nVidia novinky - informace, recenze, zajímavosti

...

Moderátoři: Marfy, Mods_junior, Mods_senior, HW spec team

petr22
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 39538
Registrován: únor 12
Pohlaví: Muž

Re: nVidia novinky - informace, recenze, zajímavosti

Příspěvekod petr22 » 26 říj 2019 22:10

Nemuzu si pomoct, ale to vlevo je straslive prebarvene a kontrast je nastaveny tak ze je to HDR,
potlacena svetla a zesvetlene stiny. To vpravo vypada prirozene.

V kazdem pripade funkce dobra, pokud bude pouzita odpovidajicim zpusobem.



Reklama
Uživatelský avatar
dom324
Level 6
Level 6
Příspěvky: 3110
Registrován: prosinec 16
Pohlaví: Muž

Re: nVidia novinky - informace, recenze, zajímavosti

Příspěvekod dom324 » 26 říj 2019 22:35

Je to dost přebarvené - částečně je to způsobeno tím, že mám monitor s gamutem 121% sRGB - ty obrázky budou jinak vypadat když máš monitor s sRGB 100% nebo i 135%. Je to dost problém, protože profil který vyladíš pro svůj monitor bude jinde vypadat špatně.
Druhý důvod je, že většinou když člověk cokoliv takto upravuje, tak to vždy přežene - když se na to teď dívám s odstupem času, tak to jde jasně vidět. Je to něco jako když píšeš knihu - většina autorů to dělá tak, že knihu dopíše, odloží ji na měsíc/dva do šuplíku a po tom měsíci si ji znovu přečte - najednou vidí všechny kostrbaté části a nedokonalosti.

K tomu kontrastu - vyměnil jsem kompletně systém Ambient Occlusion. Zaklínač 3 používá normálně HBAO, na screenshotech je použito MXAO (podává reálnější zastínění okolím) a možná (už si nepamatuju) i Depth Cues ze shaderu Smart Sharpen. Vím, že v některých místech ta kombinace působila trochu zvláštně, tak jsem hýbal i s kontrastem.

Zrovna pro Zaklínače jsem měl i desaturovaný profil, který barev oproti originálu ubíral - hra pak působila přirozeněji.
Pro ES2 jsem nakonec ubíral globální saturaci barev a ladil Hue/Emission/Saturaci jednotlivých barev.
Taky je dost rozdíl vidět screeny a hrát tu hru. U Mass Effectu 3 jsem přišel na to, že ta hra má podle mě lepší atmosféru, když je laděna více do modra, minimálně Normandie pak působí více moderně a vojensky.

Pointa je, že Reshade umí úplně všechno a kromě jednoduchých úprav barev se pro Reshade chystá i Ray Tracingový shader, na webu je spousta LUT (existuje jedna sbírka, kde jsou LUTy z filmů Pán Prstenů až po LUTy z různých her, ta sbírka má snad 100 LUTů), Sharpening filtry, bloom.

Fox_25
Level 4
Level 4
Příspěvky: 1410
Registrován: duben 17
Pohlaví: Muž

Re: nVidia novinky - informace, recenze, zajímavosti

Příspěvekod Fox_25 » 27 říj 2019 05:20

Tak u monitoru s širším gamutem by jsi měl mít naopak tendence snížit sytost barev, místo toho je to všechno přepálené a vypadá to nepřirozeně a to mám monitor s 122% sRGB což je stejně nepodstatné protože rozdíl mezi 100-122 nebo 135% pokrytí sRGB neovlivní v takové míře saturaci barev.


  • Mohlo by vás zajímat
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek
  • WiFi informace
    od BAJLA » 07 bře 2019 19:17 » v Sítě - hardware
    17
    1300
    od ITCrowd
    09 bře 2019 09:22
  • Informace u produktů na e-shopech
    od Adam339 » 29 bře 2019 16:41 » v Vše ostatní (hw)
    3
    595
    od petr22
    01 dub 2019 07:04
  • Prosím o nějaké informace o xbox one s.
    od Kouril34 » 06 kvě 2019 04:35 » v Herní konzole
    8
    1207
    od Pedrossos
    06 kvě 2019 23:42
  • Asus X570-základní informace o deskách
    od KingGustavo » 06 říj 2019 16:41 » v Rady s výběrem hardwaru a sestavením PC
    0
    442
    od KingGustavo
    06 říj 2019 16:41
  • Informace ze sítě: Switch - Port - Klient
    od wItt 94 » 24 říj 2019 10:51 » v Administrace sítě
    3
    486
    od Coxx-cz
    24 říj 2019 12:15

Zpět na “Vše ostatní (hw)”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: CommonCrawl [Bot], vuLva a 2 hosti