Excel- vytvoření databáze

Programy pro práci v kanceláři (Word, Excel, Access…=>Office)

Moderátor: Mods_senior

zziipp
nováček
Příspěvky: 23
Registrován: červen 11
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Excel- vytvoření databáze

Příspěvekod zziipp » 14 úno 2018 11:35

Dobrý den,

řeším nový pracovní problém. Potřebuji vytvořit co nejjednodušší databází řekněme úkolů co jsou k plnění. Potřebuji provázat dané osoby které jsou k úkolům přiděleny a nějaký přehled, kam by nové úkoly mohli zadávat i kolegové.

Můj dotaz je, jestli excel umí udělat "vyskakovací okno" v následujicím stylu:

Řádek kde je uvedeno: Popis úkolu, start date, due date, požadovaná akce, více info - po kliknutí na více info by vyskočila tabulka na poznámky. Nikde jsem toto nenašel. Vím, že jde toto udělat v accessu, bohužel s ním nemám žádné zkušenosti. Zkoušel jsem se prodírat šablonama, ale zde jsem nenašel způsob, jak udělat přívětivý výsledný produkt pro celé oddělení. Aby nebyla možnost kliknout někam jinám, přehledná overview atp..

Děkuji za každou reakci,
Radek

Reklama
Uživatelský avatar
mmmartin
Moderátor
Elite Level 10
Elite Level 10
Příspěvky: 9639
Registrován: srpen 04
Bydliště: Praha
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Excel- vytvoření databáze

Příspěvekod mmmartin » 14 úno 2018 11:48

Pokud poznámky mají být pouze ve formátu text, nejjednodušší (nejprimitivnější) by asi bylo vložit do každé buňky Více info komentář. Pokud by Více info mělo mít sofistikovanější vzhled, vytvořit pro každou buňku Více info soubor, který bude s příslušným Více info propojený hypertextovým odkazem.
ASUS Prime Z390-P / Hexa Core Intel core i5 Coffee Lake-S / Gigabyte GeForce GTX 650 Ti / FORTRON BlueStorm Bronze 80PLUS / W 11

zziipp
nováček
Příspěvky: 23
Registrován: červen 11
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Excel- vytvoření databáze

Příspěvekod zziipp » 14 úno 2018 12:01

Děkuji za radu. To by šlo, ale potřeboval bych, aby jednoduše mohli zadávat nové případy všichni, kdo v souboru budou pracovat. Jak tak hledám, tak nejlepší by bylo naučit se v Accessu:/

Dodatečně přidáno po 1 hodině 28 minutách 44 vteřinách:
Pro lepší orientaci jsem udělal šablonu v excelu, jak bych si představoval konstru. Potřeboval bych, aby šlo zadávat jen v tabulce č. 2, první tabulka by byla pouze na overview. https://uloz.to/!Vds8WSYDCb3N/vzor-xlsx


  • Mohlo by vás zajímat
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek
  • EXCEL -jak otevřít 2 excel sobory abych je viděla současne a samostatně
    od Ketty02 » 30 srp 2024 21:19 » v Vše ostatní (sw)
    2
    4703
    od Riviera kid Zobrazit poslední příspěvek
    02 zář 2024 16:21
  • Ruční vytvoření spouštěcího oddílu na SSD
    od Haalf » 23 pro 2024 11:08 » v Windows 11, 10, 8...
    8
    3591
    od pcmaker Zobrazit poslední příspěvek
    23 pro 2024 17:26
  • Přechod z Excel 21 na Excel 24
    od Snekment » 29 led 2025 13:46 » v Kancelářské balíky
    2
    12130
    od Snekment Zobrazit poslední příspěvek
    29 led 2025 15:05
  • Pohoda a excel Příloha(y)
    od brownwld » 06 kvě 2025 17:28 » v Kancelářské balíky
    1
    4431
    od atari Zobrazit poslední příspěvek
    07 kvě 2025 09:41
  • Excel - výpočet nočních hodin Příloha(y)
    od Uziv00 » 17 říj 2024 11:22 » v Kancelářské balíky
    3
    3275
    od lubo. Zobrazit poslední příspěvek
    24 říj 2024 00:00

Zpět na “Kancelářské balíky”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů