Aha, tak ona je v tom zrada
Vážení uživatelé,
vzhledem ke změně vlastníka značky Pinnacle která nyní spadá pod společnost COREL ukončuje naše společnost k 30.9.2012 technickou podporu a servis pro značku Pinnacle, DAZZLE a AVID.
Nadále budeme poskytovat technickou podporu pouze koncovým zákazníkům, kteří si produkt zakoupí přímo u naší společnosti EXAC, s.r.o.
Ostatní uživatelé včetně prodejců musí využít technickou podporu společnosti COREL na následujícím čísle a emailu:
email:
czsupport@corel.comtelefon: +420 234 147 044
Seznam podporovaných produktů společností COREL a rozsah technické podpory naleznete zde.
Stávající registrace pro technickou podporu byla zrušena ke dni 30.9.2012, pro využití technické podpory je nutné provést registraci novou. Chápeme, že může být nutnost další registrace brána jako zbytečnost, je ovšem nutná pro ověření nákupu produktu u naší společnosti. Věříme že tuto skutečnost přijmete s pochopením, registrace je velmi jednoduchá a zabere minimum času.