Reklamace u CZC

Problematika reklamací a vše kolem nich, rady a zkušenosti spotřebitelů...

Moderátor: Mods_senior

Uživatelský avatar
Babis
Level 4.5
Level 4.5
Příspěvky: 1885
Registrován: prosinec 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Reklamace u CZC

Příspěvekod Babis » 23 čer 2015 10:42

Čau pánové,

tak jsem opět poslal tablet na reklamaci. Dneska mi přišlo vyjádření technika: "Mechanicky poskozene konektory. Stopy po kapaline. Provedena mimozarucni vymena zakladni desky."

Co to jako má znamenat? Na mimozáruční opravě se snad vždycky zákazník se servisem dohodne ne? To mám teď něco platit až mi to přijde?

Reklama
Uživatelský avatar
atari
Level 6
Level 6
Příspěvky: 3195
Registrován: říjen 08
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Reklamace u CZC

Příspěvekod atari » 23 čer 2015 11:00

Neviděl jsem jaký je uveden požadavek v reklamačním protokolu případně co je napsáno v průvodním dopise. Ale obecně reklamace může být vyřízena nebo zamítnuta. Pokud provedli "mimozáruční opravu" aniž by se předem se zákazníkem dohodly, tak nic platit nemusíš. Porušili občanský zákoník. Na http://www.dtest.cz (a i jinde) najdeš ohledně reklamací relevantní podrobné info.

Uživatelský avatar
Babis
Level 4.5
Level 4.5
Příspěvky: 1885
Registrován: prosinec 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Reklamace u CZC

Příspěvekod Babis » 23 čer 2015 11:11

Díky. V průvodním dopise jsem jenom vypsal závady. Žádná jiná korespondence neproběhla, jenom mi přišel email o přijetí zboží na reklamační oddělení. Pak až tohle.

Část vzoru formuláře pro uplatnění reklamace:

Vzhledem k tomu, že se zřejmě jedná o vadu odstranitelnou, žádám vás o opravu výše uvedeného zboží, a to nejpozději v zákonné lhůtě
30 kalendářních dnů.
Zároveň vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právo uplatnil, co je obsahem
reklamace spolu s mým nárokem na opravu a následně o potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení
opravy a době jejího trvání.
Předem děkuji za kladné vyřízení

Zvlášť to první souvětí mě zajímá. Tímto jím přece nedávám souhlas k mimozáruční opravě ne?
Naposledy upravil(a) Babis dne 23 čer 2015 11:21, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
atari
Level 6
Level 6
Příspěvky: 3195
Registrován: říjen 08
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Reklamace u CZC

Příspěvekod atari » 23 čer 2015 11:17

EDIT:
To jsem se toho moc nedozvděl. Jde o to, zda v průvodím dopise byl požadavek na opravu, nebo na opravu v rámci odpovědnosti za vady v rámci reklamace (dříve lidově záruka). To je velký rozdíl.

petr22
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 53530
Registrován: únor 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Reklamace u CZC

Příspěvekod petr22 » 23 čer 2015 11:20

Zkratka jestli jsi jim nepodepsal ze nezarucni opravu do urcite castky mohou provest.

Uživatelský avatar
Babis
Level 4.5
Level 4.5
Příspěvky: 1885
Registrován: prosinec 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Reklamace u CZC

Příspěvekod Babis » 23 čer 2015 11:21

Upravil jsem příspěvek. Nic o mimozáruční opravě jsem nepodepisoval.
Celý protokol ke stažení tady: http://www.czc.cz/reklamace-napoveda/clanek

Uživatelský avatar
Ltb
Administrátor
Master Level 8.5
Master Level 8.5
Příspěvky: 6755
Registrován: únor 03
Bydliště: Praha západ
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Reklamace u CZC

Příspěvekod Ltb » 23 čer 2015 11:31

Zajímavá situace...

Postupoval bych asi tak, že bych se spojil s reklamačním oddělením telefonicky a vše jim vysvětlil. Sdělil jim, že jsem nebyl nikým kontaktován a nikdo se mnou nekonzultoval onu údajnou "mimozáruční" opravu a že s ní nesouhlasím.

Domnívám se, že tohle si nemohou dovolit. Nemohou ti provést mimozáruční opravu, když jsi očekával opak...minimálně by to s tebou měli konzultovat a mít tvůj doložitelný souhlas.

Věta
Vzhledem k tomu, že se zřejmě jedná o vadu odstranitelnou, žádám vás o opravu výše uvedeného zboží, a to nejpozději v zákonné lhůtě
30 kalendářních dnů.
mi připadá dost zavádějící. Vyloženě tam nestojí, že chceš pouze záruční opravu, ale ani tam neříkáš, že chceš za každou cenu opravovat.

Určitě bych to takto nenechal, nic neplatil, snažil se domluvit...

Uživatelský avatar
Babis
Level 4.5
Level 4.5
Příspěvky: 1885
Registrován: prosinec 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Reklamace u CZC

Příspěvekod Babis » 23 čer 2015 11:34

Díky za všechny odpovědi. Za chvíli mi zavolá právník a domluvíme se jak dál postupovat. Už mě to CZC sere, jsou s nima pořád jenom problémy.


  • Mohlo by vás zajímat
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek
  • Monitor se sám vypíná - reklamace?
    od tux » 14 kvě 2023 20:10 » v Vše ostatní (z oblasti IT)
    3
    1505
    od ITCrowd Zobrazit poslední příspěvek
    15 kvě 2023 09:19

Zpět na “Reklamace a zákony”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti