Ahoj,
chtěl bych si zautomatizovat výplatní listinu.
V každém listu mám jeden pracovní den, v něm jsou jména lidí, jejich pozice a honorář, který jim náleží. Vyplácím ale vždy za několik dní a někteří lidé pracují ve více dnech a na různých pozicích.
Na výplatní listině bych potřeboval mít pro každou osobu právě JEDEN řádek a v něm všechna data, kdy pracoval (oddělené čárkou), pozice, ve kterých pracoval (oddělené čárkou) a součet honorářů, který má obdržet.
Nemyslím si, že se jedná o něco složitého, ale vůbec nevím jak na to. Prosím všechny znalé o jakoukoliv radu.
Děkuji moc, Surveyor
Více v příloze.
EXCEL: Sloučení dat z několika listů
EXCEL: Sloučení dat z několika listů
- Přílohy
-
- Vyplaty.xls
- (38.5 KiB) Staženo 29 x
Re: EXCEL: Sloučení dat z několika listů
Ahoj, a nechceš to udělat spíš takto? (viz. soubor)
- Přílohy
-
- Vyplaty.xls
- (73.5 KiB) Staženo 109 x
-
- Mohlo by vás zajímat
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
-
EXCEL -jak otevřít 2 excel sobory abych je viděla současne a samostatně
od Ketty02 » 30 srp 2024 21:19 » v Vše ostatní (sw) - 2
- 4811
-
od Riviera kid
Zobrazit poslední příspěvek
02 zář 2024 16:21
-
-
- 2
- 12227
-
od Snekment
Zobrazit poslední příspěvek
29 led 2025 15:05
-
- 1
- 4743
-
od atari
Zobrazit poslední příspěvek
07 kvě 2025 09:41
-
- 3
- 3350
-
od lubo.
Zobrazit poslední příspěvek
24 říj 2024 00:00
-
- 5
- 3944
-
od atari
Zobrazit poslední příspěvek
26 dub 2025 09:11
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti