Ahoj, dnes se mi stala taková nepříjemná věc. Na mallu jsem si objednal aktivační klíč do steamu na hru Euro Truck Simulator 2: Cesta k Černému moři. A bylo mi divné, že tak vehementně trvají na zadání adresy, když mi to můžou poslat do mailu. Obejít to nešlo. No.. vše jsem vyplnil jak chtěli, zaplatil kartou a po zaplacení mi to napsalo, že objednávku mi doručí kurýr dpd v pondělí... Tak si říkám, jsem takovej debil, že si to necham poslat na adresu místo na mail? Navíc když mám volný víkend na hry a v pondělí už je mi to k ničemu. Navíc se někde nahánět s kurýrem, když budu v práci. Dal jsem tedy okamžitě storno objednávky s tím, že si to objednám jinde. Přišel mi mail, že objednávka je stornována a peníze mi vrátí do tří dnů. Klíč na hru jsem si tedy koupil jinde a hrál teď asi hodinu a půl, pak se podívám do mailu a tam mail z mallu a v něm aktivační klíč
Proč to celé píši. Skutečně mi vrátí z mallu peníze i když mi ten klíč nakonec přišel? Vím, že ty odpovědi jako že objednávka byla stornována a peníze mi příjdou do tří dnů jsou generovány automaticky, ale až to bude někdo zkoumat, tak mi to nakonec zatrhnou? Ptám se zde, protože věřím, že někdo má se stornováním koupi aktivačního klíče zkušenosti..
Samozřejmě bylo stornováno před tím, než mi nakonec dorazil.
Btw: kdyby to neklaplo, nechce někdo klíč na Euro Truck Simulator 2: Cesta k Černému moři za dvě kila?
