Příjem faxů - poraďte

...

Moderátor: Mods_senior

Uživatelský avatar
amaroun
Level 4
Level 4
Příspěvky: 1253
Registrován: červenec 06
Bydliště: Senochrupovice u Prahy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Příjem faxů - poraďte

Příspěvekod amaroun » 28 srp 2006 21:23

Potřebuji faxovat přes internet, tedy jen příjem faxů, odesílání nepotřebuji.Mám ADSL od Eurotelu (trojkombinaci - router,ADSL modem a WIFI),pevná linka Telecom, kdysi jsem míval fax modem, teď jsem ho někde vyhrabal.Problém je, že mám spliterem rozdělené data a hlas a taženo pře celý barák do patra jen data, takže zapojení fax modemu by bylo dost problematické.Existuje nějaký prográmek, kam případně zadám čislo buď pevné linky, nebo číslo té eurotelácké ADSL a můžou mi z venku chodit faxy, asi to samozřejmě půjde jen při zapnutém kompu.Na routeru mám pevnou I.P. adresu, tedy alespoň doufám, jsem laik.Zkoušel jsem Snappy fax, ale nikam jsem se nedostal.Pokud někdo budete mít nějakou radu, budu rád.

Reklama
Uživatelský avatar
alias75
Level 4
Level 4
Příspěvky: 1173
Registrován: listopad 05
Bydliště: Liberec
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Příspěvekod alias75 » 29 srp 2006 05:41

Zkošel jsi službu od http://www.skynet.cz ? Jedná se o službu Fax2Mail.Jak název napovídá jedná se o zpracování a přeposlání Tvého emailu na fax.Nemám tu službu takže nevím jaká je spolehlivost ,ale třeba Ti to bude vyhovovat.
Největší životní moudro je,vědět na koho se VYSRAT a před kým POSRAT .
_______________________________________
Když píšu bez diakritiky ta je to z:
G1 Android.Root. rom Canyogen 3.6.2 Theme HTC Hero 1.4.0; SonyEricsson XperiaX10; HTC Wilfire

Uživatelský avatar
amaroun
Level 4
Level 4
Příspěvky: 1253
Registrován: červenec 06
Bydliště: Senochrupovice u Prahy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Příspěvekod amaroun » 29 srp 2006 13:24