Reklamace LCD poškozeného při přepravě

Problematika reklamací a vše kolem nich, rady a zkušenosti spotřebitelů...

Moderátor: Mods_senior

Uživatelský avatar
Ltb
Administrátor
Master Level 8
Master Level 8
Příspěvky: 6519
Registrován: únor 03
Bydliště: Praha západ
Pohlaví: Muž

Reklamace LCD poškozeného při přepravě

Příspěvekod Ltb » 28 pro 2017 11:18

Tady jste mi poradili, jaký 27" monitor si vybrat.

Vybral jsem a objednal v http://www.lenovoshop.cz/ , zboží mi obratem odeslali a za 2 dny jsem ho měl doma. Balík přepravovala společnost DPD. A zde to začíná....chápu, že před Vánoci toho má doručovatelská společnost mraky, ale i přesto jsem přesvědčený, že je zapotřebí dodržovat pracovní předpisy a postupy. Nepochybuji o tom, že DPD má přesné postupy, jak nakládat s křehkým zbožím a elektronikou. BOHUŽEL...v mém případě tohle nebylo dodrženo. Řidič se při dodání balíku netajil tím, že jezdí už od 5hod. rána a že má auto narvané k prasknutí....a jak to pak může dopadnout s 27" LCD můžete vidět níže...

Standardní reklamace, řeknete si....ano, jenže to by si někdo musel té díry v krabici, při přebírání balíku, všimnout :-( :-(
Nevšimnul...a všimnul si až 3 dny poté...na Štědrý den....a rázem je tu nepříjemná reklamační situace, kdy jsme přebrali poškozený balík a reklamujeme ho dodatečně...

Reklamuje se u lenovoshop, nikoliv u DPD, jelikož eshop je objednavatelem služeb.

Co je pozitivní - reklamaci jsem nahlásil 24.12. ve 22:00 večer a odpověď od servisního technika mi dorazila ve 23:50 tentýž den !!!! Nechápal jsem... A 27.12. se mi ozval další člověk z lenovoshop.....a den na to mi psal i samotný ředitel pobočky. Reklamaci se mnou řeší a snaží se mi vyhovět. Velmi solidní jednání...a velmi osobní přistup. :bigups: :bigups:

Tak uvidíme, jak to celé dopadne :? Budu informovat zde..
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.



Reklama
cejny
Level 3.5
Level 3.5
Příspěvky: 719
Registrován: leden 15
Pohlaví: Muž

Re: Reklamace LCD poškozeného při přepravě

Příspěvekod cejny » 28 pro 2017 11:32

Pokud ti neřekli ze jsi to mnel zkontrolovat při převzetí a buhvi co jsi s tím doma dělal, tak bud v klidu.

Jinak bych čekal ze ti řeknou at to zabalis, prelepis adresu novou a ze ti posilaji nové kus, s tím ze přepravce si převezme ten původní.

Je potřeba si to hlídat při převzetí. Ceskaposta v podmínkách mela, ze pokud s tím odejdes, tak je uznání na jejich dobré vůli. Tj radej to neprebirat.
Thinkpad T540p, i7-4810MQ, 16 GB RAM, 240 GB SSD, 15,6", 1920 x 1080

Uživatelský avatar
mmmartin
Moderátor
Master Level 9
Master Level 9
Příspěvky: 8076
Registrován: srpen 04
Bydliště: Praha
Pohlaví: Muž

Re: Reklamace LCD poškozeného při přepravě

Příspěvekod mmmartin » 28 pro 2017 12:28

Trochu OT ohledně DPD:
objednával jsem cosi v e-shopu, který jinou spedici nenabízí. NEbylo to v předvánoční době. Zásilku se nepodařilo doručit ani na 6. (slovy: šestý) pokus, z nichž každý byl předem avizován SMS. Od té doby nenakupuji v e-shopech, které mají jako dopravce pouze DPD. Nevím, co zkratka DPD znamená, ale rčení Do P*Dele zaznělo v této kauze po každém neúspěšném pokusu.

petr22
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 39933
Registrován: únor 12
Pohlaví: Muž

Re: Reklamace LCD poškozeného při přepravě

Příspěvekod petr22 » 28 pro 2017 13:31

Doruceni je sice avizovano den dopredu emailem a SMS, ale soucasne vzdy ridic vola kdyz prijizdi na misto. Stejne tak je mozne volat na mobil primo ridici ktery danou zasilku rozvazi. Jedine pripady kdy DPD nedokazalo dorucit zasilku bylo z Francie, kdy se jim podarilo potratit adresu takze to nedokazalo dorucit (neplatna adresa), to ale vzdy vyresil jeden telefonat na dispecink. Pokud vse selze, je stale moznost vyzvednuti osobne na depu.

