Ahoj, nevíte co způsobuje to, že program MadShaders je tak extrémně pomalý¨, pokud ho spustím na integrované grafice HD4000 (1300MHz core, 800MHz mem,uvnitř procáku i7-3740QM)? mám 3fps při 1024*600 i při profilu ultra performance?
Mám takový pocit, že problém bude v tom, že správce úloh ukazuje na tom jádře, kde je spuštěný, load (zeleně)asi 90%, přičemž 80%(červeně ) je KERNEL time. Jo reakce počítače jsou přitom extrémně pomalé, jako když se ve windows xp na jednojádrovém procesoru zasekne aplikace. Pomalá práce s okny, pomalé reakce na klikání. Problém, je že mám 4-jádro.
Madshaders kernel CPU a pomalé
- Kim Spotcom
- Level 3
- Příspěvky: 580
- Registrován: leden 14
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
Madshaders kernel CPU a pomalé
Nejlepší obrana proti trollům je nereagova na ně.
- Kim Spotcom
- Level 3
- Příspěvky: 580
- Registrován: leden 14
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
Re: Madshaders kernel CPU a pomalé
Nemáte někdo tušení? Nelíbí se mi tak vysoká zátěž kernele.
Nejlepší obrana proti trollům je nereagova na ně.
- Kim Spotcom
- Level 3
- Příspěvky: 580
- Registrován: leden 14
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
Re: Madshaders kernel CPU a pomalé
Abych to upřesnil, tak například v některých situacích je i nvidia pomalejší: (název - fps HD4000 - fps nvidia)
The Inversion Machine - 96- 40
MARS Flight - 17 -24
Marble - 62- 40
Creepy Mountains 10 - 22
Relentles - 70 - 40
Taky jsem si všiml, že zatímco při běhu na intel HD4000, je vytíženo CPU procesem GLSHHAcker na 12.5%, tak při nvidia na 25% (přičemž) . Co se týče toho kernel usage, tak v obou případech je veliké (asi rovné celkové zátěži). Čekal bych, že dedik, nvidia NVS5200M (dokonce přetaktovaná) bude rychlejší než HD4000.
The Inversion Machine - 96- 40
MARS Flight - 17 -24
Marble - 62- 40
Creepy Mountains 10 - 22
Relentles - 70 - 40
Taky jsem si všiml, že zatímco při běhu na intel HD4000, je vytíženo CPU procesem GLSHHAcker na 12.5%, tak při nvidia na 25% (přičemž) . Co se týče toho kernel usage, tak v obou případech je veliké (asi rovné celkové zátěži). Čekal bych, že dedik, nvidia NVS5200M (dokonce přetaktovaná) bude rychlejší než HD4000.
Nejlepší obrana proti trollům je nereagova na ně.
Re: Madshaders kernel CPU a pomalé
Nejede ti v double precision pane ladič?
- Kim Spotcom
- Level 3
- Příspěvky: 580
- Registrován: leden 14
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
Re: Madshaders kernel CPU a pomalé
Přiznám se, že nerozumím a nevím kde to hledat. (Hledal jsem na control panelu nvidia). Momentálně googluji precision glslhacker.
--- Doplnění předchozího příspěvku (18 Bře 2014 18:36) ---
Hmm, tak jsem nakonec našel řetězec precision v některých xml souborech s demy, a našel toto
#ifdef GL_ES
precision highp float;
#endif
U toho to dema konkrétně na hD4000 se zobrazí něco jako koule s jednou dírou, kdežto na nvidii se zobrazí něco jako shnilé jablko, kde je vidět precizně bump mapping, takže jde o hodně detailnější scénu. Zde konkrétně mám 3 fps v obou případech
Takže jsem se zaměřil na sledování rozdílu ve kvalitě, ale u jiného dema jsem ho nepostřehl a zjistil, že intel dá 370fps a nvidia 43 (mám podezření, že ten limit 40 fps se objevuje často)
--- Doplnění předchozího příspěvku (18 Bře 2014 18:36) ---
Hmm, tak jsem nakonec našel řetězec precision v některých xml souborech s demy, a našel toto
#ifdef GL_ES
precision highp float;
#endif
U toho to dema konkrétně na hD4000 se zobrazí něco jako koule s jednou dírou, kdežto na nvidii se zobrazí něco jako shnilé jablko, kde je vidět precizně bump mapping, takže jde o hodně detailnější scénu. Zde konkrétně mám 3 fps v obou případech
Takže jsem se zaměřil na sledování rozdílu ve kvalitě, ale u jiného dema jsem ho nepostřehl a zjistil, že intel dá 370fps a nvidia 43 (mám podezření, že ten limit 40 fps se objevuje často)
Nejlepší obrana proti trollům je nereagova na ně.
Re: Madshaders kernel CPU a pomalé
U profesionalnich karet jsou dva mody, single precision (v nem jedou normalni karty) a double precision na 3D modelovani apod. V nem ma GK vyrazne mensi vykon, tak me napadlo zdali ti nejede v nem.
- Kim Spotcom
- Level 3
- Příspěvky: 580
- Registrován: leden 14
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
Re: Madshaders kernel CPU a pomalé
OK. Taky jsem zjistil, že za ten limit 40fps může vsync, čímž jsem došel ke špatným závěrům (jen u těch fps, které jsou vysoké).
Nejlepší obrana proti trollům je nereagova na ně.
-
- Mohlo by vás zajímat
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 13
- 4095
-
od AirCrew
Zobrazit poslední příspěvek
10 čer 2025 19:41
-
- 4
- 2667
-
od PARKR
Zobrazit poslední příspěvek
08 úno 2025 09:18
-
-
Pomalé, žádné nabíjení telefonu Příloha(y)
od muffin105 » 23 lis 2024 21:37 » v Mobily, tablety a jiná přenosná zařízení - 9
- 3891
-
od muffin105
Zobrazit poslední příspěvek
24 lis 2024 14:41
-
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů