Zdravim.
Som tu novy, ale pri hladani som nasiel k svojmu problemu riesenie iba pre desktopy a nie pre NTB.
Chcel by som poprosit znalych v problematike, idem si kupovat novy notebook. Som student a potrebujem k svojmu studiu notebook ktory bude hravo zvladat CAD/CAM systemy ako Catia, AutoCAD, Siemens SolidEdge, Edge CAM atd.
Po konzultacii s viac znalymi spoluziakmi som sa dostal k znackam ASUS a DELL (znacky ako Acer alebo HP sice nezatracujem, ale vyradil som ich z vyberu koli viacerym zlym skusenostiam od znamych-ano viem mohlo ist o vadne modely, ale najradsej by som Asus alebo Dell, pripadne Lenovo ale to bude v tejto cenovej kategorii asi problem).
U Dell-u som si nic v mojej cenovej kategorii do 600-maximalne 630€ nenasiel. Pri Asus-e som sa zamerial na radu K55 (hlavne koli dizajnu, telom s prvkami hliniku a koli 6 clankovej baterii).
Problem mam s vyberom procesoru, GK a WIN-u. Rozhodujem sa konkretne medzi tymito dvomi modelmi:
http://www.alza.sk/asus-k55vj-sx071h-bl ... heureka.sk
http://www.alza.sk/asus-k55vj-sx069h-bl ... heureka.sk (je uz sice nad cenovy limit ale da sa zohnat aj lacnejsi-630€)
Tak nejako som sa rozhodol pre grafiku GeForce 635M ani nie tak koli jej 2GB pamete, ako skor koli vyssiemu poctu CUDA jadier (144) oproti 630M s 96 CUDA jadrami. Sam ale presne neviem co tie jadra znamenaju, a ci by mi na vyssie spominane programy stacila aj grafika 630M ktora je lacnejsia alebo ci by bolo mozne taketo programy prevadzkovat aj napriklad na vyrazne lacnejsej GeForce 610mm. Alebo su tieto grafiky vyslovene nevhodne pre taketo programy? Pri stolnych PC sa odporuca nVidia QUADRO. Na ake grafiky sa mam zamerat pri NB? V ATI-ckovych sa akosi nevyznam. O GeForcke 610mm som sa docital ze je slaba, ale neviem posudit si je slaba aj premna.