automatický výběr oblasti tisku

Programy pro práci v kanceláři (Word, Excel, Access…=>Office)

Moderátor: Mods_senior

dolphino
nováček
Příspěvky: 24
Registrován: listopad 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

automatický výběr oblasti tisku

Příspěvekod dolphino » 25 led 2012 11:59

Ahoj,

v excelu mám na jednom listu vytvořené tabulky, které jsou plněny daty z jiných listů. Vzhledem k tomu, že nelze odhadnout velikost dat (počet řádků) v tabulkách dochází tím k tisku prázdných stránek.
Příklad tabulka č. 1, má definovoanou oblast tisku na stránkách 1 - 3,
tabulka č. 2 - stránky 4 - 10,
tabulka č. 3 - stránku 11-15.

Stává se, že je třeba pouze stránka 1, 4-7 a 11-14. Tyto Tabulku jsou automaticky seřazeny za sebe a vytištěny.

Existuje prográmek, který by dokázal definovat konec první tabulky a zařadil by druhou tabulku ihned na další list (vynechal by prázdné listy)? To samé u dalších tabulek.

Děkuji předem za pomoc.

Reklama
Uživatelský avatar
Poki
Level 2
Level 2
Příspěvky: 237
Registrován: prosinec 09
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: automatický výběr oblasti tisku

Příspěvekod Poki » 25 led 2012 13:06

Zkuste prilozit sesit, podivam se na to...

dolphino
nováček
Příspěvky: 24
Registrován: listopad 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: automatický výběr oblasti tisku

Příspěvekod dolphino » 25 led 2012 13:47

zasílám upravený sešit. Vytvořil jsem podobný případ.

Díky předem
Přílohy
Sešit1.xlsx
(136.23 KiB) Staženo 54 x

Uživatelský avatar
Poki
Level 2
Level 2
Příspěvky: 237
Registrován: prosinec 09
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: automatický výběr oblasti tisku

Příspěvekod Poki » 25 led 2012 14:04

No, tak to tezko rict, nevidim moznost, jak definovat oblast tisku. Ne, ze by to bylo nemozne, ale proste nevidim zadna data a netusim, jak si predstavujete (pozadujete) definovani toho, co ma byt vytisteno, jsou to vyplnene bunky? Nebo neco jineho? Takhle s tim propojeni na jine sesity (samozrejme je nejsem schopen aktualizovat, kdyz ty sesity nemam) fakt nemam tuseni, co presne chcete vytisknout...

Azuzula
Level 3
Level 3
Příspěvky: 452
Registrován: leden 12
Bydliště: Země, bohužel...
Pohlaví: Žena
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: automatický výběr oblasti tisku

Příspěvekod Azuzula » 25 led 2012 14:42

Napadlo mě třeba ty tabulky co tam máte, dát formátovat jako tabulku v excelu 2007 a 2010: záložka Domů -> Formátovat jako tabulku a přebytečné buňky na konci odstraňte, potom by se mohlo dát nastavit tisk pouze tabulek. Teoreticky samozřejmě. S definováním tisku jsem nikdy nepracovala.
Pokud je to vše.
Vše co znám z VBA jsem se naučila tady na fóru, na Office.lasakovi, david-zbiral.cz a hlavně hledáním na googlu.
SZ není poradna, na pokládání dotazů je tu fórum. Děkuji.


  • Mohlo by vás zajímat
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek
  • Ikona napájení v oznamovací oblasti nejde zapnout Příloha(y)
    od Minapark » 17 pro 2024 20:48 » v Windows 11, 10, 8...
    6
    3947
    od petr22 Zobrazit poslední příspěvek
    09 led 2025 21:48
  • Windows Update automaticky přepisuje ovladače grafiky. Příloha(y)
    od kellne » 19 led 2025 17:02 » v Windows 11, 10, 8...
    9
    4633
    od kecalek Zobrazit poslední příspěvek
    22 led 2025 11:01
  • Telefon s opětovně automaticky nepřipojí přes Bluetooth k autu
    od Peťa » 12 pro 2024 13:55 » v Vše ostatní (z oblasti IT)
    0
    18521
    od Peťa Zobrazit poslední příspěvek
    12 pro 2024 13:55
  • Výber UPS
    od TheSalon112 » 18 črc 2024 20:29 » v Rady s výběrem hw a sestavením PC
    2
    3362
    od TheSalon112 Zobrazit poslední příspěvek
    18 črc 2024 21:08
  • Výběr SSD
    od HelFix » 27 led 2025 19:29 » v Rady s výběrem hw a sestavením PC
    7
    3107
    od HelFix Zobrazit poslední příspěvek
    29 led 2025 18:30

Zpět na “Kancelářské balíky”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti