Zamitnuti reklamace MT kvuli neorig. FW

Problematika reklamací a vše kolem nich, rady a zkušenosti spotřebitelů...

Moderátor: Mods_senior

kajicek94
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 130
Registrován: červenec 14
Pohlaví: Muž

Re: Zamitnuti reklamace MT kvuli neorig. FW

Příspěvekod kajicek94 » 20 bře 2019 19:49

Jak už bylo několikrát zmíněno, tak bych zašel do toho servisu, kde opravovali displej a podal reklamaci na provedenou práci, jejíž záruční lhůta běží 6 měsíců ode dne oznámení o vyřízení reklamace (displeje).
Já si pro svoji potřebu (abych měl přehled) a pro prodejce/servis, pokud mají zájem píšu Průvodní dopis, kam napíšu, co je to za věc, kde a kdy byla koupena, co ji je, jaké preferuji vyřízení (oprava, výměna, atd.)...
Ve Vašem případě bych tam pro jistotu dopsal "Upozorňuji, že se jedná o reklamaci na provedenou práci, nikoliv o "klasickou" reklamaci zařízení", aby bylo jasno.
Naposledy upravil(a) kajicek94 dne 20 bře 2019 20:11, celkem upraveno 1 x.



Reklama
petr22
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 37183
Registrován: únor 12
Pohlaví: Muž

Re: Zamitnuti reklamace MT kvuli neorig. FW

Příspěvekod petr22 » 20 bře 2019 19:55

Zadna klasicka reklamace nema zaruku 2 roky.

Puvodni zarucni doba na zarizeni bezi beze zmeny, i kdyz je zarizeni vymeneno kus za kus
v ramci zaruky.

kajicek94
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 130
Registrován: červenec 14
Pohlaví: Muž

Re: Zamitnuti reklamace MT kvuli neorig. FW

Příspěvekod kajicek94 » 20 bře 2019 20:09

petr22 píše:Zadna klasicka reklamace nema zaruku 2 roky. ...

Pardon, špatně jsem to zformuloval.
Myslím to tak, že zpravidla je záruka 2 roky na zařízení.
Opravím...

nations112
Level 3.5
Level 3.5
Příspěvky: 998
Registrován: září 13
Pohlaví: Nespecifikováno

Re: Zamitnuti reklamace MT kvuli neorig. FW

Příspěvekod nations112 » 21 bře 2019 10:41

A já se ptám. Opravdu byl takový problém tam nahrát původní FW? O tom, že obchody nemají rády flashnuté zařízení a dělají problém s reklamacemi se řeší pravidelně už X let. A já se jim moc nedivím. Dělám na servise a vím, že i root telefonu dokáže odepsat nejen desku, ale i další periferie ve špatných rukou. Typickým příkladem jsou hrátky s hlasitostí reproduktorů, zrychlením nabíjení a takovými dalšími kravinkami. Dejme tomu, že mám s tím i osobní zkušenost.

Samozřejmě na mikrofon to vliv mít asi nebude a předpokládám, že jen při výměně desku špatně připevnili, nebo lepidlem ucpali otvor pro mikrofon. Já osobně bych třeba s tímhle vůbec na reklamaci nešel, protože je to oprava na 3 minuty, kterou při reklamaci ani nepoznají, ale chápu, že někdo, kdo tomu nerozumí do toho drbat nebude.

Jak bych postupoval já? Zkusil přehrát SW a jestli mi to pak uznají, pokud ne, otevřel zadní kryt a opravil si to sám. Zrovna u Xiaomi to jsou 3 šroubky a pokud by bylo deska KO, stojí 150. Rozhodně menší práce než se s nimi hádat kvůli telefonu za 4 litry další půl rok.

