Na mapu to chce vědět pár drobností, jako třeba že v MS-DOSu 5 a 6 byl QBasic, k W9x se dodával jako dodatečné příslušenství, a že savegamy ve Wolfovi se ukládají jako obraz paměti a nekomprimované, takže se dají prohlížet dokonce i textovým editorem. EDIT z osmadevadesátek dokonce uměl parametr
/číslo, kde se soubor zobrazil binárně se zadaným počtem sloupců, moc šikovná věc

Pak už stačí jen úplně málo:
Kód: Vybrat vše
SCREEN 13
LINE (63, 2)-(258, 197), 15, B, 26214
OPEN "savegam8.wl6" FOR BINARY AS #1
z$ = " "
FOR x = 0 TO 63
FOR y = 0 TO 63
GET #1, x * 64 + y + 179, z$
LINE (256 - 3 * y, 3 * x + 4)-(254 - 3 * y, 3 * x + 6), ASC(z$), BF
NEXT y
NEXT x
CLOSE #1
WHILE INKEY$ = "": WEND
SCREEN 0
CLS
SYSTEM
Začátek je v pravém horním rohu u toho růžového čtverečku, to je místo kde "vyjdeš" z výtahu. A výtah do dalšího patra je uprostřed bludiště, úplně vpravo, je to ta nejmenší, jednočtverečková, místnost.
Mapy pro levelů byly vlastně úplně jednoduché, je to prostě síť 64x64 čtverců, a v každém z nich může být nějaký objekt, třeba zeď, dveře, sloup, nebo předmět co se dá sebrat, třeba lékárna.
Ten počítač bys ale asi měl vyčistit, vždyť ho takhle upečeš! Tyhle mašiny neměly ještě ani chladič na procesoru, natož nějaký větrák, takže jediné co pohánělo vzduch uvnitř bedny byl ventilátor zdroje.