CS:GO a Multithread rendering

A vše kolem nich…
(tipy na hry zdarma, dojmy, novinky..prostě vše co vás napadne)

Moderátoři: beather, Mods_senior

Newedy
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 137
Registrován: červen 19
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

CS:GO a Multithread rendering

Příspěvekod Newedy » 19 bře 2020 11:44

Zdravím,
dnes jsem si po dlohé době zapnul goučka na noťasu (Lenovo G500 Pentium 2020m 2c/2t, 8 ramky, integrovaná grafika) a pohrabal jsem se v nastavení aby to tak trochu bylo hratelný :D no a zjistil jsem že na vypnutý multithread rendering mi to jede líp než kdyby byl zapnutý.
když jsem si hledal co to multithread rendering znamená, tak jsem dospěl k názoru že když to je zapnutý, tak by ta hra měla jet líp :D - ale nevím jestli jsem to dobře pochopil....
Moje otázka zní, co to multithread rendering znamená?
díky za odpovědi, přeji hezký den.

Reklama

Zpět na “Hry”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů