Mám to dát na reklamaci? Vyřešeno

Problematika reklamací a vše kolem nich, rady a zkušenosti spotřebitelů...

Moderátor: Mods_senior

Uživatelský avatar
HelFix
Level 4
Level 4
Příspěvky: 1241
Registrován: březen 16
Pohlaví: Muž

Mám to dát na reklamaci?

Příspěvekod HelFix » 26 kvě 2020 11:09

Dobrý den,

dnes mi přišel nový mobil - Xiaomi Redmi 8 4/64GB.

Zařízení jsem otevřel, spustil, udělal prvotní nastavení...
A po asi 15 minutách se mi na displeji udělala taková modrá čára.

Když udělám screenshot, tak tam není.
Takže asi vrácení do 14 dnů?

Derka.



Reklama
petr22
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 42864
Registrován: únor 12
Pohlaví: Muž

Re: Mám to dát na reklamaci?

Příspěvekod petr22 » 26 kvě 2020 11:12

Vrat to do 14 dnu a mohou ti nauctovat vymenu displeje.

Reklamace.

Uživatelský avatar
HelFix
Level 4
Level 4
Příspěvky: 1241
Registrován: březen 16
Pohlaví: Muž

Re: Mám to dát na reklamaci?

Příspěvekod HelFix » 26 kvě 2020 11:19

A to mám zas čekat 30 dnů?

flowem
Level 5
Level 5
Příspěvky: 2485
Registrován: březen 13
Pohlaví: Muž

Re: Mám to dát na reklamaci?

Příspěvekod flowem » 26 kvě 2020 11:40

Nejlíp uděláš, když zavoláš na podporu daného eshopu, nebo lépe, zajdeš na pobočku i s telefonem, třeba ti ho hned vymění.
AMD Ryzen 7 2700 + Fera 2 | MSI B350 PC MATE | Crucial Ballistix Sport LT 16GB 3200 | Kingston A2000 1TB | Sapphire NITRO+ RX 480 4GB | EVGA 500B

Uživatelský avatar
HelFix
Level 4
Level 4
Příspěvky: 1241
Registrován: březen 16
Pohlaví: Muž

Re: Mám to dát na reklamaci?

Příspěvekod HelFix » 26 kvě 2020 11:44

Nebudu jezdit 400km :D
Už jsem volal, mám odeslat na reklamaci, že se technik podívá.

Uživatelský avatar
renek11
Level 2
Level 2
Příspěvky: 171
Registrován: leden 18
Pohlaví: Muž

Re: Mám to dát na reklamaci?

Příspěvekod renek11 » 26 kvě 2020 12:02

Trvej na výměně zboží za nové, máš na to do půl roku od koupě nárok.
MB: ASUS PRIME Z370-A; CPU: Intel Core i7-8700K + Noctua NH-D15; RAM: HyperX Predator DDR4 16GB 3200MHz; VGA: MSI GeForce GTX 1080 Ti GAMING TRIO; SSD: Samsung SSD 970 PRO 512GB + Samsung SSD 960 EVO 250GB + SanDisk SSD Ultra 3D-2TB; PSU: Seasonic FOCUS Plus 750 Platinum; CASE: Fractal Design Define R5; LCD: Dell AW3418DW Alienware; KEYBOARD: Logitech Gaming Keyboard G510; MOUSE: Logitech G502 Hero; HEADPHONES: Logitech G432

Uživatelský avatar
Grander
Level 4
Level 4
Příspěvky: 1312
Registrován: leden 12
Pohlaví: Muž

Re: Mám to dát na reklamaci?

Příspěvekod Grander » 26 kvě 2020 12:26

renek11: a na to jsi přišel jak?

Uživatelský avatar
renek11
Level 2
Level 2
Příspěvky: 171
Registrován: leden 18
Pohlaví: Muž

Re: Mám to dát na reklamaci?

Příspěvekod renek11 » 26 kvě 2020 12:38

Grander
Odpověď dává § 616 občanského zákoníku: Pokud se vada objeví v prvních 6 měsících ode dne nákupu, má se za to, že existovala již v době převzetí věci, a to za předpokladu, že to neodporuje povaze věci nebo se neprokáže opak. ;)
To je to, co většina včetně tebe moc nezná.
MB: ASUS PRIME Z370-A; CPU: Intel Core i7-8700K + Noctua NH-D15; RAM: HyperX Predator DDR4 16GB 3200MHz; VGA: MSI GeForce GTX 1080 Ti GAMING TRIO; SSD: Samsung SSD 970 PRO 512GB + Samsung SSD 960 EVO 250GB + SanDisk SSD Ultra 3D-2TB; PSU: Seasonic FOCUS Plus 750 Platinum; CASE: Fractal Design Define R5; LCD: Dell AW3418DW Alienware; KEYBOARD: Logitech Gaming Keyboard G510; MOUSE: Logitech G502 Hero; HEADPHONES: Logitech G432

Sirkosta
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 374
Registrován: prosinec 12
Pohlaví: Muž

Re: Mám to dát na reklamaci?

