Dobrý den,
chtěl bych poprosit o radu, mám v Excelu list s daty, kde mám několik záznamů, které bych potřeboval vyfiltrovat a potom podle určitého počtu např. 20, kopírovat do určitých tabulek, které slouží k určitým výpočtům, což není vůbec podstatné. Zkrátka mám líst, mám tam hromadu záznamů a já je vyfiltruji podle názvu firmy, teď tam budu mít řeknu např. 100 záznamů a teď z těch 100 záznamů potřebuji postupně vzít 20 a nakopírovat je do té tabulky na výpočet podívat se co mi to vypočítalo, smazat ty data a znovu vybrat dalších 20 a nakopírovat je do té tabulky na výpočet podívat se co mi to vypočítalo..... tohle dělat do té doby, než použiji všechny záznamy. Takhle se to dělá ručně a je to strašně zdlouhavé, potřeboval bych to zautomatizovat. Děkuji za rady a přeji hezký den.
Vybírání dat
Re: Vybírání dat
Nejsem expert, ale zkoušel jsi kontingenční tabulky? Snad by to mohlo být to pravé.
https://vyuka-excelu.cz/navody/kontinge ... ed-navodu/
https://vyuka-excelu.cz/navody/kontinge ... ed-navodu/
Re: Vybírání dat
Pokud chceš něso zautomatizovat, tak jedině VBA.
Re: Vybírání dat
Pokiaľ tam nie je zložité vypočítavanie, dá sa k údajom doplniť zoskupovací vzorec, ktorý spojí napr. 20 riadkov a potom už len nakombinovať vhodné výpočty (pre vynesené skupiny) do kontingenčnej tabuľky. Resp. ak ovládate PowerQuery, prípadne aj PowerPivot, dá sa to urobiť aj ich pomocou kompletne (aj [z výsledkov skupín] s porovnaním, alebo so spracovaním konečných výsledkov). Nie je priložená žiadna príloha (ktorá by špecifikovala "nepodstatné" výpočty) a zo všeobecnej definícii Vám nikto problém nevyrieši, iba (možno) kopírovanie zadaného počtu riadkov z jedného listu, na iné miesto.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti