Muzes jim tam napsat cokoliv chces - ale nejlepe slusne, pokud budes neco pozadovat nebo
vyzadovat, mohou ti to vratit (treba budes cekat 29 dni i kdyz to vyresi za 2 dny).
Ani jedna z moznosti ktera je tu 100x opakovana a psana tucnym pismem neresi situaci,
kdy prodejce bude tvrdit ze zavada byla zpusobena uzivatelem a zarucni oprava bude zamitnuta.
To, ze pozadujes vymenu za jiny kus je v poradku - prvnich 6 mesicu lze zamitnout reklamaci pouze
na zaklade znaleckeho posudku - coz je ona "lhuta sesti mesicu", kdy se pocita ze zbozi melo zavadu
jiz pri porizeni. To ze odstupujes od smlouvy nebo chces jiny kus resi pripad, kdy bude reklamace uznana.
Jestli tam ale najdou nejaky bouchanec nebo vnik kapaliny, bude to mechanicka zavada na kterou se
nevztahuje zaruka i kdyz jsi ji nezpusobil ty. Proto nedoporucuju vec, ktera ma zjevnou vadu vracet ve
14 denni lhute, nemusi se to vyplatit.
Slusny prodejce se bude snazit vyhovet prani zakaznika - ale musis to videt i z druhe strany, kde
spousta zakazniku jsou smejdi kteri se jen snazi zneuzit svych skutecnych nebo domelych prav
k vlastnimu obohaceni - treba tak, ze si udelaji z eshopu pujcovnu nebo vraci zbozi ktere sami
poskodili - takze obezretnost a provereni skutecneho stavu ze strany prodejce je na miste.
Neveril bys kolik lidi by druhy den rado vratilo koupenou vec, protoze uz ji proste "nechce".
Nelze automaticky ocekavat, ze reknes "vono je to rozbity, vrat mi penize" - prodejce pokud neni
vemeno to bude proverovat. Zrovna pruh na displeji je takova hloupa zavada, ktera muze byt zpusobena
jak vyrobni chybou, tak mechanickym posklozenim displeje nebo vnikem kapaliny. Prodejce obvykle
nema moznost to resit - co prodavac asi pozna - takze autorizovany servis.
Mám to dát na reklamaci? Vyřešeno
Re: Mám to dát na reklamaci?
Naposledy upravil(a) petr22 dne 26 kvě 2020 19:50, celkem upraveno 1 x.
Re: Mám to dát na reklamaci?
Proto jsem to neodeslal jako vrácení zboží ve 14 denní lhůtě. Ale poslal jsem to jako klasickou reklamaci.
Re: Mám to dát na reklamaci?
Poslal postou nebo prepravni sluzbou?
Bohuzel oblibena ceska vymluva je "poskozeno prepravcem, vyridte si to s nim".
Jen dalsi cast retezce ktera muze potencialne zpusobit problemy.
Bohuzel oblibena ceska vymluva je "poskozeno prepravcem, vyridte si to s nim".
Jen dalsi cast retezce ktera muze potencialne zpusobit problemy.
Re: Mám to dát na reklamaci?
Poslal jsem to poštou. Dokonce jsem to poslal jako cenné psaní, jak si přál sám eshop.
Dodatečně přidáno po 20 vteřinách:
Na telefonu byl příjemný člověk. Věřím, že to dopadne dobře.
Dodatečně přidáno po 20 vteřinách:
Na telefonu byl příjemný člověk. Věřím, že to dopadne dobře.
Re: Mám to dát na reklamaci?
petr22 píše:Poslal postou nebo prepravni sluzbou?
Bohuzel oblibena ceska vymluva je "poskozeno prepravcem, vyridte si to s nim".
Jen dalsi cast retezce ktera muze potencialne zpusobit problemy.
Ty seš taky děsnej sejček. Přestaň ho děsit svejma konspiracema. Poslal to na reklamaci tak jak měl, dodal co dodat měl a teď bude jen čekat. Je to nepříjemné, ale bohužel i to se stává.
MB: ASUS PRIME Z370-A; CPU: Intel Core i7-8700K + Noctua NH-D15; RAM: Crucial Ballistix 32GB DDR4 3600MHz CL16; VGA: ASUS GeForce RTX 3070 Noctua OC Edition; SSD: Samsung SSD 970 PRO 512GB + Samsung SSD 960 EVO 250GB + Samsung SSD 860 EVO 4TB; PSU: Seasonic FOCUS Plus 750 Platinum; CASE: Fractal Design Define R5; LCD: Dell AW3418DW Alienware; KEYBOARD: Logitech G910; MOUSE: Logitech G502 Hero; HEADPHONES: Logitech G635
Re: Mám to dát na reklamaci?
Prozatím nechám téma otevřené, až se celá situace vyřeší, přijdu s výsledkem. Snad to příště někomu pomůže.
Re: Mám to dát na reklamaci?
renek11 píše:petr22 píše:Poslal postou nebo prepravni sluzbou?
Bohuzel oblibena ceska vymluva je "poskozeno prepravcem, vyridte si to s nim".
Jen dalsi cast retezce ktera muze potencialne zpusobit problemy.
Ty seš taky děsnej sejček. Přestaň ho děsit svejma konspiracema. Poslal to na reklamaci tak jak měl, dodal co dodat měl a teď bude jen čekat. Je to nepříjemné, ale bohužel i to se stává.
Reklamace dokončená. Přijde mi nový kousek.
Re: Mám to dát na reklamaci?
Příště se nenech vyplašit lidma, co jen všude viděj bubáky
Nakonec to dopadlo tak jak to dopadnout mělo.
Nakonec to dopadlo tak jak to dopadnout mělo.
MB: ASUS PRIME Z370-A; CPU: Intel Core i7-8700K + Noctua NH-D15; RAM: Crucial Ballistix 32GB DDR4 3600MHz CL16; VGA: ASUS GeForce RTX 3070 Noctua OC Edition; SSD: Samsung SSD 970 PRO 512GB + Samsung SSD 960 EVO 250GB + Samsung SSD 860 EVO 4TB; PSU: Seasonic FOCUS Plus 750 Platinum; CASE: Fractal Design Define R5; LCD: Dell AW3418DW Alienware; KEYBOARD: Logitech G910; MOUSE: Logitech G502 Hero; HEADPHONES: Logitech G635
Re: Mám to dát na reklamaci?
Prosím tě a jak to na věci mění to, že za dopravu je zodpovědný odesílatel? Petr jen píše možné eventuality nejspíš získané bohužel zkušenostmi.
Re: Mám to dát na reklamaci?
Ahoj. Citat tieto komentare by mi zabralo hodiny casu. Preto ti ponukam pomoc. Brat ma trestne pravo + reklamacie. Tak ak ti tu neporadia, napis mi, prosim, vystiznu spravu a pomozeme ti na profesionalnej urovni. Napis, prosim but tu, alebo na diallix@centrum.sk.
Zatial ahoj.
Zatial ahoj.
Moja nová kniha >> Kniha <<
---
Hľadáme nové posily do nášej CyberSecurity UNIT jednotky. Viac informácií o tom, čo to obnáša a ako sa pripojiť nájdete tu: ► CyberSecurity UNIT ◄
----
Bezpečnostná autorita fóra viry.cz ► Certifikát ◄
----
Momentálne aktívny ako:
- konzultant, vývojár a tutor výskumu inteligentného malwaru.
---
Hľadáme nové posily do nášej CyberSecurity UNIT jednotky. Viac informácií o tom, čo to obnáša a ako sa pripojiť nájdete tu: ► CyberSecurity UNIT ◄
----
Bezpečnostná autorita fóra viry.cz ► Certifikát ◄
----
Momentálne aktívny ako:
- konzultant, vývojár a tutor výskumu inteligentného malwaru.
Re: Mám to dát na reklamaci?
Děkuji za snahu, ale 3 příspěvky nad tebou jsem psal, že už je to vyřešeno. Děkuji
Re: Mám to dát na reklamaci? Vyřešeno
Fox_25 píše:Prosím tě a jak to na věci mění to, že za dopravu je zodpovědný odesílatel? Petr jen píše možné eventuality nejspíš získané bohužel zkušenostmi.
Mění to jen to, že jednoduché věci se řeší tak jak se nyní i vyřešilo. Poslal - zažádal jakým způsobem chce vyřešit - dostal odpověď - dostane nové zboží.
Netřeba ve všem hledat hned háčky a lidi strašit. Pokud by se vyskytl problém, pak je na místě řešit.
Já mu poradil jednoduchou a účinnou variantu, kterou mám několikrát prověřenou a měl by jí udělat každý v podobné situaci, ale pak se tu vyjadřují někteří s katastrofickejma scénářema a dotyčného jen straší a zpochybňují moje doporučení.
Asi to tu zamkni, ať se tu nerozjede zbytečná diskuze.
MB: ASUS PRIME Z370-A; CPU: Intel Core i7-8700K + Noctua NH-D15; RAM: Crucial Ballistix 32GB DDR4 3600MHz CL16; VGA: ASUS GeForce RTX 3070 Noctua OC Edition; SSD: Samsung SSD 970 PRO 512GB + Samsung SSD 960 EVO 250GB + Samsung SSD 860 EVO 4TB; PSU: Seasonic FOCUS Plus 750 Platinum; CASE: Fractal Design Define R5; LCD: Dell AW3418DW Alienware; KEYBOARD: Logitech G910; MOUSE: Logitech G502 Hero; HEADPHONES: Logitech G635
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host