reklamace notebooku v okay

Problematika reklamací a vše kolem nich, rady a zkušenosti spotřebitelů...

Moderátor: Mods_senior

Uživatelský avatar
Rox
Level 1
Level 1
Příspěvky: 53
Registrován: květen 14
Bydliště: Kousek od tamtuď, přesněji tam
Pohlaví: Muž

reklamace notebooku v okay

Příspěvekod Rox » 07 dub 2015 16:12

Ahoj
Nedávno jsem dal reklamovat noťas v Okay.cz
A chtěl bych se zeptat jestli je to aspoň trochu normální obchod?
První reklamace výměna HDDčka ,trvala +- sedm dní.
Přišla mi SMS ze je opravený tak jsem tam zajel a vyzvednul jsem si ho ,prodavač mi říkal ,,zkoušet to nemusíte''.
Stejně jsem to zkusil a dopadlo to tak ze nebyl aktivován Windows a nebyly ovladače pro lan a WiFinu.
Tak jsem ho tam hned zanesl a prodavač nevěděl asi ani čím to je tak mi řeknul že mám to hodit doma do ethernetu a půjde to.
Mezitím se tam ostatní prodavači bavili o hovnech a stěžovali si že furt musí říkat ,,dobrý den".
No a když jsem dojel dom a hodil to do ethernetu tak nic nešlo.
Tak zas do obchodu a tam me furt posílali do druhé prodejny ,nekonec přišla asi vedoucí a když se ji popsali všechny problémy tak furt dokola něco ťukala na ZAMČENÉM notebooku ,nakonec to poslali z5 do nějakého servisu.

A proto se chci zeptat je to normální obchod?
Je normální že instalace ovladačů trvá díl než výměna HDD?
Mají na prodejně kabel na ethernet?



Reklama
Uživatelský avatar
Žbeky
Moderátor
Guru Level 13
Guru Level 13
Příspěvky: 22288
Registrován: květen 08
Bydliště: Vsetín - Pardubice
Pohlaví: Muž

Re: reklamace notebooku v okay

Příspěvekod Žbeky » 07 dub 2015 18:35

Okay je obchod s elektrem, nikoliv servis. Takže není jeho povinnost umět věci opravit. Samozřejmě by to působilo líp, kdyby to uměli.
Disk neměnili v Okay, ale v servisu výrobce notebooku. Takže nemůžou za způsobené komplikace a ani moc neovlivní délku reklamace.
Myslím si, že by kabel na prodej mít mohli
V SZ řeším jen záležitosti týkající se fóra. Na prosby a žádosti o technickou podporu nereaguji. Díky za pochopení.

HiJackThis + návod - HW Monitor - Jak označit příspěvek za vyřešený - Pravidla fóra

Uživatelský avatar
Pic
Moderátor
Guru Level 13
Guru Level 13
Příspěvky: 23246
Registrován: září 06
Bydliště: Východní Čechy
Pohlaví: Muž

Re: reklamace notebooku v okay

Příspěvekod Pic » 07 dub 2015 18:40

Brečíš tady na špatném hrobě. Tady to nikdo za Tebe nevyřeší!
Přečti si pravidla tohoto fóra! Přečetl jsi si nejprve manuál? Piš tak, abychom Ti rozuměli! Na SZ neodpovídám na požadavky řešení Vašich problémů s PC!
Nic není dokonalé, ani člověk!

petr22
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 42776
Registrován: únor 12
Pohlaví: Muž

Re: reklamace notebooku v okay

Příspěvekod petr22 » 07 dub 2015 18:51

Normalni to neni.

Nicmene kdyby sis ty ovladace nainstaloval sam, tak ti to nebude trvat dele nez 5 minut.

Uživatelský avatar
Rox
Level 1
Level 1
Příspěvky: 53
Registrován: květen 14
Bydliště: Kousek od tamtuď, přesněji tam
Pohlaví: Muž

Re: reklamace notebooku v okay

Příspěvekod Rox » 07 dub 2015 19:15

Já nebrečim :)
Mě jen zaujalo to jednání se zákazníkem.


  • Mohlo by vás zajímat
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek
  • Zamítnutá reklamace uvolněných kláves notebooku
    od kajicek94 » 10 dub 2020 22:48 » v Reklamace a zákony
    1
    540
    od petr22
    10 dub 2020 23:20
  • Alza reklamace
    od Thrasher » 10 říj 2019 20:40 » v Vše ostatní (hw)
    10
    1710
    od ITCrowd
    09 lis 2019 17:33
  • Otázka ohledně reklamace
    od baron11 » 08 dub 2020 12:45 » v Vše ostatní (hw)
    10
    328
    od baron11
    08 dub 2020 13:39
  • Reklamace na czc.cz
    od Tukan » 13 črc 2019 12:17 » v Reklamace a zákony
    9
    2194
    od petr22
    13 črc 2019 17:30
  • Alza reklamace bez účtenky
    od Rewqa » 18 srp 2019 10:38 » v Reklamace a zákony
    7
    4561
    od Rewqa
    20 srp 2019 20:08

Zpět na “Reklamace a zákony”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 0 hostů