Jsou ale jiny, jejichz sluzby funguji vseljak - ztracena zasilka, ukradena zasilka, dva mesice nedorucena zasilka - ze ano, Ceska posto.

Co se tyce toho monitoru:

Reklamace mechanického poškození výrobku, které nebylo zjevné při převzetí zásilky, je nutné uplatnit okamžitě po jeho odhalení, tj. ihned po prvém použití výrobku. Pozdější reklamace mechanického poškození výrobku už není možné uznat.

Takto to stoji v podminkach prodejce.

Uživatelský avatar
mmmartin
Moderátor
Master Level 9
Master Level 9
Příspěvky: 8076
Registrován: srpen 04
Bydliště: Praha
Pohlaví: Muž

Re: Reklamace LCD poškozeného při přepravě

Příspěvekod mmmartin » 28 pro 2017 16:03

petr22 píše:Doruceni je sice avizovano den dopredu emailem a SMS, ale soucasne vzdy ridic vola kdyz prijizdi na misto. Stejne tak je mozne volat na mobil primo ridici ktery danou zasilku rozvazi. J

Patrně se bavíme každý o jiné firmě, nebo o jiném řidiči. Ale v podstatě teď už není co řešit, problém už jsem vyřešil.

Uživatelský avatar
Ltb
Administrátor
Master Level 8
Master Level 8
Příspěvky: 6519
Registrován: únor 03
Bydliště: Praha západ
Pohlaví: Muž

Re: Reklamace LCD poškozeného při přepravě

Příspěvekod Ltb » 10 led 2018 17:31

Vracím se zpět s odpovědí, jak dopadla reklamace výše popsaného monitoru.

VELMI DOBŘE :bigups: :bigups:

Co je potřeba vyzdvihnout ohledně Lenovoshop.cz:
- velmi rychlá odezva z jejich strany(jak jsem uváděl dříve, přišla mi odpověď asi hodinu poté, co jsem reklamoval...a to byly Vánoce!!)
- snaha o kladné vyřízení reklamace, žádná podezření na podvodné jednání z mé strany....toho si vážím, protože to bylo i trochu o dobré vůli prodávajícího
- velmi osobní přístup....komunikoval se mnou i přímo ředitel pobočky, nevidí se tak často
- ačkoliv jsme byli domluveni, že si poškozený monitor nejdříve prohlédnou, než zašlou nový, tak mi nový poslali i bez této kontroly...

Výsledkem je velká spokojenost na mé straně, přidávám si na seznam eshopů, ke kterým se vrátím i v budoucnu.


A ohledně DPD.....raději no comment :shock:


  • Mohlo by vás zajímat
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek
  • Záchrana dat z poškozeného HDD
    od fenda2 » 01 led 2019 21:11 » v Problémy s hardwarem
    1
    462
    od Cleric
    01 led 2019 21:29
  • Jak najít z poškozeného disku soubor s oblíbenými záložkami?
    od ladakk » 23 úno 2019 16:16 » v Problémy s hardwarem
    7
    692
    od jokabuki
    24 úno 2019 06:57
  • Alza reklamace
    od Thrasher » 10 říj 2019 20:40 » v Vše ostatní (hw)
    10
    1210
    od ITCrowd
    09 lis 2019 17:33
  • reklamace android tabletu
    od binuralka » 07 led 2019 01:04 » v Reklamace a zákony
    15
    3304
    od binuralka
    31 bře 2019 13:13
  • Reklamace grafické karty
    od flowem » 16 dub 2019 20:50 » v Problémy s hardwarem
    1
    332
    od vuLva
    16 dub 2019 21:02

Zpět na “Reklamace a zákony”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 0 hostů