Zdravím!
Prosím o pomoc. Jsem v oblasti Pc laik, tak v případě rady na mě mluvte "po lopatě".
Mám NB Samsung R530 s W7, WLAN Atheros AR9285, Lan Marvell Yukon. Router D-Link DIR-600. Běžně se na NB připojuji na net přes wifi, která mi čas od času vypadla, takže jsem to řešila odpojením a opětným připojením, když to nepomohlo, tak restartem routeru (někdy byl potřebný několikrát, než mi opět naběhl signál mé sítě. To se dalo vydržet.
Nyní se mi ale stalo, že wifi nefunguje (přes kabel net běží bez problému). Přeinstalovala jsem ovládač síť.adaptéru na novější 9.2.0.439, ale ničemu to nepomohlo (ačkoliv průvodce řešení potíží uvádí chybu právě v ovládači). Buď mi to hlásí omezený přístup nebo vůbec nic. Když se podívám do stavu připojení, tváří se jako připojen, ale nepříjímá ani neodesílá. Píše že IP protokoly 4 a 6 jsou nepřipojeny.
Jinak nevidím ani žádné jiné sítě, které se mi dříve zobrazovaly.
Co s tím? Potřebuji fungovat bezdrátově a takto je to otřesné.
Předem díky za radu.
Problém s připojením wifi - pomozte
-
- Pohlaví:
Re: Problém s připojením wifi - pomozte
Je-li wi-fi router/vysilac sprave nakofigurovany, a jestlize v minulosti pripojeni fungovalo, ''...Píše že IP protokoly 4 a 6 jsou nepřipojeny. Jinak nevidím ani žádné jiné sítě, které se mi dříve zobrazovaly.''
= pravdepodobe ti odesla wi-fi a tvem PC, a nebo odesel router.
Over obe moznosti: pripoj jiny PC/mobil na stavajici (v minulosti fungujici) wi-fi sit, a svuj notbuk na jiny wi-fi router.
/ a nebo, zvladnes-li to, zkontroluj nastaveni:
Spravce siti - Zobrazit status > vyskoci okno: zvol Vlastnosti > vyskoci okno: a tam by mely byt potvrzene volby Interet Protocol Version 4/6.
= pravdepodobe ti odesla wi-fi a tvem PC, a nebo odesel router.
Over obe moznosti: pripoj jiny PC/mobil na stavajici (v minulosti fungujici) wi-fi sit, a svuj notbuk na jiny wi-fi router.
/ a nebo, zvladnes-li to, zkontroluj nastaveni: