Ktery kabel je ktery? Jak na konektoru, tak na tom radiu?
On na to totiz neni zadny standard - kazdy vyrobce a typ to ma uplne jinak. Schema zapojeni musis mit primo k tomu konkretnimu radiu.
Jak propojit autoradio se zdrojem v PC?
- strangereu
- Level 4.5
- Příspěvky: 1719
- Registrován: září 11
- Bydliště: Vršovice
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
- Kontakt:
Re: Jak propojit autoradio se zdrojem v PC?
Takže jelikož ten ISO kabel je pro reproduktory a je to akorát zapojené v tom na napájení, v tom dolním slotu, tak je to takhle:
A1 Speed signal - Fialový nahoře
A2 Phone mute - Fialový dole
A3 NC - Šedý nahoře
A4 +12v battery - Šedý dole
A5 Antenna motor (out) - Bílý nahoře
A6 Illumination - Bílý dole
A7 +12 switched - Zelený nahoře
A8 Ground - Zelený dole
A1 Speed signal - Fialový nahoře
A2 Phone mute - Fialový dole
A3 NC - Šedý nahoře
A4 +12v battery - Šedý dole
A5 Antenna motor (out) - Bílý nahoře
A6 Illumination - Bílý dole
A7 +12 switched - Zelený nahoře
A8 Ground - Zelený dole
http://screenshare.cz/
Re: Jak propojit autoradio se zdrojem v PC?
Tenhle budeš také potřebovat, pro připojení reproduktorů. Do napájecí zásuvky nejde zastrčit, protože má jinak umístěný zámek.
15, 30 a 31 je označení vodičů (zrovna tří nejdůležitějších) podle ČSN, původně to pochází od Bosche a najdeš to na všech českých a německých autech (žabáci mají svoje, makaróni zase jiné, prase aby se v tom vyznalo!). Každý kabel v základním schématu má svoje číslo, další důležité jsou 58, 56, 49... Podle toho autoelektrikář okamžitě pozná k čemu vede a kdy je v něm napětí.
Proto abys zdroj náhodou nespálil musíš před autorádio umístit tu pojistku, pro experimenty by 5A měla stačit, používá se 8A. Nožovou autopojistku můžeš zapíchnout do dvou izolovaných konektorů, není potřeba patice.
Jen pro zajímavost, od toho základního číslování je odvozené i další, ve složitějších zapojeních. Například u MANu je číslování pětimístné, někdy s pomocnými číslicemi před a písmeny za číslem. Najdeš tam třeba vodič 56101, což znamená obvod hlavních světlometů - 56, větev 1 a úsek 01, tedy od páčky pod volantem k pojistkám potkávacích světel.
15, 30 a 31 je označení vodičů (zrovna tří nejdůležitějších) podle ČSN, původně to pochází od Bosche a najdeš to na všech českých a německých autech (žabáci mají svoje, makaróni zase jiné, prase aby se v tom vyznalo!). Každý kabel v základním schématu má svoje číslo, další důležité jsou 58, 56, 49... Podle toho autoelektrikář okamžitě pozná k čemu vede a kdy je v něm napětí.
Proto abys zdroj náhodou nespálil musíš před autorádio umístit tu pojistku, pro experimenty by 5A měla stačit, používá se 8A. Nožovou autopojistku můžeš zapíchnout do dvou izolovaných konektorů, není potřeba patice.
Jen pro zajímavost, od toho základního číslování je odvozené i další, ve složitějších zapojeních. Například u MANu je číslování pětimístné, někdy s pomocnými číslicemi před a písmeny za číslem. Najdeš tam třeba vodič 56101, což znamená obvod hlavních světlometů - 56, větev 1 a úsek 01, tedy od páčky pod volantem k pojistkám potkávacích světel.
"Král Lávra má dlouhé oslí uši, král je ušatec!
(pravil K. H. Borovský o cenzuře internetu)
(pravil K. H. Borovský o cenzuře internetu)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti