Nová hra
- RockyBooyz
- Level 2
- Pohlaví:
- Stav:
Nová hra
Ahoj,chtěl bych se zeptat jestli by šlo udělat hru něco jako Shakes&Fidget Gladiatus nebo tak :) a po případě kolik peněz a usilý by mě to stálo 

Přeji pěkný den
Re: Nová hra
Tak to good luck :))
// Nejsem odborník, možná jsou tady na to experti, ale myslím že to bude takhle, grafika, server, naprogramovat tak 100tisíc si připrav. :)))
ale myslím že více. :)
// Nejsem odborník, možná jsou tady na to experti, ale myslím že to bude takhle, grafika, server, naprogramovat tak 100tisíc si připrav. :)))
ale myslím že více. :)
- Clorky
- Moderátor / člen HW týmu
-
Master Level 8.5
- Pohlaví:
- Stav:
Šlo. Sežeň si 50 lidí, nauč se programovací jazyky, které se na tyto hry používají, zařiď si servery, vymysli co by to mělo být za hru.
Stát tě to bude víc než milión, už jenom zaměstnanci něco berou, servery, které utáhnout tisíce lidí taky nejsou nejlevnější.
Stát tě to bude víc než milión, už jenom zaměstnanci něco berou, servery, které utáhnout tisíce lidí taky nejsou nejlevnější.
- RockyBooyz
- Level 2
- Pohlaví:
- Stav:
Jako to programovaní už není problem,ale mě jde o to jestli např dám do toho 10 Tisíc,ale aby se mi to vrátilo
Přeji pěkný den
- Clorky
- Moderátor / člen HW týmu
-
Master Level 8.5
- Pohlaví:
- Stav:
Tyhle hry nejsou práce jednoho člověka. Některé možná, ale většinou to jsou společnosti s velkým finančním obnosem, který se jim samozřejmě po čase investic vrátí.
10 tisíc bude stačit, ale hru bys v tom případě dělal sám, naprogramoval, grafika i texty, funkce apod. - to vše ty sám nebo někdo kdo to udělá zadarmo. 10 tis. vložíš do provozu serverů a propagace (té je třeba hodně), sřídíš si platby telefonem a časem se ti to vrátí. Ale je třeba to prostě umět. Podle mě nemáš naději pokuď nejsi přirozený talent nebo nemáš za sebou desítky lidí.