Kopírování oblasti buněk z více excelů

Programy pro práci v kanceláři (Word, Excel, Access…=>Office)

Moderátor: Mods_senior

butes
nováček
Příspěvky: 33
Registrován: duben 07
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Kopírování oblasti buněk z více excelů

Příspěvekod butes » 08 říj 2015 18:34

Ahojte, potřeboval bych pomoc s kodem
Mám asi 20 excelů různě po počítači, každý excel má první list s označením inventura. Počet sloupců u všech inventur je shodný, ale excely se liší počtem řádků )jeden exel má 20 položek, druhý 3, třetí 5 atd....), data u jednotlivých inventur vždy začínají na buňce A2. Potřeboval bych udělat jednu tabulku (nový excel) , která by mi sloučila pěkně pod sebe inventury z těch excelů.
Díky Moc za pomoc

Reklama
guest
Pohlaví: Nespecifikováno

Re: Kopírování oblasti buněk z více excelů

Příspěvekod guest » 09 říj 2015 01:51

Všechna řešení se dříve či později potkají a vyžadují kus lišáckosti, kus VBA (prosté Workbooks.Open, lépe přes GetObject a přilepováním pod sebe, hraním si s CurrentRegion, UsedRange, funkcemi POČET, POČET2... nebo přes SQL dotazy a šikovný UNION ALL). Podstatná informace je, jestli se mění počet souborů ve složce. Pokud ne, lze ten UNION ALL dotaz zpracovat natvrdo v MS Query). Bohužel žádné souhrny ani kontingenční tabulky za dlouhá léta neumí prosté spojení, což je do nebe volající a dal bych za to někomu pár facek.


  • Mohlo by vás zajímat
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na “Kancelářské balíky”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti