Stejný problém i po reklamaci
Stejný problém i po reklamaci
Zdravím, měsíc a půl zpátky jsem měl problém s grafickou kartou, když jsem hrál tak s vypl monitor a napsalo to žádný sigál, poslal jsem GK na reklamaci a pro jistotu vyměnil i zdroj, reklamaci mi uznali stím že mi GK opravili, vše funguvalo jak mělo asi měsíc... po té stejná chyba.... mám jim to tam hodit na hlavu ?
- mmmartin
- Moderátor
-
Elite Level 10
- Příspěvky: 9553
- Registrován: srpen 04
- Bydliště: Praha
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
Re: Stejný problém i po reklamaci
Hodit na hlavu jim to můžeš až při třetí závadě. Jednu už máš za sebou, takže ještě trochu trpělivosti. A až k tomu dojde, nepiš jim, že jim to hážeš na hlavu, lepší bude napsat, že odstupuješ od smlouvy.
ASUS Prime Z390-P / Hexa Core Intel core i5 Coffee Lake-S / Gigabyte GeForce GTX 650 Ti / FORTRON BlueStorm Bronze 80PLUS / W 11
Re: Stejný problém i po reklamaci
Takže tam mám jít stou GK a říct jim že ten problém je tam zase a že to chci vyměnit... co jsem chtěl i předtím ale jen to "opravili"
Dodatečně přidáno po 6 minutách 33 vteřinách:
Zatím se mi to stalo jen jednou ale nepochybuji o tom že je to zase vadný... ach jo... zase měsíc čekat než to vyřídí...
Dodatečně přidáno po 6 minutách 33 vteřinách:
Zatím se mi to stalo jen jednou ale nepochybuji o tom že je to zase vadný... ach jo... zase měsíc čekat než to vyřídí...
Re: Stejný problém i po reklamaci
Reklamace muze byt resena opravou, vymenou dilu za repasovany (to je obvykly postup),
vymenou za jiny novy nebo vracenim penez.
vymenou za jiny novy nebo vracenim penez.
Re: Stejný problém i po reklamaci
Dobře, ale když to opravím tak by to mělo jít a né že za 20 dní od reklamace ten stejný problém.....
Re: Stejný problém i po reklamaci
Problem je v tom, ze tak jak tu zavadu popisujes tak se opravit neda, rozhodne ne tak,
aby se to vyplatilo a jeste u karty v zaruce. Takze bud neudelali nic, nebo ji strcili do
trouby nebo prohrali horkovzdusnou pistoli, coz je rychle a levne.
Misto "opravy" tu kartu meli vymenit za jinou.
Predpokladam ze vyrobni cislo zapsane nemas, jestli ti dali tu samou kartu.
aby se to vyplatilo a jeste u karty v zaruce. Takze bud neudelali nic, nebo ji strcili do
trouby nebo prohrali horkovzdusnou pistoli, coz je rychle a levne.
Misto "opravy" tu kartu meli vymenit za jinou.
Predpokladam ze vyrobni cislo zapsane nemas, jestli ti dali tu samou kartu.
Re: Stejný problém i po reklamaci
Zapsané to nemám ale dali mi tu samou, napsali mi to normálně v tom papíru k tomu, požadováno: výměna .. způsob vyřízení: oprava... Jako to se mi vyplatí koupit novou než zase čekat 30 dní než mi jí zase "opraví"
Re: Stejný problém i po reklamaci
Jednoducho - zober tú kartu opäť na reklamáciu. Predtým si ju ale vyfoť, urob na nej značku, o ktorej budeš vedieť len ty (inak i karty majú svoje čísla) a po "vykonanej reklamácii" budeš vedieť, či ti dali tú istú, alebo nejakú inú zo skladu repasovaných.
A keď sa pokazí tretíkrát - už môžeš odstúpiť od zmluvy - kartu nepreberieš a budeš žiadať prachy späť.
A keď sa pokazí tretíkrát - už môžeš odstúpiť od zmluvy - kartu nepreberieš a budeš žiadať prachy späť.
-
- Mohlo by vás zajímat
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 17
- 8179
-
od RIKI22
Zobrazit poslední příspěvek
14 pro 2023 17:30
-
- 6
- 5494
-
od mmmartin
Zobrazit poslední příspěvek
09 lis 2023 21:09
-
- 15
- 7108
-
od petr22
Zobrazit poslední příspěvek
03 úno 2024 12:32
-
- 4
- 3086
-
od Stenatko
Zobrazit poslední příspěvek
02 úno 2024 07:49
-
- 1
- 1593
-
od Roman Tyčka
Zobrazit poslední příspěvek
22 úno 2024 14:24
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host