Příspěvekod Sirkosta » 26 kvě 2020 12:55

Měli by ti to vzít jako uznanou reklamaci v rámci 14ti denní lhůty na vrácení zboží.
Zdroj SEASONIC Focus Plus (SSR-750PX), Platinum, 750W
CASE Be quiet Dark Base 700
CPU Intel Core i9-9900K (3,6 GHz,16MB, LGA 1151)
ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Z390
EVGA GeForce 2080 SUPER FTW3 ULTRA GAMING
HDD SSD A-Data XPG SX8200 PRO, M.2
RAM Kingston 2x16GB DDR4 3200MHz CL16
COOLER AKASA chladič M.2 SSD
HDD SSD Samsung 970 EVO PLUS, 250GB, M.2
NZXT kraken x72

Uživatelský avatar
Grander
Level 4
Level 4
Příspěvky: 1312
Registrován: leden 12
Pohlaví: Muž

Re: Mám to dát na reklamaci?

Příspěvekod Grander » 26 kvě 2020 12:56

§ 616 občanského zákoníku: ten už neplatí, v novém občanském zákoníku je § 616 něco úplně jiného (promlčení pohledávky či tak něco).

Dodatečně přidáno po 44 vteřinách:
Sirkosta píše:Měli by ti to vzít jako uznanou reklamaci v rámci 14ti denní lhůty na vrácení zboží.

To pleteš 2 věci dohromady: reklamaci a vrácení zboží.

Uživatelský avatar
renek11
Level 2
Level 2
Příspěvky: 171
Registrován: leden 18
Pohlaví: Muž

Re: Mám to dát na reklamaci?

Příspěvekod renek11 » 26 kvě 2020 13:05

Když tu zkušenost nemáš, tak o tom prosím nemluv. Já to uplatnil 2x a vždy úspěšně.
Toto stále platí
V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen „rozpor s kupní smlouvou“), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti (6) měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.
To znamená, že pokud mu blbne displej, je to rozpor z kupní smlouvou, jelikož pochybuju, že by u toho bylo napsáno, po spuštění zařízení budete mít pruh přes displej :lol:
MB: ASUS PRIME Z370-A; CPU: Intel Core i7-8700K + Noctua NH-D15; RAM: HyperX Predator DDR4 16GB 3200MHz; VGA: MSI GeForce GTX 1080 Ti GAMING TRIO; SSD: Samsung SSD 970 PRO 512GB + Samsung SSD 960 EVO 250GB + SanDisk SSD Ultra 3D-2TB; PSU: Seasonic FOCUS Plus 750 Platinum; CASE: Fractal Design Define R5; LCD: Dell AW3418DW Alienware; KEYBOARD: Logitech Gaming Keyboard G510; MOUSE: Logitech G502 Hero; HEADPHONES: Logitech G432

Uživatelský avatar
Karrex
Master Level 9
Master Level 9
Příspěvky: 7986
Registrován: listopad 08
Bydliště: Brno
Pohlaví: Muž

Re: Mám to dát na reklamaci?

Příspěvekod Karrex » 26 kvě 2020 13:10

No, pořád je na eshopu, jestli bude chtít zjišťovat, zda to jeho vina nebyla. A vypadá to, že ano, proto to chtějí poslat technikovi.
Funguji už jen přes SZ a Skype. Sestava v profilu.
Watercooling Club EXOverclocker@HWBot league rank#1 Aprilia Shiver Club BMW ///M Club


  • Mohlo by vás zajímat
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek
  • Podezřelé sektory na HDD - je to na reklamaci?
    od simio.simsoft » 26 bře 2020 18:48 » v Problémy s hardwarem
    2
    753
    od Diskař
    27 bře 2020 09:53
  • vadný monitor - je to na reklamaci ?
    od Adam339 » 20 bře 2020 03:25 » v Problémy s hardwarem
    13
    1310
    od Santo
    20 bře 2020 17:36
  • Stejný problém i po reklamaci
    od jimbo009 » 23 zář 2019 11:59 » v Reklamace a zákony
    7
    4011
    od kecalek
    28 říj 2019 20:08
  • Rok starý PC, po reklamaci nejde zapnout.
    od Tom4193 » 08 led 2020 17:49 » v Problémy s hardwarem
    6
    460
    od petr22
    08 led 2020 21:39
  • Eshop nechce přijmout reklamaci Adaptéru bez NTB
    od saman250 » 15 lis 2019 14:20 » v Problémy s hardwarem
    6
    533
    od drobino
    16 lis 2019 16:30

Zpět na “Reklamace a zákony”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 1 host