TES: Skyrim - Modifikace

A vše kolem nich…
(tipy na hry zdarma, dojmy, novinky..prostě vše co vás napadne)

Moderátoři: beather, Mods_senior

Uživatelský avatar
Difadon
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 323
Registrován: leden 14
Bydliště: Špindlerův Mlýn
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: TES: Skyrim - Modifikace

Příspěvekod Difadon » 21 led 2015 08:47

Ok, prozkoumám. :-)

Můžu tě ještě požádat o vyjádření k tomu STEP / STEP: Extended?

Reklama
Uživatelský avatar
Clorky
Moderátor / člen HW týmu
Master Level 8.5
Master Level 8.5
Příspěvky: 7032
Registrován: květen 10
Bydliště: Moravskoslezský kraj
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: TES: Skyrim - Modifikace

Příspěvekod Clorky » 21 led 2015 08:59

Myslím, že bych být tebou spíše šel do Extended. Obsahuje dost klíčové módy, bez kterých si už Skyrim nedovedu představit (Wet and Cold, Animated Weapon Enchants, Re-Defined Dungeons, The Beauty of Skyrim-Dungeons, Lanterns Of Skyrim, Footprints a pár dalších).

Uživatelský avatar
Difadon
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 323
Registrován: leden 14
Bydliště: Špindlerův Mlýn
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: TES: Skyrim - Modifikace

Příspěvekod Difadon » 25 led 2015 14:45

Tak jsem se do toho konečně pustil. Ale mám pár prvních dotazů.

Mám provést úpravy co jsou v bodě 1.D.1 a 1.D.2 nebo ty co jsou na stránce Guide:Skyrim INIs - S.T.E.P. Project Wiki?

Pak tam doporučují po dokončení změny nastavit souborům atribut Jen pro čtení. Když jsem prováděl úpravy přes MO, tak mám atribut nastavit kterým souborů? :)

Další dotaz se týká spouštění. Až to celé dokončím, tak si můžu na ploše vytvořit klasický SKSE spouštěč nebo to musím spouštět přes MO?

Uživatelský avatar
Clorky
Moderátor / člen HW týmu
Master Level 8.5
Master Level 8.5
Příspěvky: 7032
Registrován: květen 10
Bydliště: Moravskoslezský kraj
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: TES: Skyrim - Modifikace

Příspěvekod Clorky » 25 led 2015 15:50

Úpravy proveď ty, na které jsi poslal odkaz.
Jen pro čtení nastav Skyrimprefs.ini a Skyrim.ini, ale nech to až na konec. Během instalace třeba budeš chtít sám tweakovat nastavení trávy, stínů a tak - pro optimalizaci.
Spouštěj přes MO. Když to spustíš přes normální SKSE, který je umístěn v root složce Skyrimu, nenačtou se mody, které jinak máš v MO.

Uživatelský avatar
Difadon
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 323
Registrován: leden 14
Bydliště: Špindlerův Mlýn
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: TES: Skyrim - Modifikace

Příspěvekod Difadon » 25 led 2015 16:16

Ok, díky. A práva mám nastavit pro soubory, které se nachází ve složce s mod organizer? Protože tam jsou jedny soubory (ty obsahují provedené změny) a pak jsou ještě defaultní soubory, ale ty úpravy již neobsahují.

--- Doplnění předchozího příspěvku (25. Leden 2015 (16:28:37)) ---

Tak mám další dotaz. Dostal jsem se ke kroku instalace ENBoost a mám provést úpravy v ini souborech. Tyhle úpravy předpokládám provádím v souboru enblocal.ini?

A k té úpravě je ještě jeden dotaz. Mám tam upravit:

Kód: Vybrat vše

VideoMemorySizeMb=<integer in KB, multiples of 1024>    ;Set to equal VRAM (32-bit)    ;Set to [VRAM] + [System RAM] - [2048] (64-bit)
. Pochopil jsem, že tam mám zadat velikost grafické paměti + systémové paměti - 2048. Ale pro jistotu se zeptám, kolik to tedy v mém případě bude?

A na závěr tu mám dotaz k prvním úpravám ini souboru. Je tam úprava pro soubor SkyrimPrefs.ini:

Kód: Vybrat vše

iPresentInterval = 0/1    ;this setting has no apparent impact and should be DELETED - vsync should be handled in enblocal.ini (see ENBoost mod instructions)

Nějak jsem nepochopil, jakou hodnotu tam mám zadat. 0 či 1?

Uživatelský avatar
Clorky
Moderátor / člen HW týmu
Master Level 8.5
Master Level 8.5
Příspěvky: 7032
Registrován: květen 10
Bydliště: Moravskoslezský kraj
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: TES: Skyrim - Modifikace

Příspěvekod Clorky » 25 led 2015 16:32

No, napiš tam velikost VRAM + velikost RAM - 2048.
V tvém případě (3072 + 8192) - 2048 = 9216

To v Skyrimprefs nech. Vždyť tam máš přesně napsané, co s tím máš udělat. Nastavit VSYNC v ENBlocal...

Uživatelský avatar
Difadon
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 323
Registrován: leden 14
Bydliště: Špindlerův Mlýn
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: TES: Skyrim - Modifikace

Příspěvekod Difadon » 25 led 2015 16:41

Ok, takže v skyrimprefs nechám přesně to, co je napsané v návodu (přeložil jsem to tak, že to mohu smazat jelikož se to nastavuje jinde).

Protože když jsem v Mod organizeru zkusil spustit Configurator, tak se mu tahle hodnota moc nelíbila. Vracelo mi to nějaké oznámení o této hodnotě.

--- Doplnění předchozího příspěvku (25. Leden 2015 (17:22:54)) ---

A opět další dotaz. :D

U některých modifikací píšou doporučení k tomu, že lze modifikace spustit bez položky v looaderu. Zjistil jsem, že pak některé další modifikace (například neoficiální HD DLC patch) identifikují, že nutné modifikace neběží a LOOT taky uvádí jiná čísla aktivovaných pluginů.

Přináší tahle možnost něco navíc?

A při instalaci přes MO mi pokaždé vyhodí možnost "rychlé instalace" nebo manuální. Vadí, když neprovádím instalaci přes manuální?

Uživatelský avatar
Clorky
Moderátor / člen HW týmu
Master Level 8.5
Master Level 8.5
Příspěvky: 7032
Registrován: květen 10
Bydliště: Moravskoslezský kraj
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: TES: Skyrim - Modifikace

Příspěvekod Clorky » 25 led 2015 18:00

Stahuj modifikace do složky downloads od MO. Potom budeš moct v okénku napravo jednoduše instalovat. Manuálně nic nedělej, to je šílenost.

Jediné, co deaktivuj, jsou ty Bethesdí HD packy, místo toho nahoď ten optimalizovaný z Nexusu.

Uživatelský avatar
Difadon
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 323
Registrován: leden 14
Bydliště: Špindlerův Mlýn
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: TES: Skyrim - Modifikace

Příspěvekod Difadon » 25 led 2015 18:09

Manuálně neinstaluji.

No, asi to trochu nechápu. V manuálních instrukcích píšou jenom o tom, že nemusím tu modifikaci načítat přes 3 různé soubory, ale jenom přes jeden. Tak jako tak se bude spouštět. A úplně je deaktivovat nemůžu ne? Jsou potřebné pro ten neofficiální HD patch ne?

Ale mám tu dotaz k další modifikaci. Konkrétně Trade and Barter: STEP Recommends: Download and install the Hearthfire version of the mod and activate the .esp, but do not click "start mod" in the MCM options.

Provedl jsem tedy stažení a instalaci, aktivoval modifikaci, seřadil přes LOOT ale nemám ani páru o jakém start mod a MCM možnosti to píšou. :/

Uživatelský avatar
Clorky
Moderátor / člen HW týmu
Master Level 8.5
Master Level 8.5
Příspěvky: 7032
Registrován: květen 10
Bydliště: Moravskoslezský kraj
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: TES: Skyrim - Modifikace

Příspěvekod Clorky » 25 led 2015 18:44

Jo vlastně, tak to normálně všechno nech načíst (ty HD packy od Bethesdy), ale ověř si, že ten optimizovaný pack z Nexusu načítá až po nich. O to se asi postará LOOT.
K Trade and Barter - MCM je mod menu ve hře, jediné, co tedy nemáš udělat je, že zapneš hru a přes mod menu ten mod nějak spustíš, nebo co.
Nelam si s tím hlavu.

Uživatelský avatar
Difadon
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 323
Registrován: leden 14
Bydliště: Špindlerův Mlýn
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: TES: Skyrim - Modifikace

Příspěvekod Difadon » 25 led 2015 19:01

Super, další krok zvládnutý. :D

Ale nastupuje další problém a to s XP32 Maximum Skeleton. Zkusil jsem postupovat podle Dodatečných instrukcí, ale asi jsou dělané na starší verzi. Přes manažera jsem stáhl balík Groovtama's XPMS Extended a spustil instalaci.

1st Person Skeleton (pochopil jsem, že zde vybrat hodnotu 1)
  1. no Special Mods
  2. Joy Of perspective

Animations (myslím, že zde by měla být možnost 1)
  • I Want to use dagger with:
    1. at my back animations
    2. at my ankle animations

Axe v instrukcích vůbec nejsou, takže tady ponechat výchozí hodnoty (= nevybrána hodnota animace axe na zádech).

U dvou-ručních mečů ponechávám také výchozí hodnotu.

Patches
Zde ponechat také výchozí hodnoty? (= nevybraná žádná možnost).

Havok
Tak to vůbec netuším, co to je a co vybrat. :D
  • Skeleton Rig Map
  • Skeleton Rig Map (BBP)
  • Skeleton Rig Map (CBE)
  • Skeleton Rig Map (CBE)(BBP)

Uživatelský avatar
Clorky
Moderátor / člen HW týmu
Master Level 8.5
Master Level 8.5
Příspěvky: 7032
Registrován: květen 10
Bydliště: Moravskoslezský kraj
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: TES: Skyrim - Modifikace

Příspěvekod Clorky » 25 led 2015 19:39



Zpět na “Hry”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 hostů