Zdravím, koupil jsem si dnes (27.11.) notebook (
https://m.alza.cz/acer-nitro-5?dq=5091825&o=1 ) od Alzy. K notebooku má být prodloužená záruka od Aceru na 3 roky zdarma. Poslali mi na e-mail kod na prodlouženou záruku. Mám ale produkt zaregistrovat (
https://www.acer.com/ac/cs/CZ/content/home ), na stránce Aceru. Tam jít podpora -> zaregistrovat produkt -> registrovat se (jako uživatel) a poté zadat sériové číslo/SNID produktu. Zaregistroval jsem se a poté jsem chtěl zaregistrovat notebook, tak jsem tam dal sériové číslo (podle programu od Aceru, který ho detekoval) notebooku. Napsalo mi to, že produkt je již zaregistrován a ať sériové číslo zkontroluji. Zkontroloval jsem, ale sedělo. Zadal jsem tedy SNID (opět dle detekce programu od Aceru), ale hláška se objevila stejná. Teď ale nemůžu zaregistrovat notebook a vyzvednout si prodlouženou záruku, která mi patří.
Máte nějaké rady? Jaké dělat kroky nadále?
Předem všem díky za odpovědi, rady.
