Ahoj,
Dostal jsem nový služební notebook fujitsu siemens lifebook S series a mám následující problém s wifi připojením doma.
K wifi se připojím i internet. připojení chvíli funguje, pošta přes outlook expres jde taky. Ale po chvíli surfování se mi při přechodu na jiný web wifi odpojí a není možné se nějaký čas opět připojit. Vypnutí zapnutí wifi v NTB někdy pomůže, ale někdy taky ne. Každopádně se toto pak opakuje.
Přes wifi mám připojen PS3 a telefon a s těmi problém není. A ani předchozí NTB s tím problém nikdy neměl. Poradí pls někdo? Díky
PS: nejsem uplnej odborník na tyhle věci, ale něco zvládám.
Problém s Wifi připojením
Problém s Wifi připojením
Naposledy upravil(a) massa13 dne 03 říj 2012 15:12, celkem upraveno 2 x.
- Narthelianail
- Level 3.5
- Pohlaví:
- Stav:
Re: Problém s Wifi připojením
Notebooky Fujistu Siemens jsou na wifi zaostalé. Měl jsem také notebook Fujistu siemens, Wifi chvíli běžela a poté vypadal a už se nebylo možné po nějakou dobu připojit.
Základní deska: MSI B450-A PRO MAX | CPU: AMD Ryzen 7 5800x3d | RAM: DDR4, 2x32GB Kingston HyperX Fury 3200 MHz | Grafická karta: EVGA RTX 3080Ti 12GB | Pevné disky: Seagate Barracuda 1TB ; Samsung 870 EVO 500GB ; ADATA Legend 960 1TB | Operační systém: Windows 11
Minulej starší NTB byl taky Fujitsu a ten s tim problém neměl. Takže tímhle to asi nebude....
V notebookach FSC jsou wifi karty od Intelu (stejne jako u konkurence)
Jedine, co bylo vzdy problem byly Windows XP a ovladace pro ten Intel adapter - to neslo trvale zprovoznit. Resenim je odinstalovat adapter a znova nainstalovat, na chvili to pomuze. Ve Windows 7 se tenhle problem nikdy neopakoval.
Jedine, co bylo vzdy problem byly Windows XP a ovladace pro ten Intel adapter - to neslo trvale zprovoznit. Resenim je odinstalovat adapter a znova nainstalovat, na chvili to pomuze. Ve Windows 7 se tenhle problem nikdy neopakoval.