Uživatelský avatar
drobino
Level 3.5
Level 3.5
Příspěvky: 766
Registrován: září 16
Pohlaví: Muž

Re: Zamitnuti reklamace MT kvuli neorig. FW

Příspěvekod drobino » 21 bře 2019 11:41

Problem to neni kdybych sel reklamovat telefon, ja sel ale reklamovat spatny servis protoze se zavada projevila az po nem. Bohuzel jak jsem psal prejimajici technik to sepsal jako reklamaci telefonu a to uz mi nedoslo ze tam bude problem s FW. Za druhe ja root nemel jen prehrany a plne prelozeny originalni fw od ceske komunity kterou xiaomi podporuje a o odemknuti bootloaderu jsem pozadal primo xiaomi. Dale pokud to nemaji v podminkach a jako manual prilozi list a4 popis navigacnich klaves a pak neco vyzaduji je to protizakonne jednani. Ja po nich jen zadal aby mi dane podminky dodali abych si je mohl precist to bylo ode mne vse. Nakonec zapnout telefon vratit ho do krabice a napsat mi ze reklamaci zamitaji jim trvalo 30 DNI!!!! A radeji bych tady nepsal at si to udela kazdy doma uz vidim ty rozparane mobily prvnim sroubovakem co doma kdo najde. :lolno:

Dodatečně přidáno po 7 minutách 11 vteřinách:
A jen tak ze srandy jsem kontaktoval primo servisni stredisko xiaomi vysvetlil jim situaci a zeptal se jestli jsem opravdu podle nich porusil podminky vyrobce. Jejich odpoved pro blyzsi informace kontaktujte prodejce. No jo ale ten me odkazal na vyrobce. Takze koho se vlastne mam zeptat? Toho cloveka co ten mobil montoval, protoze to je vlastne opravdovy vyrobce? :thumbup:

nations112
Level 3.5
Level 3.5
Příspěvky: 998
Registrován: září 13
Pohlaví: Nespecifikováno

Re: Zamitnuti reklamace MT kvuli neorig. FW

Příspěvekod nations112 » 21 bře 2019 12:20

Já sem ti řekl můj pohled na věc a jak bych to řešil já. Jestli jako řešení bereš to, že to s nimi budeš další 2 měsíce řešit, je na tobě. Můj telefon to není, já mám svůj funkční. Oni budou řvát svoje, ty budeš řvát svoje. Na obou stranách se stala chyba.

Co se týče opravy své pomocí. Většinou stačí jen něčím propíchnout otvor pro mikrofon (řeší se tak 90% tichých mikráků, kdy tam je bordel, nebo lepidlo - oprava do 30 sekund). V horším případě sundat zadní kryt a odšroubovat 3 šroubky od spodní desky. Nic strašného. Průměrný čtenář tohoto fóra by to měl zvládnout bez katastrofického scénáře.

Uživatelský avatar
drobino
Level 3.5
Level 3.5
Příspěvky: 766
Registrován: září 16
Pohlaví: Muž

Re: Zamitnuti reklamace MT kvuli neorig. FW

Příspěvekod drobino » 21 bře 2019 12:46

Jinak telefon jsem reklamoval znovu tentokrat tedy sluzbu ne telefon.

Dodatečně přidáno po 5 minutách 42 vteřinách:
No u me se stala chyba a u prodejce "pokud tedy mam pravdu" je to uz trestny cin. Ale mas pravdu hadat se mi kvuli tomu s nima nechtelo reklamaci jsem dal znovu. Zasahovat do toho telefonu jsem proste nechtel, ikdyz bych mohl. I ja vim ze to neni nic sloziteho.

Uživatelský avatar
drobino
Level 3.5
Level 3.5
Příspěvky: 766
Registrován: září 16
Pohlaví: Muž

Re: Zamitnuti reklamace MT kvuli neorig. FW

Příspěvekod drobino » 22 bře 2019 09:08

Já osobně bych třeba s tímhle vůbec na reklamaci nešel, protože je to oprava na 3 minuty, kterou při reklamaci ani nepoznají, ale chápu, že někdo, kdo tomu nerozumí do toho drbat nebude.

K tomuhle se jeste vratim, ten telefon klidne rozeberu a opravim si ho sam to.mi problem nedela, ale proc? Ja si zaplatil za servis displaye neco pres 2k ten display stal kolem 1k takze za praci plus postovne tisicovka a ja to po nem mam jeste opravovat to jako vazne? Jak dlouho trva vymena displaye 30 min?

Dodatečně přidáno po 3 minutách 31 vteřinách:
Takovou politiku u vas v servise praktikujete? Do ted jsem si mysle ze platim za profesionalitu proto ji take pozaduji.

Uživatelský avatar
drobino
Level 3.5
Level 3.5
Příspěvky: 766
Registrován: září 16
Pohlaví: Muž

Re: Zamitnuti reklamace MT kvuli neorig. FW

Příspěvekod drobino » 26 bře 2019 15:50

Takže nový progres reklamace opět zamítnuta.Odůvodnění že chyba se neprojevila. Takže teď už mi nezbývá než lidem na druhém konci vysvětlovat že telefon je naprosto v pořádku a že jen oni blbě slyší. Tomu už se člověk musí smát jinak by brečel. :evil: No nic telefon si vyzvednu pak jim z něj zavolám a uvidím jestli se s nimi nějak domluvím.

Uživatelský avatar
drobino
Level 3.5
Level 3.5
Příspěvky: 766
Registrován: září 16
Pohlaví: Muž

Re: Zamitnuti reklamace MT kvuli neorig. FW

Příspěvekod drobino » 09 dub 2019 11:10

Dnes mi došel nový charging board tak jsem se pustil do opravy sám no po vyndání originálního jaké překvapení že zvu pořádně nefungoval můžete se mrknout na fotky to asi mluví za vše. Takže jen směle si dejte Váš telefon do servisu dostanete odbornou a profesionální práci.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

petr22
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 37183
Registrován: únor 12
Pohlaví: Muž

Re: Zamitnuti reklamace MT kvuli neorig. FW

Příspěvekod petr22 » 09 dub 2019 11:54

To je velke umeni pajet takhle priserne.

Normalne kdyz clovek paji tak to nepoznas od strojoveho osazeni, vzdyt
toto musi byt slozitejsi nez udelat to spravne.

Zda se ze originalni dil nebude tak uplne originalni.

Uživatelský avatar
drobino
Level 3.5
Level 3.5
Příspěvky: 766
Registrován: září 16
Pohlaví: Muž

Re: Zamitnuti reklamace MT kvuli neorig. FW

Příspěvekod drobino » 09 dub 2019 12:52

Ne to není pájené já nechal měnit display. Tady jsou doslova 4 součástky urvané a ten pátý kondík dole má na mále.

Dodatečně přidáno po 29 vteřinách:
A tento board není součástí displaye

Dodatečně přidáno po 4 minutách 30 vteřinách:
JInak takto kvalitní práci odvádí VSP DATA a.s. Tábor .


  • Mohlo by vás zajímat
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek
  • BSOD pokaždé kvůli jedné int. stránce
    od cerberos2 » 04 zář 2018 06:59 » v BSOD (Blue Screen Of Death)
    2
    743
    od cerberos2
    04 zář 2018 09:31
  • Joomla update kvůli nové verzi PHP
    od cervcek » 02 lis 2018 12:42 » v Programování a tvorba webu
    1
    834
    od cervcek
    02 lis 2018 20:19
  • Reklamace u Intelu
    od Marfi6 » 06 lis 2018 13:05 » v Reklamace a zákony
    1
    747
    od zeus
    06 lis 2018 17:34
  • Reklamace PC
    od Milan2001 » 07 lis 2018 11:14 » v Problémy s hardwarem
    0
    229
    od Milan2001
    07 lis 2018 11:14
  • Reklamace zdroje
    od Adam339 » 24 lis 2018 11:08 » v Reklamace a zákony
    1
    803
    od mmmartin
    24 lis 2018 11:16

Zpět na “Reklamace a zákony”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 0 hostů