell UltraSharp U2713HM - 27' 1440p
Macbook Pro 15'' Retina 2.0/16/256

Uživatelský avatar
Rewqa
Moderátor
Master Level 9
Master Level 9
Příspěvky: 7809
Registrován: říjen 06
Bydliště: Praha
Pohlaví: Muž

Re: Notebook MSI - Možnost reklamace, vítám každou radu

Příspěvekod Rewqa » 15 čer 2014 23:40

Otevřenej, zavřenej, upustil si ho na zem ty. Smiř se s tim a připrav si pár tisíc na výměnu, tohle prostě na záruku neuhraješ.
MSI B85-G43 | Intel i5 4460 | MSI GTX 1060 6GB Camo Squad | 16GB Crucial DDR3 | Be Quiet! Pure Power L8 500W | Corsair 230T Graphite Series
Pravidla PC-Help

Uživatelský avatar
mmmartin
Moderátor
Master Level 9
Master Level 9
Příspěvky: 8025
Registrován: srpen 04
Bydliště: Praha
Pohlaví: Muž

Re: Notebook MSI - Možnost reklamace, vítám každou radu

Příspěvekod mmmartin » 16 čer 2014 14:24

Připadá mi to, jako když se ptáš v zelenině, jestli mají špekáčky. Zajdi do servisu, zkus to a bude jasno během pár minut. Všechny ostatní cesty končí vyjádřením typu možná jó, možná né.


  • Mohlo by vás zajímat
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek
  • Prosba o radu - notebook 2v1 do 17000kč
    od patrikmachac » 14 srp 2019 14:22 » v Rady s výběrem hardwaru a sestavením PC
    0
    158
    od patrikmachac
    14 srp 2019 14:22
  • Reklamace PC
    od Milan2001 » 07 lis 2018 11:14 » v Problémy s hardwarem
    0
    252
    od Milan2001
    07 lis 2018 11:14
  • Reklamace u Intelu
    od Marfi6 » 06 lis 2018 13:05 » v Reklamace a zákony
    1
    1034
    od zeus
    06 lis 2018 17:34
  • Reklamace zdroje
    od Adam339 » 24 lis 2018 11:08 » v Reklamace a zákony
    1
    1033
    od mmmartin
    24 lis 2018 11:16
  • Alza reklamace
    od Thrasher » 10 říj 2019 20:40 » v Vše ostatní (hw)
    8
    425
    od petr22
    11 říj 2019 10:48

Zpět na “Reklamace a zákony”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 0 hostů