Mafia - vypolování CD Vyřešeno

Sekce pro řešení potíží s přehráváním multimédií (kodeky, přehrávače..) nebo s vypalováním...

Moderátor: Mods_senior

gootter
nováček
Pohlaví: Muž
Stav:

Mafia - vypolování CD

Příspěvekod gootter » 09 čer 2011 18:12

Zdravím,
mám takový problém. Stáhl jsem si z uloz.to hru Mafia, a to ve třech částech - CD1, CD2, a CD3. Všechno je .iso. Po stáhnutí jsem to vypálil a pak jsem do mechaniky vložil 1. CD. Spustila se instalace, průvodce jsem proklikal a když se to mělo začít instalovat, tak mi to napsalo, že nemám vložený disk 1. Ale já ho tam vloženým mám!
Nějak to nechápu, protože mi tuhle hru jednou dal můj soused a měl jí také vypálenou. Jenže časem už CD nešla, a tak jsem je vypálil. Stejný problém, jaký zde popisuji. No a po dlouhé době jsem si to stáhnul... a to samé.
???
Díky...

Reklama
Owner
Master Level 8.5
Master Level 8.5
Stav:
Kontakt:

Re: Mafia - vypolování CD  Vyřešeno

Příspěvekod Owner » 09 čer 2011 18:13

Prosím o lock.
Důvod: warez se zde neřeší.
Fallout fan | HJT | MWAV | CCleaner | Provozuji Minecraft server Minecore.cz | Osobní blog
Notebook: Thinkpad X200s - 12", Core2Duo L9300, 9cell, 240GB SSD, 5GB DDR3
PC: AMD Phenom II X6 1055T, 12GB DDR3, AMD 6870, 500GB Seagate 7200.12

gootter
nováček
Stav:

Re: Mafia - vypolování CD

Příspěvekod gootter » 09 čer 2011 18:15

Ale já jenom potřebuji vědět, kde je problém...

Myloš
Master Level 8.5
Master Level 8.5
Stav:

Re: Mafia - vypolování CD

Příspěvekod Myloš » 09 čer 2011 18:40

Nevím, kdo to (oprávněně) zamknul, ale za sebe bych dodal následující:
ač zde najdeš lidi ochotné poradit s lecčíms, ani to nemusí souviset s PC, máme tu jedno zapovězené téma – warez. Může se ti to nelíbit, můžeš s tím nesouhlasit, ale to je tak jediné, co proti tomu můžeš dělat. Radu s tím, jak rozchodit warez na tomto fóru nedostaneš.