Rada s notebookem

Nechte si poradit s výběrem jednotlivých komponent, s návrhem PC sestavy či s koupí notebooku

Moderátoři: Marfy, Mods_junior, Mods_senior, HW spec team

mm4
nováček
Příspěvky: 1
Registrován: prosinec 18
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Rada s notebookem

Příspěvekod mm4 » 15 pro 2018 18:48

Dobrý den,

chtěla bych poprosit o radu. Jsem studentkou architektonické školy. Momentálně mám asi šest let starý notebook Asus X550C. Jsem s ním spokojená, ale přeci jen, než nějaký program otevře, nebo než udělá složitější úkon, chvíli mu to trvá a dost se zahřívá, a já bych tedy ráda upgradovala na něco novějšího. Co se týče techniky, jsem úplný laik, a proto se obracím sem.

Vím, že podobná témata už tu byla, ale jsou starší, tak doufám nevadí, že zakládám nové.

Mé hlavní požadavky jsou, aby se notebook snadno přenášel (tedy byl pokud možno co nejlehčí), aby mi nějakou chvíli vydržel, a aby se v něm dalo pracovat v těchto programech: Autodesk AutoCad, Adobe Photoshop, Adobe Illustrator a méně často také Sketch Up (v něm pracuji zatím jen na počítačích ve škole).

Jsem si vědoma toho, že stolní PC by byl mnohem lepší, ale vzhledem k mému trochu kočovnému životu :D je to nepraktické.

Jedním z prvních notebooků, který mne napadl, byl Macbook Pro 13''. Vlastním iPhone a iPad Pro (na kterém občas dělám jednodušší věci v Autocadu, píšu si do něj zápisky z přednášek, mám na něm prezentace, atd), takže by to pro mě byla nejlepší volba z hlediska propojitelnosti. Nejsem si však jistá, jak by si sedl s těmito programy. Co vím, tak mnoho architektů Apple produkty používá, u nás na škole ho ale moc lidí nemá.
Pokud bych do Macbooku šla, tak také nevím, za co by pro mě bylo lepší si připlatit. Zda za procesor Intel Core i7 (místo i5), nebo za paměť 16GB (místo 8GB)?