mikel píše:Jestli se nepletu tak je pro tvou volbu hraní nových her také důležitá vlastnost vykreslování pixelů (Pixel Shader), kde hry podporují většinou verzi 1 nebo 3 (u nových her). Karty nVidia podporují 3-ojku, zatímco ATI 2-ojku. Prakticky se bude muset ATI karta přizpůsobit hře a snížit Pixel Shader na podporovanou 1-ičku, protože verzi 2 moc her nepodporuje.
Důsledek toho je, že bude mnohem horší vykreslení a tím pádem viditelnost detailů.

No, tohle je krapet složitější než se na první pohled zná. Je ze strany NVidie taky víceméně marketing... Je sice krásný, že GF6600 umí SM 3.0, ale co jí je to platný, když ze hry, která by SM 3.0 využívala by na ní byla maximálně hezká slideshow? On je to totiž efekt natolik náročnej, že aby mohl bejt využitej bude potřeba karty výkonu GF6800 a vyšší. Podpora Shader modelu 3.0 není ten pravej důvod proč do ní jít, ona je lepší (výkonnější) celkově, při stejný ceně. X700 se ATi moc nepovedla.
Ale abys neměl rozhodování tak jedoduchý, přidal bych ti ke zvážení ještě jedn kousek

.
GF6800LE. V nízkejch a středních rozlišení s GF6600 srovnatelná, ve vyšších rozlišeních získává náskos díky 256-bit paměťový sběrnici. Jediná její "nevýhoda" je, že nemá VIVO. De o to, nakolik to využiješ. Když sem pořizoval grafiku, strašně sem po tom toužil, ale přitom sem ještě nepoužil ani TV-Out
