Ahoj,
mám ADSL linku od O2 a k ní wifi router Huawei Echolife HG520i. Žijeme ve dvougenračním domě (dvě rodiny) a využíváme stejnou linku všichni přes wifi, nicméně bych potřeboval naše sítě rozdělit a nejlíp při tom nepoužít další HW kus.
Myslím, že mám několik možností, ale nejsem úplný odborník.
A) Nastavit vysílání dvou různých wifi sítí na routeru a na nich nastavit dva různé protokoly DHCP, abych tak oddělil sítě (jestli to vůbec jde)
B) Připojovat se na stejnou síť, ale nastavit statickou routu na určité mac adresy v jiném adresním rozsahu než nastavuje DHCP a zakázat DHCP těmto mac adresám přidělovat IP adresy.
C) Oddělení pomocí VLANy.
D) Kombinace více řešení.
- Moderátor
-
Guru Level 13
- Pohlaví:
- Stav:
Re: Huawei Echolife HG520i - SW rozdělení
A) neumí, B) myslím taky ne a C) neumí na 100%. Dalšímu routeru se nevyhneš
V SZ řeším jen záležitosti týkající se fóra. Na prosby a žádosti o technickou podporu nereaguji. Díky za pochopení.
HiJackThis + návod - HW Monitor - Jak označit příspěvek za vyřešený - Pravidla fóra
HiJackThis + návod - HW Monitor - Jak označit příspěvek za vyřešený - Pravidla fóra
To se mi nezdá, pokud vím tak umí oddělit TV část, a v principu potřebuji to samé... pouze oddělenou část spojit né s eth. portem, ale s portem wifiny, které umí až 4.
--- Doplnění předchozího příspěvku (22 Pro 2011 13:39) ---
... stále hledám na internetu, ale tak mě napadá .. v případě, že bych připojil druhé zařízení s NATem, a nastavil mu defaultní IP třeba 10.0.0.137 tak aby v tom nebyl DHCP protkol ... už nebudeme v jedné síti, že?
--- Doplnění předchozího příspěvku (22 Pro 2011 13:39) ---
... stále hledám na internetu, ale tak mě napadá .. v případě, že bych připojil druhé zařízení s NATem, a nastavil mu defaultní IP třeba 10.0.0.137 tak aby v tom nebyl DHCP protkol ... už nebudeme v jedné síti, že?
Tak to zamkněte, ačkoliv co jsem koukal do nastavení myslím si, že to jde.