Jak čistit a starat se o PC

...

Moderátor: Mods_senior

Titus
nováček
Pohlaví: Muž
Stav:

Jak čistit a starat se o PC

Příspěvekod Titus » 23 črc 2013 11:30

Ahoj, KOMU SE TO NECHCE ČÍST, NA KONCI JE SHRNUTÍ. Asi tak tři čtvrtě roku zpátky jsem si koupil herní notebook a poslední dobou mně přijde, že jsem radši z těch osmnácti papírů měl udělat vlaštovky a poslat je někde ze střechy paneláku. Než ho ale půjdu do krámu někomu omlátit o hlavu, chci mít čistý svědomí, tak se tady poptám na pár věcí. Protože jsem docela hardcore línej samouk, (to znamená, že o počítačích nevím nic,) prosím všechny v tomto oboru nadanější, kteří by mi chtěli a mohli eventuelně poradit, vůbec se nestyďte mi to tu psát a vysvětlovat podrobně jak pro debila.