Ikona Inventor

...

Moderátor: Mods_senior

kikisebko
nováček
Pohlaví: Žena
Stav:

Ikona Inventor

Příspěvekod kikisebko » 13 zář 2015 08:58

Zdravím všechny,
studuji 4. ročník na průmyslové škole, jelikož mě zanedlouho čeká maturita, začínám pracovat na své dlouhodobé mat. práci v Inventoru, chtěla jsem si nainstalovat Free verzi od Autodesku, kterou mají pro studenty přístupnou na svých stránkách.
První pokus se mi ke konci nepodařil, něco tam kleklo, na ploše už jsem ale měla zástupce od Inventoru a ještě jeden program (podřadný), tyto ikony jsem vymazala, jelikož sem to chtěla nainstalovat znovu (koš samozřejmě hned mažu :roll: ).
Druhý pokus už jsem zdárně dokončila, jenže se mi naploše vytvořil jen zástupce pro program, který se doinstaloval z předchozího pokusu a jelikož jsem chytře smazala ikonu Inventoru, tak ten prostě nemám, hledala jsem v PC a tam je, jenže je to jakási jiná verze pro modelování jen z plechu.
Já bych ale potřebovala ten klasický Inventor, tak jak ho známe :shifty: ..
Neporadil by mi někdo co dělat? Jestli někde uvnitř PC je? nebo jak odinstalovat to co tam teď mám a zkusit to znovu? :-(

Reklama
jirkec
nováček
Pohlaví: Muž
Stav:

Re: Ikona Inventor

Příspěvekod jirkec » 13 zář 2015 09:35

Chápu dobře, že jsi odinstalaci provedla smazanim ikon z plochy? I když to pochybuji.. Jen to tak vyznívá..
Nicmene otevři ve Win ovládací panely... Vše co se týká inventoru odinstaluj a nainstaluj znovu.

PS: Dobrá připomínka.. Co říkáš pravda jest, ač se jen oo školní využití jedná :D
Naposledy upravil(a) jirkec dne 13 zář 2015 10:07, celkem upraveno 1 x.

petr22
Guru Level 15
Guru Level 15
Pohlaví: Muž
Stav:

Příspěvekod petr22 » 13 zář 2015 09:46

Davej pozor, co komu radis - znal jsem jednoho co si takhle ruzne stahoval CAD software z torrentu, az u nej jednou vecer zazvonila navsteva - Policie CR. Stahovat jakoukoliv nelegalni verzi Inventoru, navic jeste z torrentu nedoporucuji, jedna se o trestny cin.