Stejný problém i po reklamaci
-
- Level 1
- Příspěvky: 95
- Registrován: srpen 14
- Pohlaví:
Stejný problém i po reklamaci
Zdravím, měsíc a půl zpátky jsem měl problém s grafickou kartou, když jsem hrál tak s vypl monitor a napsalo to žádný sigál, poslal jsem GK na reklamaci a pro jistotu vyměnil i zdroj, reklamaci mi uznali stím že mi GK opravili, vše funguvalo jak mělo asi měsíc... po té stejná chyba.... mám jim to tam hodit na hlavu ?
-
- Moderátor
-
Elite Level 10
- Příspěvky: 9635
- Registrován: srpen 04
- Bydliště: Praha
- Pohlaví:
Re: Stejný problém i po reklamaci
Hodit na hlavu jim to můžeš až při třetí závadě. Jednu už máš za sebou, takže ještě trochu trpělivosti. A až k tomu dojde, nepiš jim, že jim to hážeš na hlavu, lepší bude napsat, že odstupuješ od smlouvy. 

ASUS Prime Z390-P / Hexa Core Intel core i5 Coffee Lake-S / Gigabyte GeForce GTX 650 Ti / FORTRON BlueStorm Bronze 80PLUS / W 11
-
- Level 1
- Příspěvky: 95
- Registrován: srpen 14
- Pohlaví:
Re: Stejný problém i po reklamaci
Takže tam mám jít stou GK a říct jim že ten problém je tam zase a že to chci vyměnit... co jsem chtěl i předtím ale jen to "opravili"
Dodatečně přidáno po 6 minutách 33 vteřinách:
Zatím se mi to stalo jen jednou ale nepochybuji o tom že je to zase vadný... ach jo... zase měsíc čekat než to vyřídí...
Dodatečně přidáno po 6 minutách 33 vteřinách:
Zatím se mi to stalo jen jednou ale nepochybuji o tom že je to zase vadný... ach jo... zase měsíc čekat než to vyřídí...
-
- Guru Level 15
- Příspěvky: 54815
- Registrován: únor 12
- Pohlaví:
Re: Stejný problém i po reklamaci
Reklamace muze byt resena opravou, vymenou dilu za repasovany (to je obvykly postup),
vymenou za jiny novy nebo vracenim penez.
vymenou za jiny novy nebo vracenim penez.
-
- Level 1
- Příspěvky: 95
- Registrován: srpen 14
- Pohlaví:
Re: Stejný problém i po reklamaci
Dobře, ale když to opravím tak by to mělo jít a né že za 20 dní od reklamace ten stejný problém.....
-
- Guru Level 15
- Příspěvky: 54815
- Registrován: únor 12
- Pohlaví:
Re: Stejný problém i po reklamaci
Problem je v tom, ze tak jak tu zavadu popisujes tak se opravit neda, rozhodne ne tak,
aby se to vyplatilo a jeste u karty v zaruce. Takze bud neudelali nic, nebo ji strcili do
trouby nebo prohrali horkovzdusnou pistoli, coz je rychle a levne.
Misto "opravy" tu kartu meli vymenit za jinou.
Predpokladam ze vyrobni cislo zapsane nemas, jestli ti dali tu samou kartu.
aby se to vyplatilo a jeste u karty v zaruce. Takze bud neudelali nic, nebo ji strcili do
trouby nebo prohrali horkovzdusnou pistoli, coz je rychle a levne.
Misto "opravy" tu kartu meli vymenit za jinou.
Predpokladam ze vyrobni cislo zapsane nemas, jestli ti dali tu samou kartu.
-
- Level 1
- Příspěvky: 95
- Registrován: srpen 14
- Pohlaví:
Re: Stejný problém i po reklamaci
Zapsané to nemám ale dali mi tu samou, napsali mi to normálně v tom papíru k tomu, požadováno: výměna .. způsob vyřízení: oprava... Jako to se mi vyplatí koupit novou než zase čekat 30 dní než mi jí zase "opraví"
-
- Level 3.5
- Příspěvky: 690
- Registrován: říjen 17
- Pohlaví:
Re: Stejný problém i po reklamaci
Jednoducho - zober tú kartu opäť na reklamáciu. Predtým si ju ale vyfoť, urob na nej značku, o ktorej budeš vedieť len ty (inak i karty majú svoje čísla) a po "vykonanej reklamácii" budeš vedieť, či ti dali tú istú, alebo nejakú inú zo skladu repasovaných.
A keď sa pokazí tretíkrát - už môžeš odstúpiť od zmluvy - kartu nepreberieš a budeš žiadať prachy späť.
A keď sa pokazí tretíkrát - už môžeš odstúpiť od zmluvy - kartu nepreberieš a budeš žiadať prachy späť.
-
- Mohlo by vás zajímat
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 5
- 3961
-
od kecalek
19 dub 2025 17:47
-
- 4
- 3242
-
od lukas222
05 lis 2024 13:36
-
- 4
- 3668
-
od petr22
28 lis 2024 10:06
-
- 4
- 5992
-
od Dolpi
05 čer 2024 17:17
-
- 7
- 7376
-
od ajsty
27 kvě 2024 13:05
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 0 hostů