Dobrý den ,zdravím Vás komunito PC-HELP.cz.
Dneska bych se chtěl zaměřit na téma jak začít s HW ,jelikož jsem v HW úplný začátečník ,tak jsem se chtěl zeptat zda je možné aby jste mi poradili jak se vyznat ve výkonu GK a ostatních HW tak abych rozeznal o kolik je lepší výkon než jiná GK ,jiný HW. Po případě mi napsali na co se zaměřit při koukaní vlastnosti daného HW.
Kdyby jste se ptali k čemu to potřebuji vědět ,tak je to protože brzo chci vlastně zkoušet nové věci s HW atd.
Jak začít s HW
- Michael850
- Elite Level 11.5
- Pohlaví:
- Stav:
Re: Jak začít s HW
Ahoj. Jako první by sis měl ujasnit, na co bude grafika používána, např. na 3D modelování atd. se doporučuje nejvíce nVidia Quadro, na hraní nejnovější modely AMD od R9 270 a u nVidie GTX 760 a výš. Nikdy moc neber zřetel na "papírové" specifikace, velikost paměti, šířka sběrnice atd., toto ti nikdy neukáže, jaký bude mít ta grafika reálný výkon ve hrách, nejlepší je si výkon trochu porovnat v testech, potom se dívej na provozní vlastnosti (spotřeba, chladič atd...), teď je asi nejlepší grafika nVidia GTX 970, perfektní výkon, malá spotřeba. Jinak nevím, co chceš přesně vědět.
Ryzen 7 2700 + Freezer 34/X370 C6H/RM650x/RX 5700 Gaming X 8GB GDDR6/Vengeance LPX 2x8GB 3000MHz/Gammix XPG S11 Pro 512GB/Define S + 4x F14 Silent
Dejme to mu mám na výběr dvě grafické karty a chci vědět ,která ma lepší výkon.
- Žbeky
- Moderátor
-
Guru Level 13
- Pohlaví:
- Stav:
Otevřu google, zadám jejich názvy a vyběhnou mi recenze i s grafy...
V SZ řeším jen záležitosti týkající se fóra. Na prosby a žádosti o technickou podporu nereaguji. Díky za pochopení.
HiJackThis + návod - HW Monitor - Jak označit příspěvek za vyřešený - Pravidla fóra
HiJackThis + návod - HW Monitor - Jak označit příspěvek za vyřešený - Pravidla fóra
- Michael850
- Elite Level 11.5
- Pohlaví:
- Stav:
Doporučil bych stránku techpowerup.com