Dobrý den,
chtěl bych se zeptat jak mám vytvořit hru, zdali jdou vytvářet dobré hry bez znalosti programování a nebo jestli chci vytvořit hru, tak musím umět programovací jazyk???
Jsem začátečník, vždy jsem chtěl vytvořit hru, a ať jsem hledal na internetu jak jsem mohl nic jsem nenašel.
Zkoušel jsem Gamemaker, Construct, Unity 3D, Games Factory ( asi vše ).
Proč vlastně chci vytvořit hru???
Protože, když hraju hry, vždy mě napadne proč to neudělali tak nebo tak, chtěl bych dokázat vytvořit hru, abych si mohl říct že jsem něco dokázal a aby si to mohli stahovat ostatní, nechci to dělat pro peníze, chci to dělat pro zábavu.
Pokud to lze jen s uměním programovacího jazyka, jaký se mám naučit, v jakém programu to mám vytvářet???
moc díky všem za odpovědi...
Jak vytvořit hru.
Re: Jak vytvořit hru.
No Gta 5 nečekej, něco na úrovni pacmana.
-
- Pohlaví:
O tom už se zde nejednou psalo, je zde třeba využít možnost "Hledat".
- domitea
- Tvůrce článků
-
Level 4.5
- Pohlaví:
- Stav:
- Kontakt:
Na tohle téma tu je už hodně témat, stačí je najít.
Ale ve zkratce. Stačí nějaký kompilátor, textový editor a hromada času....
Ale ve zkratce. Stačí nějaký kompilátor, textový editor a hromada času....

Jestli nejsi milionář, aby sis mohl najmout tým vývojářů kteří by realizovali tvoje nápady, tak to bez programování nepůjde. Existují sice náhražky jako GameMaker, ale i tam se dají "naklikat" jen velmi jednoduché věci, pokud chceš víc, musíš se stejně pustit do ručního psaní kódu.
Takže jestli to chceš vzít důkladně, začni si hrát s Karlem: http://karel.oldium.net/ Ten tě naučí algoritmizaci, dekompozici, strukturování, a rekurzi, čili úplný základ toho co se dá s počítačem provádět.
Potom nejlépe Pascal, sice je poněkud zastaralý, ale za víc než čtyřicet let nikdo nevymyslel nic lepšího pro výuku začátečníků. V něm se naučíš pracovat s různými druhy dat.
A za dva tři roky přijde čas na ostrý jazyk, Python, C++, nebo jiný, to už uvidíš sám k čemu budeš směřovat.