Vlastním telefon HTC Desire 500 a jelikož jsem měl 3x stejné důvody, tak jsem zažádal o DIAGNOSTIKu, bylo mi odpovězeno, zda to chci rychle, ať to zašlu na VSPData, kde mi to nakonec leželo 2 týdny.
**Mall.CZ**
Zakupován byl: 14.04.2014
1. reklamace byla 26.11.2014 / vrácena: 10.12.2014
2. reklamace byla 19.01.2016 / vrácena: 28.01.2016
3. reklamace byla 21.03.2016 / vrácena: 05.04.2016
DIAGNOSTIKA: 19.04.2016 / vrácena: 22.04.2016
Žádost o Odstoupení od Kupní smlouvy: 28.04.2016 / vrácena (zamítnutá): 09.05.2016.
Důvod: zboží je po 2 leté záruce.
Pokud vím, tak pokud se telefon reklamuje a je v reklamační lhůtě, tak se prodlužuje o tu dobu, kterou byla na reklamaci.
Posílal jsem telefon přes Českou poštu, která mi to samozřejmě neodeslala, kdy to mělo být. Ještě mi paní od ČP říkala další den to tam bude. Dovezli mi to tam až 3. pracovní den.
Chci se zeptat, zda mám pravdu a telefon je stále v záruce nebo nemám právo na nic. Posílal bych to dokonce i dříve, ale reklamační středisko, kde jsem se ptal, tak mi nebyli schopni odpovědět, a když mi odpověděli, tak mi řekli ať to zašlu k nim. Telefon mi prý uznají formou dobropisu, tak jsem to rychle ještě zaslal. A dnes mi telefon přišel a získal jsem tedy za cenu 120,- Kč zasláním přes ČP poškozenou krabičku, která byla oblepená páskou a celá odřená + stržená páska s logem HTC a modelovým označením. S tím bych se srovnal

Myslel jsem si, že je Mall.cz seriózní obchod, ale tímto mě fakt dostali.
Nevím, zda telefon zkusit ještě jednou zaslat k nim, nebo aspoň zažádat o vrácení dopravného. Právo na vrácení peněz si myslím, že stále mám.
Díky za případní připomínky.